Ekoja kännitoilailuja topic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
en mä kyllä kehtaa kertoa :snotty:

Harmailu helpottaa.

Menin nukkumaan junaradalle kännissä. Aamulla heräsin junan kolinaan. Olin onneksi pyörinyt pois kiskoilta....

no kerron mustana, pahin oli varmaan se, kun ystäsvän kanssa saatiin yks kuuskymppinen ukko riisumaan itsensä alasti ja kietoutumaan vessa paperiin ja sitten me kierrätettiin sitä keskellä kaupunkia. no onneks oli aamu yö ja hirveesti ei ollut sakkia sillo kylillä kun oli arki ilta ja ei tullu poliisitkaan vastaan

toinen oli varmaan se kun pissasin keskellä katua sinne katuviemäriin :snotty:

Mulle ei oo tapahtunut mitään kovin järisyttävää. Muistan vain kun join ekan alkoholia ja oltiin kirkonkylällä viettääs aikaa niin kaaduin semmoista matalaa rautakaidetta vasten ja oikeaan reiteen tuli ihan massiivinen mustelma. Sit loppuillasta vain väsytti.

Mentiin saunaan, joka ei ollut päällä ja vihdottiin oikein urakalla. Suihku jäi päälle ja vihdan lehdet tukki viemärin. Vettä valui rappukäytävässä ennenkuin huolto-yhtiö kävi sulkemassa hanan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:
Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.

Tähtäsi päähän ja osui käteen:D

Ja sun mielestä tää oli hauska juttu? Ihmeellinen huumorintaju, enpä muuta sano. Onneksi osui vain käteen sikä päähän!

Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.

Ja sun mielestä tää oli hauska juttu? Ihmeellinen huumorintaju, enpä muuta sano. Onneksi osui vain käteen sikä päähän!

EIKÄ päähän.

Oli hauska juttu:D Miten joku voi olla noin huono ampuja:D:D

Oli hauska juttu:D Miten joku voi olla noin huono ampuja:D:D

Olisikohan sillä mitään tekenistä, että kohde ajoi polkupyörällä ja ampuja oli 14 ja kännissä?

Join sahtia ja oksensin poikaystävän (nykyisin aviomies) syliin kun oltii kattomas DiCaprion Rautanaamiota. En muista koko leffasta muuta kuin sen et ku Leo eka kerran näky siinä niin sössötin miehen korvaan et "tuo mies on ihana muttei läheskään niin ihana kuin sä" ja seuraava muistikuva kun oksensin. :x :xmas:

ekat kännit oli kaverin kaa puolikkaasta vodka pullosta, juotiin se puokkiin lantrattuna pirkka-appelsiinimehulla. leikkipuistossa vedettiin se kauheeta vauhtia ja sitten nuokkarille, alkoi vähän hoiperruttamaan. pian me oltiin jo jossain kotibileissä ja sitten tulikin jo yrjö.. kotiin en uskaltanut mennä yöks, enkä kyllä ilmottanutkaan äidille.. menin sitten aamulla kymmenen aikaan kotiin kuuntelemaan saarnan, eikä äiti mukamas haistanut mitään.. ikää tuolloin 15 vee.

Lähdettiin autoilemaan maalla, aika tukevassa jurrissa ja ilman korttia tietenkin. Yhdessä mutkassa ei enää taittunutkaan, vaan siirryttiin ojan kautta pellolle. Onneksi pelto oli kesannolla, annoin vaan kaasua ja ajelin pellon poikki tielle.

Sen jälkeen en ole päissäni autoillut.

auto, kännissä 5 ihmistä, kuski selvinpäin, kellään ei turvavöitä, 40km matka välillä mittarissa 170km/h.. meitä oli takapenkillä 4 ihmistä ja aika kiihkeetä touhua oli poikaystävän kanssa.. onneks auto pysyi tiellä..

Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:
Jokaisella on omansa.

Alkoholi ei kuulu ihmiselle.

Päin vastoin, alkoholi kuuluu ihmiselle. Ei taida olla yhtään kulttuuria jossa ei päätä olis yritetty saada sekaisin. Ihminen tarvitsee henkireikää.

Jokaisella on omansa.

Alkoholi ei kuulu ihmiselle.

Päin vastoin, alkoholi kuuluu ihmiselle. Ei taida olla yhtään kulttuuria jossa ei päätä olis yritetty saada sekaisin. Ihminen tarvitsee henkireikää.

Alkoholi on ihmiselle ennemmin hengenlähtö-reikä

Alkoholi on ihmiselle ennemmin hengenlähtö-reikä

Tappaa nykyisin eniten työikäistä väestöä. Sitä en tiedä, johtuuko muutos rasvan vähentämisestä vai alkon lisääntymisestä, mutta sydän ja verisuonisairaudet on pikku juttu promilleihin verrattuna.

Hyppäsin jonkun hullun kyytiin, joka sitten ajoi omakotitalo-alueella orapihlaja aidan läpi päin omenapuuta. Putkaan jouduttiin, auto oli varastettu ja kuski pääsi karkuun.

Yhteistyössä