eka neuvola käynti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
kuunteleeko ne siellä vauvan sydänäänet? mulla olis rv8 eka neuvola, eli puolentoista viikon päästä. Mietin vain että onko siellä vain sitä juttelua vai mahtaako se kuunnella myös sydänäänet?

en muista enää kahdesta ensimmäisestä et miten se meni :ashamed: :ashamed:

tosin joka paikkakunnalla taitaa olla erilainen toiminta!

Käsittääkseni eivät ns. rutiinisti kuuntele mutta niitä voidaan koettaa kuunnella jos äiti niin toivoo =) Tosin useammin ne noilla viikoilla jäävät kuulumatta kuin kuuluvat...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voi kuunnella, mutta yleensä äänet ei kuulu ennen 10. viikkoa. Miksi sellainen olo? Sano siitä neuvolassa.

ihan samanlainen olo kuin esikoisen kohdalla ja silloin mikään ei ollut hyvin.. eikä kukaan silloin uskonut mua vaikka kuinka yritin sanoa että kaikki ei ole hyvin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
käy yksityisellä ultrassa tai pyydä lähetettä neuvolasta. mä kävin yksityisellä kun halusin olla varma että mukana on oikeasti jotakin.

kuinkahan kallista mahtaa yksityisellä olla?

Tampereen Koskiklinikalla oli vähän reilu 50 euroa.

ok. no kyl mä ton hinnan voin maksaa et tiedän onko kaikki hyvin

Voi kuunnella, mutta yleensä äänet ei kuulu ennen 10. viikkoa. Miksi sellainen olo? Sano siitä neuvolassa.

ihan samanlainen olo kuin esikoisen kohdalla ja silloin mikään ei ollut hyvin.. eikä kukaan silloin uskonut mua vaikka kuinka yritin sanoa että kaikki ei ole hyvin :'(

Toivotaan että on :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Toivotaan että on :hug:

sitä toivon minäkin. menis nyt aika vain nopeammin niin ei tarviis murehtia.

Yhteistyössä