Hae Anna.fi-sivustolta

Elämäntehtäväsi

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Omenapuu, 20.07.2005.

1. Omenapuu Vierailija

Miten usein mietimmekään, mikähän se minun elämäntehtäväni tässä inkanaatiossa onkaan, tai ainakin sitä, miten sieluani puhdistaisin tai kehittäisin. Löysin tällaisen linkin, joka mielestäni kertoo hyvin, miksi elämäntehtävämme löytäminen on tärkeää, jo oman onnellisuutemmekin takia:

http://www.selfcon.fi/elamantehtava.htm

Näillä sivuilla on paljon muutakin mielenkiintoista luettavaa ja
    ihan suomeksi.

Mielenkiintoista etsiskelyä teille kaikille, toivottaa
    Omenapuu

2. lola Vierailija

Nämä sivut antavat paljon jokaiselle.

Olen nostanut itsekin ne monta kertaa avuksi ja tueksi.
    Niin on vain ollut tehtävä sisäisestä pakosta.

Ottakaa hyvät ihmiset nämä lahjat vastaan sisäiset hyvinvointinne lisääjiksi.

Kiitos Omenapuu!

lolis

3. Omenapuu Vierailija

Hei Lola!

Niin usein me vain odotellaan, että joku muu, kuin minä itse tekee minut onnelliseksi. Kenenkään ihmisen elämäntehtävä ei ole tehdä toista onnelliseksi, vain itsensä. Onnellisella, elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä on muillekin annettavaa.
    Rahakin on vain vaihdon väline, tarpeellinen tyydyttäessämme
    perustarpeitamme.

Lahjat ovat lahjoja Jumalalta. Lahjojamme tulee siksi myös käyttää, hyödyksi itselle ja muille. Luovuuden kokeminen on jumaluuden kokemista, Pyhän Hengen kosketusta, syvällä sisimmässämme.

Lola, miksiköhän monet meistä vain odottelevat ja siksi masentuvat omaan tuskaiseen tyhjyyteensä? Miten tulisi kanssasisariamme ja -veljiämme inspiroida löytämään oma sisäinen, runsas elämänsä? Miten pistää alulle...???

Kyselee, Omenapuu:O

4. Niisku-neiti Vierailija

Kiitos Omenapuu-siskoseni :)))

pitääkin varmasti lukea tarkkaan, kun tuntuu tuo elämäntehtävä olevan hukassa juuri nyt.

*haliruttis* tähänkin päivään :)

Niisku-neiti

5. Omenapuu Vierailija

Hei Niisku-kulta!

Lueskelin ketjua Inkelle, jossa näyssäsi pidit taivaansinistä huivia - kuten Inke kertoikin, otat vastaan energiaa, joka sinun tulee saattaa maailmaan, jonka koet nyt ""erämaana"". Sininen väri liittyy arkkienkeli Mikaeliin, jonka sanomaa sinun tulisi levittää ihmiskunnalle. Aikamoinen elämäntehtävä sinua odottaa. Löysin linkin artikkelista, joka sinun tulisi tutkia:

http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-4-05.html

Sininen väri liittyy myös kurkkuchakraan, katsopa myös tämä:

http://reikisivut.com/chakrat/5/5

Rakkaudella halituksin sinua Niisku-siskoni<3<3<3
    Omenapuu

6. Omenapuu Vierailija

Hei siskoseni!

laitanpa tuon reikisivujen linkin vielä oikein:

http://www.reikisivut.com/chakrat/5/5

jospa nyt aukeais...
    halituksin<3<3<3
    Omenapuu

7. Niisku-neiti Vierailija

No huh huh Omenapuu-siskoseni :)))

sinähän nyt melkoiset uutiset kerroit. Kunhan nyt vain ymmärtäisin sen elämäntehtävän ja miten se tapahtuu. Mietin tuota viidettä chakraa, tuostakohan johtuisi sekin, ettei painoni laske vaikka teen mitä. Päässä vain humisee, surraa ja se on niinkuin puutunut tms, ikäänkuin poksahtamaisillaan, vaikea kuvailla.

*halirutistuksin* <3 <3 <3

t. Niisku-neiti

8. t ja n Vierailija

Kiitos Omenapuu linkistä :)))

Todella mielenkiintoiset sivut ja ajan kanssa ryhdyn niitä tutkailemaan.

Sen verran klikkasin meditaatiota ja katseeni pysähtyi kuvaan.
    En voi olla kertomatta...
    Se on ihan kuin syntymäkotiini(vanhempani asuvat edelleen siellä) vievä tie, tosin tässä on polku mutta se tie joka mäelle vie on kuitenkin vähän leveämpi , raiteet on mutta keskeltä heinittynyt ja tien vierukset myös kasvavat heinää. Mäen päällä kasvaa pihlaja ja vadelmapensaita niinkuin kuvassakin jotakin samantapaista.
    Tämä nyt taas meni vähän ""ohi""
    mutta ihana kuva ja ihanat sivut ;))
    Tutkinpa tarkkaan ;)

<3<3<3<3<3<3 tjan

9. Noita-akka Vierailija

Kiitos Omenapuu. Luin viestisi vasta, kun olin kirjoittanut oman viestini. =) Hassu yhteensattuma.

Valoa ja lämpöä sinulle.

10. Omenapuu Vierailija

Hei vielä,

Helppo ""kuvitella"" sinun oireitasi, kun itselläni on jokseenkin samanlainen olotila. Näitä tuntemuksia kutsutaan ylösnousemusoireiksi. Tämän olotilan pitäisi olla siirtymisaikaa, mutta jo syksyllä alkaa helpottamaan.
    Kuten Ultra-lehden jutussakin oli, että niin raha-asioihin kuin ihmissuhteisiinkin on tulossa suuria muutoksia. Inkekin kertoi, että sinulle on tulossa uusi ihmissuhde. Jotenkin intuitiivisesti minäkin tunnen, että tämä uusi suhde luo mahdollisuuksia toteuttaa elämäntehtävääsi käytännössä. Malttamattomiahan me kumpikin olemme, vaikka tiedämmekin, että kaikki tulee kun on uuden aika.

Niin, tänne pallolle sinä rakas Niisku-neiti-siskoni olet tuonut runsaasti positiivisuutta. Et varmaan itse edes käsitä, kuinka monet näitä juttujamme lukevat ja mielessään pohtivat.
    Viides chakrakin liittyy juuri kommunikointiin.

Muista pitää huolta fysiikastasi, pään humina johtuu usein niska-hartiaseudun tukoksista, jännitystilasta, joka ahtauttaa suuria verisuonia. Happea aivosi tarvitsevat nyt runsain mitoin.

Haliruttauksin ja sytämiä siskoselleni<3<3<3

Omenapuu

11. Pihlaja Vierailija

Aivan mielettömän hyvin artikkeli, kiitos ap:lle!!!!!

Sain omatkin ajatukset taas raiteilleen kirjoituksen ansioista. Olen miettinyt vaistoa ja erästä kinkkistä tilannetta, ja huolehtinut otsa rypyssä :(

Mutta kirjoitus muistutti todella tärkeistä ja ajankohtaisista asioista opiskeluuni liittyen. Itse koen löytäneen oman alani vuosien harhailun jälkeen. Se tunne vahvistuu aina kun opiskelen, keskityn täysin ja tunnen onnea ja iloa oppiessani uutta. Siihen liittyy myös epäitsekkyys, mikä antaa kummaa voimaa selvitä jännittävistä tilanteista kuten esitelmät. Haluan opiskella juuri tätä alaa koska haluan taata ainakin omalta osaltani tuleville sukupolville puhtaan ja terveen ympäristön, elävän planeetan.

Kirjoituksessa esitettiin todella hyviä kysymyksiä. Tällainen kirjoitus minun olisi pitänyt lukea 9:llä luokalla opon tunnilla, kun mietittiin ammatinvalintaa :)

Täytyy kirjata booksmarkeihin tämä kirjoitus, ja lähettää muillekin ystäville. Kiitos!!!!

12. Sinttu Vierailija

Hei Omenapuu,

Heräsin juuri aamuun, jolloin kaikki aukesi minulle.
    Tästä hetkestä eteenpäin tiedän tarkalleen, mihin tulen energiani ohjaamaan, mikä on minun tehtäväni.

Oma sairauteni, kipuni, saamani hoidot, henkinen herääminen, sydänchakran voimakas aukeaminen, vahva äidin roolini, fyysinen vahvuuteni ja psyykkinen herkkyyteni: kaikki ovat johdattaneet minua tähän hetkeen ja tehtävääni.

Yhdessä ketjussa paljastinkin kaiken, itsekään sitä ymmärtämättä: puhun paremmin käsilläni kuin suullani :D.

Pikku hiljaa tulee täysi ammatin vaihto ja ensimmäisen askeleeni otin jo tänään. Olen siellä missä haluan ehkä parin-kolmen vuoden päästä.

Enkelit lähettivät heti asian ymmärrettyäni ensimmäisen vahvistavan viestin kännykkääni. Minua lähestyttiin kurssin muodossa. Tuo kurssi vahvistaa minua ihan uuteen :).

Olen niin onnellinen. Odotan kyllä, että järkeni ja egoni tulevat väliin: sinäkö, höpö, höpö. Miten sinä nyt hupsit, eihän sellainen ole mahdollista, et sinä uskalla, et sinä voi ym, ym. Yhtäkkiä ymmärsin, että voin ihan mitä vain, kun taivaalliset joukot ovat tukenani. Jaksan lukea, jopa opin ja enkelit muokkaavat minut muutenkin oikeaan muottiin. En epäröi sitä pätkääkään :).

Tunne on täydellisen ihana :D. Koko elämäni ratkesi, kun ensimmäisen kerran uskalsin astua harhaan opitusta ja antaa periksi ja antaa itseni ohjailtavaksi ja hiljentää järkeni.
    Ensimmäistä kertaa elämässäni olen jo päättänyt asian kysymättä keneltäkään neuvoa. Tieto on niin vahvasti minussa, että minun ei tarvitse etsiä siihen tukea.

Esteenä oivallukselleni oli, että odotin jotakin liian valtavaa.
    Pelkäsin myös epävarmuutta. En luottanut tarpeeksi. Se oli varmasti egoni syytä. Piti olla taas enkelin opastusta paljon, ennenkuin huomasin, että en halua julkisuutta enkä glamouria. Se ei kuulu kainuulaiseen perinteeseen eikä isäni opetuksiin :). Elä nosta nokkaasi kovin ylös, saatat sateella hukkua, olisi isäni tuumannut :).

Huomasin, että pääsen tavoitteeseeni ihan yksinkertaisin keinoin. Jos jonkun lahjan saan, voin sitä sitten käyttää tuossa paikassani. Jos en saa, teen kuitenkin sitä, jota haluan: autan yhtä ihmistä kerrallaan, teen hänelle hetkeksi autuaallisen hyvän olon ja saan toivottavasti enekeleiden avustuksella hänet hetkeksi tuntemaan olonsa hoivatuksi ja rakastetuksi :))).

Aloitan omilla rakkaillani ja heidän rakkaillaan jne. Jos minusta on tuohon työhön, otan sitten vastaan vieraampiakin.

rakkaudella Sinttu

13. Omenapuu Vierailija

Hei Sinttu!

Kiitos syvältä sydämestäni kirjoituksestasi. Näin minä olen kirjoitustesi perusteella päätellytkin - olet löytänyt itsesi, voimasi ja elämäntehtäväsi. Olen todella iloinen puolestasi:)))

Tällä kirjoituksellasi tulet rohkaisemaan hyvin monia, jotka tehtäväänsä ja tarkoitustaan elämälleen etsivät. Kylmiä väreitä iholleni ja kyyneleenkin silmäkulmaani sait Sinttu!

Lämpimästi rakkaudella sinua Sinttu ajattelen<3<3<3

Omenapuu

14. Niisku-neiti Vierailija

Ihanaa, että olet olemassa Omenapuu-siskoseni! :)))

mihin joutuisinkaan ilman sinua. Olen ihan pihalla näistä asioista ja sinä pidät minut kyydissä. :))) Tiedät tosi paljon näistä asioista, kun minä vielä kepillä koittelen jäätä. hih hih.. Joskus 7v sitten olisin tajunnut enemmän, mutta kun oli tämä pimeä kausi tässä välissä, niin nyt on ihan ulalla ja ulapalla. :D Malttamattomiahan me ollaan. Totta turiset. :))) Joka päivä kuulostelee, että jokos nyt tietää enemmän.

Kohdistan aina ajatukseni, mitkä saan tuolta jostain aina hänelle, kenen tunnen tarvitsevan nyt jotain sanoja minun kauttani. Ei sitä sitten älyä, että niitä muut lukee vaikka tietystihän lukee. :D Sitä vain keskittyy siihen sanoman antamiseen ns. yksityisesti. :)

Tässä istumatyössä menee helposti niskat jumiin, nytkin on jumitus hartioista asti. Pitäis varmaan avata ovia ja ikkunoita päästään auki ja tehdä tuuletusta. :D

*haliruttiksia ja ISOOO SYTÄN* Omenapuu-siskolleni :)))

...............x..................x............
    .............xxxx............xxxx.........
    ..........xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.....
    ..........xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.....
    .............xxxxxxxxxxxxxxx.........
    ..................xxxxxxxxxx............
    ........................xxxx.................
    ...........................x...................

t. Niisku-neiti :)

15. Niisku-neiti Vierailija

lisään vielä, että olinkin huomannut, että monelle on luvattu syksyksi kaikenlaista, joten viittaisi siihen kirjoitukseen myös, että kun asiat alkavat mennä parempaan suuntaan ja loksahtamaan paikoilleen juuri syksyllä. Mielenkiintoista. :)

16. Sinttu Vierailija

Hei,

Tiedoksi vielä: nyt jo egoni möykkää :D.

Pelottavaa tämä on. Kun kukaan enkeleistä ei tule allekirjoittamaan sopimusta, joka takaa minulle sen, että olen oikealla tiellä ja onnistun. Toisaalta, jos olen onneton, mitä tässä menetän ? Ainakin saan tuntea sen riemun, että elämässä suurin osa rajoitteista on omia luomuksiamme.
    Kun kerran uskaltaa, uskaltaa sitten toisenkin kerran ja sieltä ne onnen hippuset sitten matkan varrelta löytyvät :).

Kiitos rakas Omenapuu.
    Olisipa minulla kaltaistasi lempeyttä
    -----<---<-@
    rakkaudella Sinttu

17. spa Vierailija

Koulia itsestään mehevämpi pihvin pinta esiin. Mediumista Well doneen.

Elää jokaisella solulla, jokaisessa tunteessa. Voittaen tai häviten mitä väliä sillä on, itkien ja iloiten kuitenkin.

18. Omenapuu Vierailija

Hei Sinttu kultainen!

Nostin sinulle kolme ihanat enkelit -korttia, ne ovat:
    Akasha, Athene ja Aurora.

Nostin ketjun Enkelikorttien suom... al. Athene sinulle valmiiksi, käyhän lukemassa enkeliviestisi sinulle, hämmästyttävää:O

Rakkautta ja enkeleitä elämääsi ihana ja rohkea Sinttu-siskoni<3<3<3

Omenapuu

19. Omenapuu Vierailija

Hei spa!
    Kiva nikki sulla, spa (ihana, aurinkoinen kylpylä minulle)!

Niinhän se on, koulia itseämme tulee, ihan jokaisella solulla.
    Tunteet ovat sielun peili, tunteiden kautta opimme, elämään!
    Usein tunnemme häviävämme, mutta niin moni ""hävitty"" juttu
    on useimmiten osoittautunut suureksi voitoksemme - itkusta iloon. Parasta, mitä minulle on elämässäni sattunut, oli se kun ensimmäinen avomieheni jätti minut toisen naisen takia.
    Vieläkin kiitän siitä, vaikka tapahtumasta onkin kulunut jo 16 vuotta. Nyt olen vapaa kuin......:)))) ja kaikki on mahdollista!

Rakkaudella<3<3<3
    Omenapuu

20. Sinttu Vierailija

Hei Omenapuu,

Nuo enkelisivut ovat aivan ihanat. Käyn joka päivä nostamassa kortit ja aina saan vastaukset kysymääni.
    Syleilin näyssä pelkäämääni karhua eli tulkitsin sen
    niin, että en pelkää enää voimaani. Siitä on tullut kaverini ja karhu on nyt unissani hellyttävä, pehmoinen nallukka, jota halailen :). Opettaminen, voi miten mielelläni sitä tekisin, mutta olen paremminkin tietämätön tyranni kuin lempeä opettaja :). Ylhäällä muuten välillä huimaa todella ja haluan alas :).

Kaikista puutteistani huolimatta luotan siihen, että minullekin on oma täydellinen paikkani tässä maailmankaikkeudessa. Minulla on suuret opettajat apunani: kyllä tästä vielä hyvä tulee, kun en hätäile enkä tappele vastaan. Kerrankin rinnallani on voimat, joihin voin todella luottaa :D.

rakkaudella Sinttu

21. Niisku-neiti Vierailija

Hei siskoseni :))

rustailin sulle tuon sytämmenki tuonne ylhäälle. :) Iso sydän rakkautta tulvillaan, kuten sinulla on :)))

Olen huomannut tässä elämäni varrella, että moni näennäinen vastoinkäyminen onkin ollut mitä suurimmaksi onneksi. :)

Minullekin aurinko nousi tänään autiomaassani ja olen ollut iloa ja rakkautta tulvillaan, tämä oli hyvä päivä ja olen kiitollinen tästä päivästä kuten myös niistä vaikeista päivistä tätä ennenkin. Kiitos sinulle Omenapuu-siskoseni, kun olet antanut niin paljon ajattelemisen aihetta ja oman läsnäolosi. Ihanaa, että olet siellä. :))))

*halirutistaa rusinaksi* <3 <3 <3

t. Niisku-neiti

22. Omenapuu Vierailija

Hei taas kultainen yökyöpeli-siskoni<3

Olet antanut minulle tänään energiaa enemmän kuin arvaatkaan. Pari viikkoa olen jalkaongelmani takia sauvoja
    eteenpäin menossani tarvinnut - tänään jo puoli päivää ilman.

Kiitän sinua Niisku-neiti syvältä sydämestäni ihanasta sydämestä. Olen todella iloinen puolestasi, kyyneleet olet saanut silmäni sumentamaan.

Rakkautta, enkeleitä ja sytämmiä tietennii sinulle lähettelen,
    Omenapuu rusinana:D

23. Lilac Vierailija

Täällä tämä paha, itsekäs, erakko, pystyynhaukuttu eksynyt Lilac, joka miettii elämäntehtävää. No joo, ihan totta!

Luulin olevani hyvää tahtova, auttamishaluinen, erinomainen ""varoittava esimerkki""= ""älä tee niinkuin minä tein, vaan.."" ja vaikka mitä.

Kävi ilmi että mina vihataan ilman tolkkua. Ja että monet muutkaan eivät erikoisemmin pidä?

Nyt tuli päivän totuudeksi Toivo, eli saan mitä haluan, kun vain jaksan uskoa että ansaitsen.

No läpikäymieni lehmä-, ämmä- ja muiden ruljanssien jälkeen, sorry vaan, jaksan uskoa että saan kaurapuuroa lähes joka päivä.

Jätin pakkaamisenkin ihan viime tinkaan, ettei tulisi takapakkia siinäkin :(

Mistähän sitä Toivoa saisi ja sitä vähääkään itseluottamusta että saa edes sen minkä tarvitsee.

No, sainhan sen ihanan pikku rollaattorin :)

24. Niisku-neiti Vierailija

Lilac rakas :)

Tärkeätä ei ole se mitä muut sinusta ajattelevat, vaan se mitä Sinä itse ajattelet itsestäsi. :)

Rakkkaudella,

Niisku-neiti :)

25. hmmmm Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy