Ekaa kertaa Hesburgeriin, vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";22723522]Hirveän pienet annokset, melkein täytyy lapsenkin ottaa mega-ateria. :/ Inhottavaa, jos lapselle jäisi nälkä.[/QUOTE]

Olisit jättänyt tämän sanomatta, niin olisi ehkä mennyt läpi. Tyhmä provo sanon minä.

[QUOTE="aloittaja";22723522]Hirveän pienet annokset, melkein täytyy lapsenkin ottaa mega-ateria. :/ Inhottavaa, jos lapselle jäisi nälkä.[/QUOTE]

Jos sun 3v syö mega-aterian, mä lupaan syödä nitä 4. En ole ikinä tavannut lasta joka sellaisen annoksen vetäisi. Meidän 3 ja 5v jaksaa nippanappa lastenaterian joka kooltaan sama kuin esim tavallinen hampurilais- tai juustoateria.

[QUOTE="vieras";22723573]Jos sun 3v syö mega-aterian, mä lupaan syödä nitä 4. En ole ikinä tavannut lasta joka sellaisen annoksen vetäisi. Meidän 3 ja 5v jaksaa nippanappa lastenaterian joka kooltaan sama kuin esim tavallinen hampurilais- tai juustoateria.[/QUOTE]

Ehkä ap ei osaa oikein arvioida niiden kokoa kun ei ole käynyt siellä aikasemmin.

On vaan tosi vaikeaa arvioida noita annoskokoja näkemättä niitä aterioita, ihan grammamääräisesti yritin noita katsella. Sen perusteella siis arvioin, että toi mega-ateria voisi olla hyvä, koska kotiruokaa lapsi pystyy oikeasti syömään suhteellisen helpostikin 600 grammaa, ja mega-aterian hamppari painaa reilut 400 grammaa. Ja eihän se mitään, jos lapsi ei jaksa kaikkea syödä (ja sen lopun voi varmaan ottaa tarvittaessa mukaankin).

Useimmissa Hesburgerin ravintoloissa on pukeutumiskoodi. Fiksuja valintoja asuksi ovat naisilla tummahko siisti ei liian paljastava mekko tai housupuku, miehillä mieluiten pikkutakki ja suorat housut. EI missään nimessä lenkkareita, lippalakkeja, farkkuja tai tuulipukuja!

[QUOTE="aloittaja";22723609]On vaan tosi vaikeaa arvioida noita annoskokoja näkemättä niitä aterioita, ihan grammamääräisesti yritin noita katsella. Sen perusteella siis arvioin, että toi mega-ateria voisi olla hyvä, koska kotiruokaa lapsi pystyy oikeasti syömään suhteellisen helpostikin 600 grammaa, ja mega-aterian hamppari painaa reilut 400 grammaa. Ja eihän se mitään, jos lapsi ei jaksa kaikkea syödä (ja sen lopun voi varmaan ottaa tarvittaessa mukaankin).[/QUOTE]

Voit sä ne jämät ottaa. Mut sellaista littanaa hampparia ja nuhjusia perunoita vaan ei kukaan enää myöhemmin syö. Eikä siellä ole doggybag-palvelua....

Lisäisin tuohon asialliseen listaan vielä, että jos tahtoo ketsuppeja tai suolaa tai jotain lisätä, niin ne on samassa paikassa minne viedään se tarjotin lopuksi, eli siellä missä on roskikset, paperit, juomapillit yms. Ketsupit ja suolat ei tule automaattisesti annoksen mukana.

[QUOTE="vieras";22723573]Jos sun 3v syö mega-aterian, mä lupaan syödä nitä 4. En ole ikinä tavannut lasta joka sellaisen annoksen vetäisi. Meidän 3 ja 5v jaksaa nippanappa lastenaterian joka kooltaan sama kuin esim tavallinen hampurilais- tai juustoateria.[/QUOTE]

Minä vedin pienenä aina bic macin mäkkärissä, en tiedä vastaako se tuota mega-ateriaa, mutta lastenannoksesta ei olis riittänyt mulle mihinkään... :) jotkut lapset on isoruokaisia.

[QUOTE="vieras";22723669]Minä vedin pienenä aina bic macin mäkkärissä, en tiedä vastaako se tuota mega-ateriaa, mutta lastenannoksesta ei olis riittänyt mulle mihinkään... :) jotkut lapset on isoruokaisia.[/QUOTE]

big mac vastannee kerrosateriaa, mega on vielä isompi.

ap, joo eihän ne ateriat nyt määrällisesti ole kauhean isoja. Mutta niissä on hirveästi rasvaa, suolaa ja sokeria.

Eli täyttävät aika pirun paljon nopeammin, ota se lastenateria. Jos lapsi syökin kaiken ja jää nälkä niin voihan siihen ostaa hampparinlisäksi.

Se megahamppari on niin isokin että lapsen sellaista hankala syödä.

Se ei todellakaan ole millään muotoa samanlaista ruokaa kuin peruskotiruoka. Ihan ok silloin tällöin.
Ja oikeastaan ihan hyvääkin.

Mutta määrällisesti, saatika laadullisesti älä vertaa.

Hyvin se menee,menkää vaan hyvillä mielin.
Pakko kertoo kun oltiin just 2veen kans mäkkärissä,pieni oli aivan innoissaan ja nätisti söikin,tosin aika vähän,ehkä neljänneksen tai kolmanneksen siitä lastenateriasta... ja heti kun päästiin kotiin,pieni sanoi "lämmitetään nyt heti oikeeta ruokaa!"

Hesburgerin annokset ei kyllä ole mitään erikoisen pieniä. Ja kaikissa hampurilaisissa on majoneesia,myös "lasten" eli Tavallinen hampurilainen ja Juustohampurilainen. Rasvaisen majoneesin takia ne on täyttävämpiä miltä näyttää.

Entisenä Hesen työntekijänä satun tietämään,että sekä hampurilaissämpylät että pihvit tulevat samoilta valmistajilta sekä Heselle että Mäkkärille,ja ovat siis samaa tavaraa,samankokoisia.

"Lasten" hampurilaisissa oleva majoneesi on asia mitä kaikki vanhemmat ei tule ajatelleeksi;mäkkärin hamppariin tottuneet pienet lapset ei välttämättä tykkääkään Hesen vastaavasta tuotteesta,ja sitten vanhemmat valittaa siitä henkilökunnalle..

Mega on niin iso, että lapsesi ei kyllä sitä jaksa syödä. Ja siitä on hankala lapsen haukata, kun on niin iso.
Eli ostaisin lapselle vaikka juustoaterian. Jos jää nälkä, niin voi sitten hakea vaikka vielä toisen juustohampurilaisen. Uusinta tilaus tapahtuu kuitenkin nopeasti, kun on kyseessä PIKAruokapaikka.

Yhteistyössä