Hae Anna.fi-sivustolta

Elämä filmillä

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Iina, 09.09.2005.

1. Iina Vierailija

Pienenä kun olin kuumeessa näin miehen joka oli lavalla joka pyöri, se oli kuin huvipuiston laite, jossa oli keinuhevosia. Mies huusi:""lisää vauhtia"". Olin täysin pyörryksistä vauhdista, tuntui kuin olisin ollut hyrrässä. Mutta tuo tunne on tullut jälkeenpäinkin, se on kuin nopea filminauha, kaikki onnettomat tilanteet vilisevät päässäni ja hetken on niin kauhea olo, että huvittaisi huutaa. Onneksi tuollaista ei ole enää usein sattunut. Jotkuthan sanovat kuoleman hetkellä, että näkivät elämänsä filminä. Tilanne on niin sekopäinen, että sitä on vaikea selittää. Tilanteet tulevat päähäni niin nopeina sykleinä, etten mitenkään itse voisi tietoisesti järjestellä niitä. Järjesteleekö alitajuntani kokemuksiani kaiken aikaa ja siitä syystä tälläinen kohtaus?Kohtauksen jälkeen, en muista muuta kuin ""hyrrän"".

2. Pam Vierailija

Tiedätkö, minulla on entisiä sukulaisia, jotka kertovat mitä omituisempia juttuja meikäläisestä! Ex-mieheni meni naimisiin ns. ""rikkaan""tyttörukan kanssa, jota ex käytti hyväkseen, heille syntyi kuulemma ""tyhmä ja laiska"" poika! No ex oli vienyt kaikki tytön omaisuuden, ja kuulemma oikein poliisi oli sukulainen, jolla minua uhattiin, jollen ole hiljaa ns. ns.´""jostakin"". Nimittäin ex olikin kavaltanut jotakin, en tiedä mitä, ja sai potkut, jostakin entisestä työpaikastaan. Sitä ennen ex ajoi ajoi kolarin kännipäissään, minun Vokkarillani, meni tietenkin jonkin arvokkaan ajoneuvon eteen, jne. No siitäpä soppa syntyi, vaan eipä kerrottu silloiselle vaimolle, joka kärsi kahden lapsensa kanssa ruuan ja juoman puutteesta. Että tälläistä näin!!

3. Nukkumaija Vierailija

Nyt en kyllä Pam, sori vaan ymmärtänyt viestistäsi mitään-saati miten se liittyi aloittajan kirjoitukseen??? Voitko vähän selventää...siis oletko sinä tämä ""rikas tyttörukka"" jonka entinen miehesi nai, vai siis mitä?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri