A
ap
Vieras
Meinasin kuolla tulipalossa, jossa tuhoutui vanha rakennus kokonaisuudessaan. Paikalle sattunut juoppo raahasi pois palavasta rakennuksesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:en mä kyllä kehtaa kertoa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:en mä kyllä kehtaa kertoa :snotty:
Harmailu helpottaa.
Menin nukkumaan junaradalle kännissä. Aamulla heräsin junan kolinaan. Olin onneksi pyörinyt pois kiskoilta....
Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.
Tähtäsi päähän ja osui käteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.
Ja sun mielestä tää oli hauska juttu? Ihmeellinen huumorintaju, enpä muuta sano. Onneksi osui vain käteen sikä päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.
Ja sun mielestä tää oli hauska juttu? Ihmeellinen huumorintaju, enpä muuta sano. Onneksi osui vain käteen sikä päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Kaveri ampui toista kiväärillä käsivarteen. Oletti lataamattomaksi ja tähtäsi päähän. Kuitenkin oli itse ladannut sen hetkeä aikaisemmin.
Oli hauska juttuMiten joku voi olla noin huono ampuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:Jokaisella on omansa.
Alkoholi ei kuulu ihmiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:Jokaisella on omansa.
Alkoholi ei kuulu ihmiselle.
Päin vastoin, alkoholi kuuluu ihmiselle. Ei taida olla yhtään kulttuuria jossa ei päätä olis yritetty saada sekaisin. Ihminen tarvitsee henkireikää.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:Alkoholi on ihmiselle ennemmin hengenlähtö-reikä