V
VEEHOOÄSSÄ
Vieras
Meillä kolme cd/dvd -nauhuria, ja että niihin ei voi koskaan voi luottaa!!!
Toimivat millon toimivat.
Vanha kunnon vhs-nauhuri jyrää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VEEHOOÄSSÄ:Meillä kolme cd/dvd -nauhuria, ja että niihin ei voi koskaan voi luottaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:![]()
Mulla puolestani on kaksi VHS-nauhuria, joista toinen sylkee kasetin ulos painoin mitä nappulaa tahansa ja toinen taas ei suostu vapauttamaan kasettia, joka sen sisällä on. Eli keskimäärin ihan ok ja voin mä sentään yhtä leffaa katsoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:![]()
Mulla puolestani on kaksi VHS-nauhuria, joista toinen sylkee kasetin ulos painoin mitä nappulaa tahansa ja toinen taas ei suostu vapauttamaan kasettia, joka sen sisällä on. Eli keskimäärin ihan ok ja voin mä sentään yhtä leffaa katsoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:![]()
Minulla taas on pari VHS-nauhuria, joista toinen mono- ja toinen stereo-laite. Kumpikaan ei toimi, mutta eipä kyllä haittaakaan. Hyllyssä on n. 300 dvd-leffaa ja telkkarin tallennukset menee kiintolevylle tai dvd:lle.
Alkuperäinen kirjoittaja VEEHOOÄSSÄ:No, meidän rahoissa meän dvd-nauhurit (tiedän kyllä, että ne ei ole nauhureita, mutta kaikki kuitenkin tiesi, mistä puhuin) ei ole halpoja. Tai ainakaan viimeisin ei ole. Ja siinä nimenomaan ei dvd-osio toimi.
Levyyn tulee naarmu, ai ai. (on on olemassa korjausvaihtoehtoja, tiedän)
Mutta vhs-kasetin nauha saa mennä ryttyyn vaikka kuin monta kertaa, ja toimii...
Olen edelleen VHS:n puolella![]()