meidän neidistä riittäis juttuja vaikka muille jakaa, mut äsken nauroin sille kun hain voileivän ja tulin sohvalle syömään sitä.. koira hivuttautuu pedistään mua kohti venyttelemällä, menee lattiaa pitkin kun mittarimato kun silmä välttää ja sit kun katsot siihen, niin sellasia tekohaukotuksia muutama putkeen...
sit kun se oli kuola valuen tossa turhan lähellä, niin katsoin sit tylysti ja tokasin et mees petiis niin toinen tönöttää tossa ja pyörittelee silmiään ja näyttää just siltä et kelle puhut?! 
sanoin sit tiukemmin, että NYT, MENE! niin neiti nousee liiotellun hitaasti ylös, kääntyy ympäri, pyllistää mulle, ottaa askeleen petiä kohti ja just sillon alko niiiiin kutittaa jalkaa et ihan piti kääntyä ja istua alas kirputtaan reittä. mua alko naurattaa ihan kamalasti ja katsoin sitä vaan pitkään ja kysyvästi, niin se nousi ylös, nosti teennäisesti nenän pystyyn, tuhahti ja meni petiinsä. siellä se nyt istuu ja tuijottaa mua just sen näkösenä, et jumankauta muija, söit sen sit yksin, vihaan sua..
ja jotkut väittää et koirat on tyhmiä :saint:
sanoin sit tiukemmin, että NYT, MENE! niin neiti nousee liiotellun hitaasti ylös, kääntyy ympäri, pyllistää mulle, ottaa askeleen petiä kohti ja just sillon alko niiiiin kutittaa jalkaa et ihan piti kääntyä ja istua alas kirputtaan reittä. mua alko naurattaa ihan kamalasti ja katsoin sitä vaan pitkään ja kysyvästi, niin se nousi ylös, nosti teennäisesti nenän pystyyn, tuhahti ja meni petiinsä. siellä se nyt istuu ja tuijottaa mua just sen näkösenä, et jumankauta muija, söit sen sit yksin, vihaan sua..
ja jotkut väittää et koirat on tyhmiä :saint: