Ekan lapsen jälkeen järkyttävät pms-oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu akka

Vieras
Lähinnä henkiset ja en osaa kuvitella jos tähän vielä jotain fyysistä pukkaa päälle mahanturvotuksen lisäksi.

oon siis viikon joka kuukausi aivan valmis hoitoon. Huudan ja raivoan, itken ja vajoan peiton alle. olisi vielä 1-vuotias hoidettavana ja kohta töihinkin paluu koittaa, onneksi on ymmärtävinen mies.

Tätä ei ollu aiemmin edes pillereiden aikaan.

Auttaako toinen raskaus vai paheneeko vaan. Toinen lapsi on toiveissa muutenkin mutta nyt ainakni tuntuu taas etten jaksaisi. Muun ajan kuukaudesta olen onnellinen ja normaali

Ootko kokeillu B-vitamiinia? Mulla käytössä Mega B- niminen vitamiini, ostin ihan s-marketista. Toimii mulla paremmin kuin esim. apteekista saatava Bekolong. Mulla helpottanut oireita huomattavasti!

Mulla alkaa pms- oireet aikalailla viikkoa ennen kuukautisten alkua ja nyt kun olen sen "ajoittanut", niin tietoisesti lisään liikuntaa tuolloin. Mullakin vain henkisiä oireita, fyysisiä ei ollenkaan. Vaikka tuolloin ei todellakaan tee mieli liikkua, niin pakotan itetni liikkeelle, fyysinen rasitus jotenkin helpottaa oloa. Ainakin mulla.

Mie oon nyt raskaana, alkuraskaus oli todella pahaa / huonoa aikaa, mutta keskivaiheilla helpotti. Saas nähdä miten käy kun lapsi syntyy..

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Ootko kokeillu B-vitamiinia? Mulla käytössä Mega B- niminen vitamiini, ostin ihan s-marketista. Toimii mulla paremmin kuin esim. apteekista saatava Bekolong. Mulla helpottanut oireita huomattavasti!

Mulla alkaa pms- oireet aikalailla viikkoa ennen kuukautisten alkua ja nyt kun olen sen "ajoittanut", niin tietoisesti lisään liikuntaa tuolloin. Mullakin vain henkisiä oireita, fyysisiä ei ollenkaan. Vaikka tuolloin ei todellakaan tee mieli liikkua, niin pakotan itetni liikkeelle, fyysinen rasitus jotenkin helpottaa oloa. Ainakin mulla.

Mie oon nyt raskaana, alkuraskaus oli todella pahaa / huonoa aikaa, mutta keskivaiheilla helpotti. Saas nähdä miten käy kun lapsi syntyy..

Kiitos vinkistä, pitää koettaa tuota b-vitamiinia.

Uskoisin kans että liikunta auttaisi mutta kun ei yhtään tee mieli lähteä mihinkään. Mut kai pitää vaan yrittää.

Mie niin tiiän sen tunteen, ei todellakaan haluta tehdä yhtään mitään, mutta helpottaa kun saa kammettua ittensä sohvalta ja tehtyä jotain. Mitä raskaampi rääkki niin sen paremmin auttaa :D Yleensä alotan pari päivää ennenku tiedän että alan hulluamaan, ei ehdi pahimmat skitsoilut ees alkaa kun ennakoi :D
Minä myös itken, raivoan, huudan, olen kohtuuton, odotan mieheltäni mm. ajatustenlukutaitoa... Ja sitten taas "normaalioloissa" olen iloinen, harvemmin kiukuttelen mistään tms. Mies sanoi kerran, että ihan kuin olisi kaksi täysin eri ihmistä samassa paketissa :ashamed:

Yhteistyössä