Hae Anna.fi-sivustolta

Elämänkatsomuksista keskustelu ja henkiset ihmiset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Black symphony, 11.07.2010.

1. ?? Vierailija

Kysyinhän minä sinulta.

2. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Eivätkös kuninkaat, ainakin ennenmuinoin, puhuneet itsestään monikossa.

3. ?? Vierailija

Niinpä taisivat. Heitä myös puhutelltiin monikosssa.

4. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä kysyit... en ole huomannut.:O

5. ?? Vierailija

Edellisellä sivulla!

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tätä siis kysyit. Meissä jokaisessa on useita kehoja, jotka toimivat omilla elämänalueillaan yhdessä ja erikseen. Olemme fyysisiä kehoja, olemme eetteritasolla olevia, meillä on astraalikehomme, mentaalikehomme, korkein itsemme... me kaikki olemme moniulotteisia. Näiden kehojemme kautta me kaikki yhtä olemme, samasta jumaluuden lähteestä kotoisin.

Paljon tietoa saat täältä:

Etusivu - Adonai

Kiinnity vain niihin kanavointeihin, jotka omaksesi tunnet.

Last edited: 20.07.2010
  7. ?? Vierailija

Höpöhöpö taas. Minä olen minä, eikä minussa muita ole, ei vamaan sinussakaan.
    Moniulotteisia kyllä, kenellä minkäkinlaiset ulokkeet.

8. ?? Vierailija

Lisäsit sitten vielä :(

Kiitos, ei kiitos mitään kanavointeja.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Adonain sivuilla on muutakin tietoa kuin ns kanavointien kautta saatua tietoa. Tosin voidaan sanoa myös se totuus, että sinäkin kanavoit - jokaisella ajatuksellasi, sanallasi ja teollasi.

10. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Ei tuolta tietoa saa, ainoastaan mielipiteitä.

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinulle kaksi kyssäriä vielä...

Olen spiritualisti, mediaalinen. Lisätietoja tästä "aatteesta" saa täältä:

Spiritualismi

<3<3<3

12. ?? Vierailija

Silti, ei kiitos! Älä tyrkytä.

En kanavoi, ajattelen ja teen. Joskus menee toisinkin päin. En tee kanavatöitäkään.

13. Verita Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olipas piristävää. :) Joskus muuten ne ihmiset tunkevat palloaan niin kovin lähelle sitä neulaa, että harha puhkeaa itsestään ja hyvä niin.

14. Verita Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No tuollaiset syytökset kertoo enemmän niitten kirjoittajista(En edes viitsi tarkistaa, kuka tällä kertaa syytti). Täytyy olla sellainen mieli syyttäjällä, että on itse vaihdellut niin vilkkaaseen tahtiin nimimerkkejä, että väkisin jo alkaa uskomaan, että muutkin niin tekee.

Itse en jaksa uskoa, että Vesimies tarttisi omia nimettömiä lisäkirjoituksia itseään puollustamaan, kun hyvin näyttää omalla nimimerkilläänkin pärjäävän.

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Miksi sitten kysyit monikkomuodoistamme?

16. ?? Vierailija

Ei täällä toisetkaan puhu itsestään monikossa.

17. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eivät tietenkään puhu, kun eivät tietoisia moniulotteisista kehoistaan ole.

YouTube - Merkabah, The Chariot of Ascension

:)

18. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Linkkivinkki:

Spiritual Teachings

Meillä jokaisella on useita kehoja, jotka toimivat omilla elämänalueillaan yhdessä ja erikseen. Olemme fyysisin silmin näkyviä kehoja, meillä on eetterikehomme, astraalikehomme, mentaalikehomme, korkein itsemme... me kaikki olemme moniulotteisia. Näiden kehojemme kautta me kaikki yhtä kollektiivina olemme, koska samasta jumaluuden lähteestä kotoisin olemme. Yksilöinä täydentämässä toisiamme.

Last edited: 20.07.2010
  19. ?? Vierailija

Älä viitsi, johan minä sanoin, että kaikilla meillä on niitä ulokkeita, toisilla on esim. pottunenä ja tosilla nirppanokka. Muista ulokkeista en nyt mainitsekaan.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Bingo!!! Aivan juuri näin. Niinsanotut henkiset on ihan eri asia kuin (todelliset) henkiset. Niinkuin joku sanoi, en muista oonko minäkin joskus sanonut, että henkiseksi ei tee pelkkä nättien kirjoitusten kirjoittelu tai rakkaudellisten linkkien tuominen. Ei myöskään yliluonnollisten kokeminen. Se todellinen henkisyys on sitä maanläheisyyttä että osataan limittää se normaaliin elämään. Ei kadota tuonne sfääreihin. Ei yritetä olla jotain hienoa ja ylimaallista kun kuitenkin ollaan vain ihan ihmisiä.

Ei yritetä puhua kuin Tähtien sodan Yoda jos ei sitä luonnostaan osaa. :D (Ei ollut Semille tarkoitettu, Sem osaa sen :D)

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Aivan, mutta sehän ei ole uutta kun on Awasta kysymys. Hän kun bongaa jotakin, jonka kokee tähdätyn häneen itseensä, niin häneltä menee luku- ja ymmärrystaito ja hän alkaa puhua aidanseipäistä kun muut puhuu aidasta.

Lisäksi Awahan itse vastustaa toisten mielipiteitä jos ne on hänen mielipiteiden vastaisia ja pitää niitä heti negatiivisena. Hän pitää tätä koko ketjua negatiivisena ja katsoo sen ilmeisesti kohdistuvan vain häneen, reagoinnistaan päätellen. Sinällään sehän todistaa vain sen, että Awa ITSE PITÄÄ ITSEÄÄN tälläisenä mitä ketjussa kritisoidaan. Ketjussa on kuitenki puhuttu monikkomuodossa.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Alunperinhän tätä ketjua ei ole tähdätty mitenkään erityisesti sinuun vaan yleiseksi keskusteluksi niinsanottujen henkisten ei-kivoista tavoista. Itse olet tänne tullut sen itsees kääntämään. Sua on alettu nimeltä mainita sen jälkeen kun itse tänne tulit puolustautumaan kun koit koko jutun itseesi kohdistetuksi. (Miksi? Näetkö itsesi tälläisenä mitä tässä ketjussa kritisoidaan?)

23. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo on ikävä piirre monissa/eräissä, jotka itseään henkisinä pitävät. Minä oletan, että henkisyys on heille utta, he janoaa olla parempia mitä me muut. Lukevat muitten ihmisten mielipiteitä, satuja ja muuta sen sellaista. Se on hyvin helppo alkaa kuvitella olevansa henkinen ja kehittyneempi mitä muut, sillä tavalla korostaavat itselleen omaa hyvyyttään. ja näin he voivat paremmin kun luulevat olevansa parempia ihmisiä mitä muut. Todellisuudessa se on itsensä pettämistä. Miksi? Siksi koska se on harva ihminen joka on hyvä ja parempi mitä muut. Sellaisia ihmisiä kasvaa hyvin harvojen puitten oksilla. Toisin sanoen, henkisyys on kaukana monesta itseään henkiseksi luuulevaksi. Aikanaa hekin oppivat mitä henkisyys on. Miten henkinen ihminen käyttäytyy :)

Se on kai muotia olla olevinaan henkinen. ;)

Olen itse aikoinani nuorempa kampaillut henkisyyden kanssa. Tiedän, että se vaati tavattoman paljon tietoa itsestään, omasta sisimmästä, ja ymmärrystä muuttaa itseään. Jos ei kykene muuttamaan negatiivistä mieltään, ei ole myöskään henkinen. Henkinen ei riitele, eikä kehu itseään. Henkinen näkee hyvää kaikissa ihmisissä ja kaikissa kansoissa, kaikissa uskonnoissa ja henkinen ei ainoastaan vaan perehdy omaan itseensä, henkinen on myös mukana maailman menossa, tajuten, että henkisyys on yksityinen asia, niin kuin pitäisi uskontojenin olla. Toisin sanoen, olla henkinen ei ole helppoa, se vaatii tavattoman paljon itsehillintää ja oman itsensä tuntemista ja muokkaamista positiivisemmaksi.

Se, että riitelevät, haluavat aiana olla oikeassa, osoittaa, että he ei ole viekä löytäneen omaa henkisyyttään. He etsii ja etsii, mutta etsivän tie on vaikea etenkin silloin jos ei ymmärrä kuunnella muita, ei opi mitään muilta, uskoo vain omiin juttuihinsa, silloin henkisyys ei asu näissä ihmisissä vielä. He on henkisyyden etsinnässä, hakevat, etsivät, mutta eivät vielä ole löytäneet. Myös niin sanotuilla henkisillä on oikeus olla etsimässä henkisyyttä itselleen. Men jotka luemme niin sanottujen henkisten kirjoituksia, meidän tulisi myös ymmärtää tämä heidän henkisyyden etsintä, jos henkisyyttä etsitään ilman, että muita alkavat syyttelemään siitä tai siitä...

New Age ihmiset monet heistä katsoo vain omaan napaansa ;)
    .

24. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Awa, se taitaa olla niin, että meidän omista kirjoituksista voi muut tehdä tulkintoja. Heillä on oikeus siihen aivan samalla tapaa kuin esimerkiks sinä tulkitset muitten kirjoituksia. Se mitä me puhumme ja tai kirjoitamme, on aina toisille tulkinnan varassa. Kaikki tulkitsee muitten sanomisia. Puheemme ja kirjoituksemme on aina vajaavaista, siksi niitä tulkitaan. Emmehän kykene kirjoittamaan tai puhumaan niin, että kaikki sen ymmärtäisi juuri niin kuin me itse sen ymmärrämme omat ajatuksemme. Ajatuksiaan on hyvin vaikea ilmaista muille. On turhaa olettaa, että kaikki ymmärtää mitä tarkoittaa. Mitä enemmän puhut tai kirjoitat omista haaveiatasi hengellisyydestäsi, sitä enemmän muut reagoitsevat ja alkavat tulkita, että mitä mahdat tarkoittaa. Kopioimalla muitten kirjoituksia, ei ole sen enempää hengellinen mitä muutkaan. Henkisyys näkyy kirjoituksista, käyttäytymisestä.....
    .

25. Amur. Vierailija

Kun tulin Kristallipallolle, ajattelin tulevani jotenkin minua kehittyneempien henkisten ihmisten keskustelupiiriin. Olin omalla tavallani etsinyt jotain minulle sopivaa tapaa löytää sisäinen ääneni ja hiljaisuuteni, tarkoitusta kaiken takana ja sen sellaista.

Aluksi seisoin oven suussa hattu kourassa ja odotin kuulevani syviä totuuksia ja elämää suurempaa viisautta. Olivathan monet koko ikänsä nähneet asioita ennalta tai auroja tai pystyivät lähettämään parantavaa jumalallista energiaa sitä tarvitseville.

Kuitenkin nämä(kin) ihmiset näillä keskustelupalstoilla olivatkin aivan tavallisia ihmisiä ennakkoluuloineen, toiveineen ja epävarmuuksineen. Mitä siitä jos näkee kuolleitten henkiä tai aurojen värejä? Se ei näytä muuttavan kenenkään elämää sen pyhemmäksi tai jumalallisemmaksi. Onpahan vain yksi ulottuvuus heidän elämässään, mutta minun elämääni se ei ainakaan tällä hetkellä kuulu, eikä varmaan pidäkään.

Mutta sillä tavalla se on muuttanut minua että olen todellakin oppinut löytämään sen hiljaisen paikan sisältäni. Olen myös rauhassa elämän tarkoituksen kanssa. Enkä enää tunne tarvetta hakeutua mihinkään henkisiin piireihin vaan pyrin tuomaan minulle sopivan rauhan omaan elämääni.

Kenenkään kanavoinnit tai ajatukset eivät antaneet minulle vastauksia mutta kylläkin usein herättivät ajatuksia, avasivat uusia ovia omiin sisäisiin maailmoihini.
    Vastaukset löytyvät sisältäni!

Vaikka nämä keskustelupalstat eivät sinällään muuttaneet mitään, ne olivat kuitenkin se ympäristö, joka edesauttoi minua etsinnöissäni.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri