Eksästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ccamii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ccamii

Uusi jäsen
31.08.2010
1
0
1
Mulla oli/on tunteita eksääni kohtaan, yritin saada sitä takaisin kertomalla tunteistani vähän aikaa sitten mut se ei huolinu mua sitten ja sano ettei oo enään ikinä ottamas mua yhteen. No masennuin tästä pikkasen mut ajattelin että ehkä niin on parempi.

Tutustuin sit eilen uuteen jätkään ja näyttäis että täst vois tulla jotain, mutta sitte tää mun eksä rupes mulle eilen illal mesessä jotain sepittää, sanoin vaan sitte että on varmaan parempi että ollaan ihan frendei.

Sit se vaan *joo oon tota vähän miettiny että voin miettii sitä jos yritettäs viellä uudestaan?* Olin siinnä sitten ihan suuauki, ja juteltiin sen jälkeen kaikist vanhoista väärinkäsityksistä/riidoista saatiin niinku ne tavallaan yhteysymmärrykseen tms.

No me sit txt viel myöhemmin illal, ja se sano et sen pitää miettii tätä ihan vtusti koska ku sen kaikki kamut saa tietää ni ne rupee dissaa eksääni siitä kun kaikki sen kamut inhoo mua. Otin siitä vähän sit itteeni ja txt sille takas et jos oikeesti oisit kiinnostunu musta ni sulle ois ihan vtun sama mitä ihmiset ajattelee, mut ihmiset on erillaisii. Jotain tollasta sanoin sille.

Sit se vaan tuu face to face pyytää yhteen ni mietin sit sitä yhteenpalaamista ihan vtusti, olin siinnä sitten vähän kauhuissani mutta kai se on parempi kun jollain tekstaril? Sit se vaan et sun päätettävis se on en voi pakottaa. Ja siihen jäi tänään ennen kouluun lähtöä lähetin sille parisen tekstaria haluavani viellä selkeyttää paria seikkaa jotka mua jäi mietittymään. Mutta ei oo vastannu koko päivänä? o.O

Ajattelin nyt että ehkä en häirii sitä enään, et kattoo nyt ajankaa mut mitä vtua mun pitäs nyt tehdä/miettiä? :/

Sori stoory!

Yhteistyössä