Elämään liian väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä nyt

Vieras
Moni varmaan pitää tätä turhana ruikutuksena, mutta minusta tuntuu, että koko elämä on umpikujassa. Joka päivä on ahdistava, masentava, eikä toivoa paremmasta ole. Olen töissä, jossa en viihdy. Joka päivä työkaverit muistuttavat, että minä en ole yhtään mitään. Uutta työtä en saa, koska työkokemusta tai mitään erityisosaamista ei ole. Opiskelemaan ei ole varaa lähteä. Kotona olen väsynyt ja lapsilta saan kuulla olevani maailman typerin ja huonoin äiti. Minä en enää jaksa:(

onko sinulla ketään jolle voisit purkaa ajatuksia?se helpottaa..meillä on 2 lasta ja päivät olen kotona,mies paljon töissä..kyllä meinaa itelläkin pälli levitä :x mut onneksi on yksi ihminen kelle pystyn juttelemaan kaikki ja joka ymmärtää..heti tulee parempi mieli..kyllä se jostain löytyy se elämänilo.mut missään nimessä alä jää asioitten kanssa yksin.. :hug:

Voi ei.Kuulostaa surulliselta.Ihmiset joilla on tarve lytätä toista, kadehtivat tätä.Tällä tarkoitin työyhteisöäsi.Ja lapset eivät tarkoita sanomisiaan. Yritä iloita siitä, että sinulla on lapset, jotka uskaltavat sanoa rumasti ja tietävät, etteivät silti menetä rakkauttasi. Tappeluvälit perheessä ovat terveen merkki.Aikuisopiskelu työn ohessa? Haleja.

Alkuperäinen kirjoittaja pkoa:
onko sinulla ketään jolle voisit purkaa ajatuksia?se helpottaa..meillä on 2 lasta ja päivät olen kotona,mies paljon töissä..kyllä meinaa itelläkin pälli levitä :x mut onneksi on yksi ihminen kelle pystyn juttelemaan kaikki ja joka ymmärtää..heti tulee parempi mieli..kyllä se jostain löytyy se elämänilo.mut missään nimessä alä jää asioitten kanssa yksin.. :hug:

Ei minulla oo ketään. Pari kaveria on, mutta ei yhtään ystävää. Miehelle oon koittanut puhua, mutta ei sieltä ymmärrystä tule. Sanoo vaan, että
"sitä se on, ei voi mitään"

Oisko sulla jotain kaveria jonka kanssa voisit puhua tosta olostas?
Onko teillä töissä työnohjausta, jossa voisit puhua tuosta miten työkaverisi kohtelevat sinua tai voisiko työterveyshuoltoon ottaa yhteyttä?
Vaikka lapsesi eivät aina muista olla kiitollisia olemassa olostasi niin olet kuitenkin heidän ainoa äiti ja tärkeä heille!

Hei ystävä hyvä sun pitää hakee apua ammattilaisilta, jos kavereita ei ole. Lapset on lapsia eikä osaa eikä ehkä tarttekkaa osoittaa kiitollisuutta tai semmosta. Yritä vaikka työterveyden kautta jonkun juttusille. Kaikkea hyvää sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Voi ei.Kuulostaa surulliselta.Ihmiset joilla on tarve lytätä toista, kadehtivat tätä.Tällä tarkoitin työyhteisöäsi.Ja lapset eivät tarkoita sanomisiaan. Yritä iloita siitä, että sinulla on lapset, jotka uskaltavat sanoa rumasti ja tietävät, etteivät silti menetä rakkauttasi. Tappeluvälit perheessä ovat terveen merkki.Aikuisopiskelu työn ohessa? Haleja.

Ei onnistu työnohessa opiskelu. Mies on aina illat töissä, joten en pääse iltaisin koulunpenkille. Tuntuu, että mitään vaihtoehtoja ei ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja olet lastesi ainoa äiti:
Oisko sulla jotain kaveria jonka kanssa voisit puhua tosta olostas?
Onko teillä töissä työnohjausta, jossa voisit puhua tuosta miten työkaverisi kohtelevat sinua tai voisiko työterveyshuoltoon ottaa yhteyttä?
Vaikka lapsesi eivät aina muista olla kiitollisia olemassa olostasi niin olet kuitenkin heidän ainoa äiti ja tärkeä heille!

Töissä tein sen virheen, että johtajan kanssa otin puheeksi työolot ja epätasa-arvoisen kohtelun ja siitä oli seurauksena se, että kukaan ei puhunut minulle moneen viikkoon. Minulla ei ole muuta vaihtoehota kuin kärsiä ja itsekin jo uskon, että en tosiaan ole yhtään mitään muuta kuin epäonnistunut ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei onnistu työnohessa opiskelu. Mies on aina illat töissä, joten en pääse iltaisin koulunpenkille. Tuntuu, että mitään vaihtoehtoja ei ole :(

Vaihda työtä tai ryhdy opiskelemaan. Raha on toisarvoista onnellisuuteen nähden. Surkeus ei ole normaali asiantila, vaikka miehesi niin väittäisikin. Jokaisella on oikeus onneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vaihda työtä tai ryhdy opiskelemaan. Raha on toisarvoista onnellisuuteen nähden. Surkeus ei ole normaali asiantila, vaikka miehesi niin väittäisikin. Jokaisella on oikeus onneen.

Työpaikkaa vaihtaisin, jos jotain muuta saisin, mutta kun en saa. Ja opiskelemaan ei tosiaan ole varaa lähteä. Opiskelemaan lähteminen edellyttäisi muuttoa ja lasten koulun vaihtamista ja sitä ei halua meistä kukaan.

esimiehesi on puututtava toisten asennoitumiseen; jos ei sitä tee, ota yhteyttä ammattiliittoosi. niin monta turhaa ulos-savuttamista on tehty kun ei kukaan puutu asioihin työpaikalla vaikka laki niin määrää tekemään! Älä anna periksi niille moukille. Jos jaksat, voit nostaa esim yhteissä palaverissa kissan pöydälle, ja kertoa oman katsantokantasi asiaan. Ja vaadit muilta selitystä käytökseensä. Ei kovin aikuismaista vaikuta olevan. Sinun ei tule lähteä, vaan jonkun, joka on aiheuttanut tilanteen. Mistä huonot työolot johtuvat?

Yhteistyössä