elämää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo

Vieras
en oikein tiedä mistä alottaisin tai miten saisin tän asian sanoiksi,oon niin rikki ja väsynyt tähän kaikkeen,mutta mun on pakko purkaa tämä tunne johonkin kun tuntuu niin toivottomalta,mulla on kaksi pientä lasta ja mies,kummatkin käydään töissä paitsi nyt kun on äitiyslomalla,kaikki pitää mun miehestä,se on oikein semmonen ilopilleri joka saa kaikki nauramaan mutkin sai joskus,siksi siihen kai rakastuinkin,mutta totuus täällä kotona on toisenlainen.sen naurusta ei ole tietoakaan,moittii kaikesta ja saa älyttömiä raivareita.toissapäivänä mä menin sitä vessaan karkuun,pelkäsin sitä niin,vaikka ei se koskaan ole mua lyönyt.varmasti teistä joku tai kaikki ajattelette että miksi mä en lähe pois,mä en pysty,en uskalla,enkä edes tiedä mihin menisin ja entä lapset,lapsille se on aivan ihana ja mullekin toisinaan

On kai aika yleistä ,ainakin tämän palstan perusteella että äijät saa noita ihme raivareita varsinkin silloin kun lapset on pieniä ja äiti kotona.
Voitko puhua tilanteesta kenellekään ? Jo pelkkä puhuminen helpottaa. Kaikista paras tietysti jos saisit miehesi ymmärtämään miten pahalta hän saa olosi tuntumaan.
Ei mulle nyt ekana tule ainakaan neuvoa että lähde kävelemään sillä ei se nyt aina kaikkea kerralla ratkaise. Yritä jaksaa ja hae vaikka perheneuvolasta apua jos ei tilanne selviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
On kai aika yleistä ,ainakin tämän palstan perusteella että äijät saa noita ihme raivareita varsinkin silloin kun lapset on pieniä ja äiti kotona.
Voitko puhua tilanteesta kenellekään ? Jo pelkkä puhuminen helpottaa. Kaikista paras tietysti jos saisit miehesi ymmärtämään miten pahalta hän saa olosi tuntumaan.
Ei mulle nyt ekana tule ainakaan neuvoa että lähde kävelemään sillä ei se nyt aina kaikkea kerralla ratkaise. Yritä jaksaa ja hae vaikka perheneuvolasta apua jos ei tilanne selviä.

ninhän se pitäis apua hakea,on vaan niin vaikeaa,enkä uskalla mitään miehellekään keskustella kun siitä tulee aina hirveä riita.ja tuo toissapäivänen tosiaan pelästytti,käyttäyty kun mielipuoli,se oli kamalaa

Yhteistyössä