Eläisitkö mieluummin Pieni talo preerialla-elämää VAI Downton Abbey-elämää? <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demityttönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

demityttönen

Vieras
Itse en osaa päättää :p Kumpikin houkuttaa. Olisi ihanaa elää tollaista villiä elämää 1800-luvun villissä lännessä kuin joku Laura I, mutta sitten taas sellainen 1900-luvun alun aateliselämä hienossa kartanossa kuulostaa myös tosi upealta....

älkää kysykö mitä demittäjä tekee täällä :O

Ehkä kuitenkin pieni talo preerialla elämää. Siellä kasvattaisin lapsiani luonnon keskellä. Työläis perheen tyttärenä kun ei voi kuvitella itseään aatelisladyksi, vaan ennemmin sitten sinne alakertaan.

Kaikkein mieluiten eläisin Oi ihana toukokuu- elämää:)

Oi kyllä!

Pieni talo preerialla on todellakin tuttu, mulla oli aikanaan kaikki ne kirjat, jotka sitten hukkuivat tai osa niistä jonnekin, kun vanhemmat muuttivat ja asuin itse kaukana ulkomailla :( Se sarja oli mulle tosi rakas, D. Abbey ei niinkään ole tuttu, mutta mielenkiinnosta kysyn, mistä Demi-tyttönen tietää Pieni talo preerialla -kirjoista tai -sarjasta? Tietääkseni sitä ei ole nyt esitetty tv:ssä, pari kolme vuotta sitten kyllä muistaakseni.

"Downton Abbey" on kuitenkin hitusen verran realistisempi kuvaus aiheestaan kuin "Pieni talo preerialla"...

Parempihan sitä olisi elää rikkaana aatelisena Englannissa kuin köyhänä uudisraivaajana Amerikan erämaissa. Eli tiedän kyllä, kumman valitsisin ;)

[QUOTE="vieras";26736936]Mä tahtoisin olla Neiti Marple. Hyvänä kakkosena Downton Abbey. Nyt elän vähän Ihana toukokuu tyylisesti, paitsi että mies tekee ihan rehellisiä hommia.:)[/QUOTE]

Mä haluisin elää Hastingsin elämää, Poirotin rinnalla. =)

Yhteistyössä