Hae Anna.fi-sivustolta

Elämänkatsomuksista keskustelu ja henkiset ihmiset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Black symphony, 11.07.2010.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    :D :D Woihan wittu.... :D Pitäsköhän mun muuttaa nimmarini Esimieheksi... :D :D

2. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    On siellä ihan oikeasti valehdeltu, sen voisin vaikka oikeudessa todistaa, mutta en täällä sitä tee. Rehellisyyttä kunnioitan.

Raakile omena olet sinä sivustaseuraaja vielä... koetahan kypsyä - ihmiseksi. Kuinkahan moni sinua kaipaamaan jäisi, jos täältä poistuisit? Kuolinilmoitukseesi kannattaisi lisätä omaistesi lisäksi kristallipallolaiset.

Last edited: 22.07.2010
  3. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Et siis tätä kommenttiani huomannut Veskari:

Awa': "Kiroilua ja naisten alapään elimien käyttämistä keskusteluissa negatiivisessa mielessä halveksin. Kontrolloimiseen minulla ei ole oikeutta."

4. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Vesimiehen on siis siirryttävä käyttämään miesten alapään elimiä. "Kyrpä" onkin paljon miellyttävämpi sana.

Awa, vaikkei sinulla kontrolloimiseen oikeutta olekaan, niin halua siihen tuntuu olevan.

5. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Awa, vaikkei sinulla kontrolloimiseen oikeutta olekaan, niin halua siihen tuntuu olevan.[/QUOTE]

Sinulla Sivaltaja minua paljon enemmän.

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  7. leah (ei kirj.) Vierailija

ja lopuksi kuitenkin aina ollaan mitä ollaan.

8. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Anna esimerkki, pistä tähän lainaus minun kirjoittamasta tekstistä, jossa olen mielestäni yrittänyt jotakuta kontrolloida.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olet kontrolloinut kaikkia niitä, jotka uskovat elämän jatkuvan tämän fyysisen kehomme kuoleman jälkeen.

Last edited: 22.07.2010
  10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  11. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Olenko tosiaan ihan kaikkia noin uskovia kontrolloinut? Mielestäni en ole kontrolloinut ketään, enkä edes yrittänyt. Pistä nyt vain se lainaus, missä olen kontrolloimista yrittänyt, äläkä kiertele.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ateistina olet usein täällä yrittänyt monella tavalla väittää/välittää omaa totuuttasi tai uskomuksiasi muiden täällä kirjoittavien hyväksymään totuuttasi tai uskomuksiasi ainoaksi oikeaksi.

Tämä on sinun tapasi kontrolloida muita keskustelijoita täällä.

13. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Laita lainaus, missä olen väittänyt ateismia ainoaksi totuudeksi.

14. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Etsi itse... minulla ei ole siihen tarvetta. Muistan monet viestisi kyllä.

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  16. 'wink' Vierailija

Mitä sinä, Awa*, olet mielestäsi täällä tehnyt?

Älä juokse taas karkuun, ellet halua antaa henkisistä itsesi kaltaista kuvaa -puhuithan "teidän kaikkien" puolesta jo aikaisemmin. Olet nyt siis asettanut itsesi henkisten ihmisten edustajaksi.

17. just joo Vierailija

Siis mitä siellä on valehdeltu? Sinähän siellä lässytit ja uhkailit ja riehuit, ei kukaan muu.

Ja oli todella törkeä kommenttisi kuolinilmoituksesta, henkinen ihminenkö noin puhuu?

18. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Puheillasi ei ole mitään pohjaa, jollei sinulla ole esittää todisteita. Se ei riitä, että "muistat", sillä minä en muista. Tässä tapauksessa todisteiden etsiminen ei olisi edes vaikeaa, ei tarvitse kaivaa kuin yksi viesti esille niiden "monien" joukosta, joita olen mielestäsi kirjoitellut.

19. just joo Vierailija

Minä halveksin valehtelijoita ja ilkeitä ihmisiä. Vittu on sana missä muutkin.

20. voi sua reppanaa Vierailija

Sinä ja sun oikeutes/ja rehellisyytes. Mistä voit tietää kenenkää elämää raakileena, ei sinulla sellaisia kykyjä ole. Minusta tuo loppuosa ois saanut jäädä kirjoittamatta, sinulla ei ole minkään valtakunna oikeutta kirjoittaa toisen kuolinilmoitusta tai antaa siihen mitään vinkkejä. Häpeä jos osaat!

Jätä jo veskarin perässä roikkuminen ja ja toisten neuvominen, elä omaa elämää, jos sinulle sellainen on?

21. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Valehdeltu Kristallipallon Wanhaankin vanhemmassa -ketjussa on. Se, mitä on valehdeltu, en kommentoi. Asianomainen sen kyllä tietää. Piste.

Tuohon kuolinilmoitukseen sarkastisesti kommentoin hänelle, joka toivoi minun poistuvan täältä sanoen, ettei kukaan minua kaipaamaan jäisi. Jäisikö tätä Sivusta seuraajaa kukaan kaipaamaan?:O

22. anteeksi kuinka? Vierailija

Niin mitä valehdeltu, jos julkisesti jotain syytät niin näytä se toteen!!

23. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi sua reppanaa: "Jätä jo veskarin perässä roikkuminen ja ja toisten neuvominen, elä omaa elämää, jos sinulle sellainen on?"

Toivon, että Veskari jättäisi minut rauhaan. Mitään pahaa en ole hänelle koskaan tahtonut, enkä muillekaan täällä. Veskari itse roikkuu milloin kenekin perässä, ensin Healerin, sitten Kissantassun* ja nyt minun. Kuka lienee hänen seuraava uhrinsa?

Minulla on todellakin paljon muutakin elämää, kuin täällä. Rikasta elämäni on monin tavoin.

Kaikkea hyvää sinulle toivon, sydämestäni!

24. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Valehtelevia nimiä sen enempää kuin nikkejäkään en täällä julki tuo. Sen verran kerron, että erään lehden toimittaja oli huomannut asian ja olisi juttua halunnut tehdä. Kieltäydyin.

25. ystäväsi Vierailija

Voi Awa, älä loukkaannu täällä olevista kommenteista. En tiedä mitään riidoista Kristallipallon puolella, mutta jos joku on sinulle valehdellut niin koeta päästä ylitse niistä.

Katsoit minulle kerran kanavointiketjussasi ja olen vieläkin kiitollinen sinulle siitä katselmuksestasi, se antoi minulle toivoa ja voimaa. Toivottavasti pääset ylitse kaikista niistä pahoista sanoista mitä sinulle on sanottu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri