Eka kertaa konsertiin Olympiastadionille (U2), apuja kaipaan! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalaishiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maalaishiiri

Vieras
Jo tuli Suomenmaahan "keikalle" bändi, joka saa minutkin raahautumaan paikanpäälle satojen kilometrien päästä, eli U2:sta olen menossa katsomaan.

Osaisko joku konkari neuvoa
- mihin aikaan paikalle kannattaa mennä, alue aukaistaan klo 17?
- mihin siellä stadionilla pitää mennä, onko siellä opasteet sen mukaan, minkä lipun on hankkinut?
- näkeekö sieltä permannolta mitään?
- miten vessat on järjestetty? Kannattaako juoda mitään ennen keikkaa?
- onko alueella anniskelua ja onko hinnat pilvissä?
- miten kannattaa pukeutua, ihan tavalliset farkku-tyylin vaatteet vai jotain hienompaa?

Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa vastailla! =)

Lämppäri aloitti muistaakseni klo 18 ja varsinainen show alkaa 20.30 ja loppuu 23.00.

Siellä on opasteet eli meette vain jostain ovesta sisään, niin teidät neuvotaan oikeaan paikkaan.

Näkee sieltä jotain, mutta jos haluaa eturiveihin, niin kannattaa mennä HYVISSÄ ajoin jonottamaan.

Vessat on siellä ihan normaalisti stadionin tiloissa. Naisten vessassa on yleensä aina jonoa.

Anniskelupaikat löytyy ja hinnat on aika kalliit.

Pukeudu sellaisiin vaatteisiin, että jaksat seisoskella ja sadetakit mukaan jos tulee vettä.

Kyllä siellä jotain jonoa voi olla portilla, mutta viimeksi ainakin oli monta porttia mistä pääsi sisään, joten ei varsinaista ruuhkaa ollut enää sen jälkeen kun eturiviä havittelevat oli päästetty sisään.

joka katsomolle on omat portit ja hyvät opasteet. viimeksi olin iron Maidenissa ja kaikki toimi tosi hyvin,suoraan pystyi kävelemään oikeaan paikkaan ilman jonotusta

naisten vessoissa on JONOA ennen keikkaa, mutta keikan aikana ei tarvi jonottaa

Kiitti! =)

Eli ei kannata kauheasti juoda, jos ei halua olla vessajonossa koko iltaa?

Jos paikalle menee esim. tunti ennen kuin itse the bändi alkaa soittaan, pääsee varmaan sisälle ajoissa?

U2:N HELSINGIN KONSERTTIEN KÄYTÄNNÖN JÄRJESTELYT

AIKATAULU

Klo 16 uloimmat portit avataan, turvatarkastukset aloitetaaan
Klo 17 portit Olympiastadionille avataan
Noin klo 19.15 Razorlight
Noin klo 20.45 U2
Klo 23 konsertti päättyy viimeistään

Kyllä kannattee todellakin tulla ajoissa paikalle että on varmasti haluamassaan paikalla.Ite menen nuorena ja seikkailunhaluisena jo edellisenä yönä jonottemaan että on varmasti ringissä.

tota noin, siis haluisin itse myös tohon rinkiin ja olen varmaan menossa jonottamaan jo edellisenä iltana. kysyisin vaan sitä, että paljonko rinkiin mahtuu, onko rinkiläisille oma jono ja muuta sellast. jos jollakin on kokemusta, niin olis kiva saada vastausta

Yhteistyössä