M
"minna"
Vieras
Olin työelämävalmennuksessa ollut kaks viikkoa kun jouduin sen lopettamaan. Mulla on 3lasta ollut kotihoidossa miehellä(lasten isällä). Mies sitte ilmotti viikko sitten, että on löytänyt toisen ja kuinka rakastunut onkaan nyt häneen. Voitte kuvitella että järkytyin, enkä siitä meinaa päästä yli. No lasten isä ei oo sen jälkeen ollu muhun missään yhteydessä. Lähtiessään pakkas laukut ja niin :/ No sitten tuli ongelma lastenhoidon kanssa ja soitin työkkäriin, että joudun lopettamaan, koska päiväkodista sanottiin että lain mukaan heillä on kaksi viikkoa järjestää hoitopaikka lapsille. Mun vanhemmat on molemmat vielä työelämässä enkä' saa lapsille hoitajaa. Sanoin työkkäriin, että olen hakemukset laittanu päiväkotiin ja lupasivat järjestää hoitopaikan lapsille mahd.pian. Nyt tästä on viikko. Sanoin myös että voin jatkaa harjoittelua heti kun saan lapset hoitoon. Vaikkakin tää elämäntilanne just nyt on aika haasteellista. No nyt on karenssiuhka päällä kaiken lisäks. Mitenhän tässä käy? Työkkäri laitto mulle selvityspyynnön ja sano et sopimus on sopimus. kauan ne käsittelee selvityspyyntöjä?!? Ensviikolla mun pitäs saada haettua työttömyysrahaa. Tänään jo paniikissa soitin sossuun ja kerroin tilanteen, huomenna mulla on sinne aika. On vaan jotenkin niin vaikeeta lähtee selvittämään toisille omaa tilannetta kun ittekkään en oo vielä asioita sisäistäny