ekat menkat synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Voiko ne ekat menkat synnytyksen jälkeen olla tosissaan niin erilaiset, ettei vuotoa tule kuin hädintuskin vuorokausi, ja sekin niin niukkaa, että periaatteessa olisi pärjännyt ilman sidettä? vai olikohan ne ees menkat...

Kun aiemmista mulla kyllä on ihan kunnon menkat tullut alusta alkaen, sitten kun ne on alkaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja lilla:
mulla synnytyksestä 6kk eikä kuukautisista tietoakaan..

Mulla 8kk ja eilen alko. Et kyllä ne sieltä tulee. Ja ihan normi menkat, tosin kipuja ei ole juuri ollenkaan siihen verrattuna mitä oli ennen raskautta.

mullakin aiemmista alkanut kun on vauva ollut 9kk.

Mulla oli kyllä muutama päivä ennen tota vuotoo ihan järkyttävät alavatsa kivut, olisko siihen sit liittynyt...

synnytyksestä 11kk eikä kuukautisia näy..imetän kyllä vielä... tuntuu kuitenkin vaan niin oudolta ku esikoisen kanssa kuukautiset alkoi 4kk synnytyksen jälkeen...

mulla tuli noin 2kk synnytyksen jälkeen jotain vuotoa ei ihan ollu niin runsasta ku kuukautiset mulla yleensä on.. mutta kuitenkin vuotoa oli enemmän ku jotain tiputtelua mut kesti vain yhden päivän.. en tiiä sit mitä se oli... ei tullu kyllä toista kertaa. kuukautiset alkoi sit ku vauva oli 9kk.

Yhteistyössä