Tuo meidän ekaluokkalainen jostain syystä käynyt muutaman kerran mun ja isänsä lompakolla luvattomilla puuhilla, jäänyt kyllä kiinni melkein heti ja puhuttelu pidetty, mutta eilen oli taas sama juttu, isänsä lompakolla käynyt takin taskulla, mies huomasi aamulla että kolme euroa puuttui ja kun meni kysymään esikolta, tämä silmät kirkaaina väitti ettei ole käynyt, mies kun tivasi siinä aikansa niin tunnusti että kirjoituspöytänsä laatikossa on ja siellähän ne kolikot oli pinossa. Kotiaresti pätkähti viikoksi mutta entuudestaan tiedän ettei siitä pitkään ole apua, sama toistuu taas joku kaunis kerta, miten kitkeä tämä varastelu pois (rahaa esikon täytyy kuulema saada että pääsee karkkia ostamaan!!) koska mä olen ihan neuvoton jo
Muutenkin tuntuu että nyt kevään aikana tuo mukelo yrittänyt pomppia silmille ja nurkassa on sitä saanut seisottaa harva se päivä ja kotiaresteissa kulunut pitkät ajat, mutta ei perkule mitään muutosta käytöksessä :/
Jos esikko on tällainen jo ekaluokkalaisena niin mitä ihmettä sen kanssa vielä teen kun tulee murrosikään
Muutenkin tuntuu että nyt kevään aikana tuo mukelo yrittänyt pomppia silmille ja nurkassa on sitä saanut seisottaa harva se päivä ja kotiaresteissa kulunut pitkät ajat, mutta ei perkule mitään muutosta käytöksessä :/
Jos esikko on tällainen jo ekaluokkalaisena niin mitä ihmettä sen kanssa vielä teen kun tulee murrosikään