Hae Anna.fi-sivustolta

Elämänkatsomuksista keskustelu ja henkiset ihmiset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Black symphony, 11.07.2010.

1. nyt jotain faktaa Vierailija

no pistäppä faktat pöytään sitten

2. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Prässissä täällä taas kerran olen, mutta nyt vahvana kuitenkin. Kanavointeja Kanava-palstalle vähän aikaa sitten aloittavani harkitsin, mutta nyt olen tullut toisiin aatoksiin. Täällä reaalielämässäni on tarpeeksi pyyntöjä minulle sekä kanavoinneista etta unien tulkinnoista.

Paljon valoa, iloa ja rakkautta universumin kaikkeuden lähteestä sinulle toivon, sydämestäni toivon. Enkelit kanssasi. <3<3<3

Awa*

3. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En pistä. Piste.

4. leah (ei kirj.) Vierailija

Ja minusta "henkisyys" vasta kasvaakin, "ei henkisten" parissa.
    On otettava huomioon erilainen käsitys asioista.
    Muutenkin samaa mieltä kanssasi, hyvä kirjoitus.

5. nyt jotain faktaa Vierailija

jaa niin mikset? eikö niitä faktoja löydy?

6. leah (ei kirj.) Vierailija

Nyt täytyy sanoa, että termit ei henkinen ja henkinen on hiukan huvittavia mutta niitä käyttäen kai sitten jokainen tietää mistä puhutaan.
    Itse koen olevani kehityskelpoinen:)

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Minä olen aina inhonnut tuota "henkinen"-termiä. Minä olen käsittänyt "henkisen" aina ennen tälle palstalle tuloa jotakuinkin näin (lainaus http://fi.wikipedia.org/wiki/Henki) :"Henkinen tarkoittaa yksilön omien tekojen arviointia ikään kuin ulkoapäin ja kykyä eettisiin kannanottoihin."

Usein kuulee puhuttavan "henkisesti vahvoista". Minusta henkinen liittyy nimenomaan omaan psyykkeeseen, eikä sillä ole mitään tekemistä minkään uskonasioiden kanssa. Ei-henkisiä ihmisiä ei mielestäni ole olemassakaan, ainoastaan henkisesti "vahvempia" ja "heikompia".

Se "henkisyys", mitä tällä palstalla puhutaan, on enemmänkin "hengellisyyttä "(samasta artikkelista lainattu): "Hengellinen viittaa lähinnä uskonnolliseen aineettomaan ja siihen suuntautuvaan toimintaan ja ajatteluun."

Tästä aiheesta oli yksi ketjukin.

8. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei niillä faktoilla sinulle käyttöä olisi.

Last edited: 23.07.2010
  9. nyt jotain faktaa Vierailija

mutta uhkailla käräjillä julkisesti on tarpeen?

10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole ketään uhkaillut enkä käräjille ole kutsunut, enkä kutsu, jos asia ei saa enempää aihetta "myllyyn". Sain luotettavalta taholta tiedon, että yksityisesti saatujen viestien julkaiseminen julkisella palstalla on rikos.

Tämä yksityissuojaani liittyvä viesti ei liity millään tavalla valehtelemiseen toiselta henkilöltä.

11. ?? Vierailija

Jos oot fiksu, niin lopetat tuon vanhan jauhamisen. Sillä ei voiteta mitään. Eilinen on mennyt, muistapa sinäkin se. Nyt ollaan tässä ja nyt!

12. henkisyydestä Vierailija

en tiedä mutta käytöstavat on ihan kiva oppia. Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi

13. nyt jotain faktaa Vierailija

no kuka sitten on valehdellut ja mitä? jos sä tollaisia rupeat julkisesti laukomaan julkisella palstalla niin sanoppa ketä sitten syyttelet etkä pelkästään vihjaile!!

14. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ............................

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ....................

16. nyt jotain faktaa Vierailija

niin, se varmaan ymmärrettiin jo. mutta kuka valehteli sitten ja mitä? miksi sä julkisesti siitä asiasta vouhkaat jos et kerro että kuka valehteli ja mitä? kukaan ei voi tajuta sun suuttumuksen mittaa jos et kerro et mitä sulle on valehdeltu.

17. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Olet jo mustamaalannut.

18. Ei ei Vierailija

Mutta itse mustamaalaat jos et kerro että kuka on valehdellut ja mitä on valehdeltu. Kai tajuat että tuollainen vihjailu on mustamaalaamista ellet itse kerro että mitä on tapahtunut.

19. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole tarpeen.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Woihan wittu.

21. Sivustaseuraaja Vierailija

Minä halveksin Awaa. Awa pilaa kaikkien henkisten maineen. Jauhaa vuodesta toiseen samaa paskaa ihmisistä jotka ovat ihmisinä sata kertaa parempia kuin Awa. Awa on säälittävä. Ne nikit joita Awa mainitsi muka Veskarin jahtaavan, niistä yksi on jahdannut Veskaria, samoin näköjään Awa itse ja yksi oli Veskarin ystävä niin kauan kun Veskari oli niinkun hän halusi. Kun Veskari ei suostunutkaan pomppimaan pillinsä mukaan niin haukkuminen ja nimittely alkoi. Tuota nikkiä katsoin ennen ylös mutta en enää. Pilasi itse oman maineensa. Nyt käsitän, miksi Awan kanssa hengasi, pohjimmiltaan samanlainen itseään paremmaksi luuleva. Healerin kanssa ei tullut toimeen kun näki Healerissa omat varjopuolensa.

22. No tottakai Vierailija

Mitäs siinä sitten muuta kuin haavetta toteuttamaan. Konstit on monet . Kuutamokin kohdallaan.

23. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Foorumi-elämä on samanlaista kuin on elämme reaali-elämässämmekin. En luule kenenkään näyttelevän täällä jotain mitä ei todellisuudessa ole. Ehkä hieman voi liioitella omia hyvyyksiään, mutta loppujen lopuksi aikansa lueskeltuaan foorumia, oppii tuntemaan kirjoittajat aika hyvin, jos kirjoittavat usein täällä. Jokaisella meistä on omat mielipiteet muista ja omat tulkinnat heidän kirjoituksistaan.

Jossakin joku mainitsi Dalai Laman, että miten ihanaa olisi jos kaiki olisi hänen kaltaisiaan, henkisiä. Mutta Dalai Lama on Dalai Lama, tällä palstalla ei taida olla yhtään ainutta Dalai Laman kaltaista, eikä varmasti koskaan ule olemaankaan. Dalai Lama seisoo tukevasti jalat maassa, ottaa osaa maailman menoihin, ei siis ainostaan vain ole kiinnistunut omasta itsestään. Juuri sen takia Dalai Lama on se mikä hän on.

Pallolaiset jatkaa henkistä kehittymistään, siihen heillä on oikeus. Kaikki ei voi olla hiljaa, on halut kinastella ja saivarrella niile joista eivät pidä. Maailman oloista moni haluaa olla hiljaa kuitenkin. Siinä taitaa olla jokaisen elinikäinen taivallus jäljellä, ilman, että se henkisyys löydetään. Ihmisen luonne on esteenä, luonne ja ego.

Lisäys:
    Kahvikeskustelut taitaa etupäässä olla kavereitten ja samanhenkisten ajanviettoa keskenään. Itse en osallistu niihin, tunne itseni jollakin tapaa ulkopuoliseksi täällä, kun en ole suomalainen. Antaa ihmisten jutella kahviketjuissaan, ei se pitäisi ketään häiritä. Eihän niihin tarvitse itse mennä mukaan, ei tarvitse edes lukea niitä, jos ei halua ;)
    .

24. onko tarpeen Vierailija

Sinun jatkaa uhkailuja. syytellä valehtelijaksi jne ?

25. sanasia Vierailija

Nämä Awan syyttelyt on ja ovat olleet pahinta lajia nettikiusaamista muutamia vakinikkejä kohtaan.
    Awa kertoo antaneensa anteeksi kiusatuilleen, mutta vapaaksi hän ei ole päässyt.
    Anteeksiantaminen on hänen kohdallaan tyhjää sananhelinää.
    Hänen oma valintansa on elää menneisyydessä, joka on harhaa. Se on kuin kahlepallo jalassa, eteen päin ei pääse.
    Tärkeintä olisi nyt hänen nöyrtyä ja pyytää anteeksi näiltä ihmisiltä joita syyttelee.
    Sen jälkeen vetää rasti asioiden ylle, eikä koskaan palata näihin asioihin enää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri