ekassa raskaudessa pahoinvointia, toisessa ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ekassa raskaudessa mulla oli pahoinvointia melkein heti plussaamisesta lähtien viikolle 17 asti. 24/7 oksuolo. Nyt toinen raskaus menossa ja ei mitään oireita. Ehkä vähän väsyttää, mutta se on ihan tavallista.... Menossa 6+5 menkkojen mukaan.

Onko kokemusta tällaisesta? Luulin, että keho reagoi aina samoin raskauteen.

Meillä on eka neuvolakäynti vasta, kun on viikkoja 10+. Karseaa odottaa sinne asti oireettomana. Toisaalta huomattavasti kivempaa näin on kuin huonon olon kanssa, kunhan tietäisi, että kaikki on hyvin.

mulla kans esikoista odottaessa aivan hirveä olo mutta nyt toista odottaessa ei ole ollut mitään pahoinvointia yms. Loppu aika on vaan ollut kipeämpi ja hankalampi kun ekassa.. nyt rv 39

Kaikki raskaudet on erilaisia, kuten kaikki kantamasi lapsetkin.

Minä luulin että oireeton raskaus, kunnes pahoinvointi iski rv 8. Ja sitä jatkuu edelleen (rv 18). Oksentelua ja järkkyä oloa.. Ei kannata toivoa niitä 'oireita', ole vain tyytyväinen että pääset ainakin alun helpommalla..

Mulla on kahdessa ekassa pahoinvointi ollu hirveää,jopa sairaalaan jouduin rajun oksentelun vuoksi. sitten taas kaks viimesintä on ollu tosi helppoja ja pahoinvointia ei lainkaan..

Kiitti vastauksista. Näin vähän toivoinkin, että voi olla. Jotenkin ajattelin, että keho reagoi aina samoin tuon pahanolon suhteen. On tosiaan paljon helpompaa ilman sitä oksuoloa...

Mulla taas ekassa ei niinkään pahoinvointia, mutta tämän toisen kanssa on vessanpönttöä halailtu ahkerasti. Kummatki raskaudet on ollu ihan erilaisia. Ekassa himosin makeaa ja nyt tokassa rasvasta ja tulista ruokaa. Johtuisko siitä että eka oli tyttö ja nyt tulossa poika :)

Mäkin oksentelin 24/7 RASKAUSVIIKOLLE 17-18 asti ekassa raskaudessa, mutta nyt toisessa (rv37) ei ole pahoinvointia tullut lainkaan.. pitkään pelkäsin ja odottelin, että koska se alkaa..

Yleensä pahoinvointi alkaakin vasta myöhemmin kuin rv 6+5..ainakin mulla ollut niin kummassakin raskaudessa. Alkanut vasta viikolla 9..ja jatkunut 14 viikolle asti.

Mulla alkoi tässä raskaudessa pahoinvointi kans joskus viikkojen 7-8 tiimoilla. Ja jatkuu edelleen, jos olen väsynyt. Oksennuskerray on vähentyneet, mutta ei tästä ole viikkoakaan, kun viimeksi oksensin, toissa päivänä yökin tyhjää. Niin, ja nyt on vko 28 + 3.

Raskaudet on erilaisia samalla äidilläkin. Mulla oli ekassa kauheet migreenit ja toisessa ei, mutta pahoinvointia senkin edestä! Mutta nou vöriis, jos pääset tästä raskaudesta ilman pahoinvointia, niin ihan varmasti joku muu vaiva tulee myöhemmin tilalle kahta kauheampana! :D

Yhteistyössä