L
Lamenting Lady
Vieras
Toissapäivänä epäilin asiaa vahvasti koska luin tietokoneelta lyhyen keskustelun jonka mieheni ja hänen ystävänsä olivat käyneet avioliitoistaan. Mieheni ystävä joka asuu ulkomailla kertoi että on ollut 4 vuotta naimisissa ja vaikeeta on ollut, mutta kituuttaa nin kauan kunnes saa ko. maahan passin. Heillä on lapsikin. Tähän mieheni vastasi että niinpä, vaikeeta on täällä meilläkin, (ollaan oltu pian 2 vuotta naimisissa, vauvamme on 4 kuukautta vanha), mutta että hän rukoilee että jaksaa, kun on kerta alkanut pettääkin. Tähän hänen ystävänsä vastasi että no, leikit vaan tyhmää niin lopulta vaimoasi kaduttaa kun on ees viitsinyt epäillä. Johon mieheni että niinpä, ei ole helppo tilanne kun nyt hän näkee naisia jokapuolella vaikka onkin naimisissa. Ja tähän hänen ystävänsä että niin, mutta onneksi naisia on tosiaan jokapuolella tms. Jouduin tän keskustelun kääntämään suomeksi parin kaverin avustuksella koska kävivät sen kielellä jota en ihan täysin hallitse. Molemmat kaverit antoivat tämän äsken kirjoittamani vastauksen, puolueettomina. Eilen mies sitten pitkällisen inttämiseni jälkeen myönsi että on vauvamme ollessa 2kk vanha pettänyt minua kerran. Nainen oli joku hänen vuosia sitten tuntemansa henkil kenet oli tavannut silloisella asuinpaikkakunnallaan baarissa ja jonka kanssa oli sitten harrastanut seksiä. Hän oli nyt tullut tänne missä asumme (satojen kilsojen päähän) työhaastatteluun ja olivat tavanneet, menneet junalla naisen serkkujen kotiin ja harrastaneet siellä seksiä. Ei osannut kertoa syytä. Minusta tuntuu että elämältä on tippunut pohja aivan täysin. Rakastan häntä niin paljon, ja olemme olleet todella onnellisia, tietty niitä normaaleja ylä-alamäkiä mitä muillakin. En ole saanut kahteen yhön nyt nukuttua, en saa syötyä. Soitin kirkolle aikaa perheterapiaan mutta joudun soittamaan ens viikolla uudestaan kun ajat ovat niin täyteen buukattuja. Minulla on pieni vauva, enkä missään vaiheessa ole suunnitellut ryhtyväni sinkkuäidiksi, koska meillä on ollut niin paljon suunnitelmia ja haaveita mieheni kanssa monesta lapsesta jne. Mies itki kun kertoi, aloin hakkaamaan häntä ja haukkumaan, itkin aivan hysteerisesti ja aloin kyselemään kaikkea pervoa siitä pettämiskerrasta (missä asennossa teitte sen, oliko hän parempi kuin minä). Mulla on vielä ollut vauvansaannin jälkeen pienoinen itsetunto ongelma kun on vauvamahaa vielä jäljellä ja tuntuu etteivät vaatteet mahdu päälle, ja nyt sitten mietin tietty et hän teki tän koska olen niin ruma. Hän ei osaa vastata miksi teki sen. Istui vaan hiljaa ja itkeä niiskutti kun huusin hänelle. Sanoi että rukoilee että antaisin anteeksi. Ei koskaan enää tekisi tällaista. Mutta niinhän ne kaikki pettäjät sanovat. En tiedä mitä ajatella, olen ihan rikki. Olen ollut niin onnellinen hänen kanssaan, ja alusta asti minusta on tuntunut todella hyvältä ja varmalta hänen kanssaan, en ole joutunut epäilemään hänen sanojaan. Kunnes nyt tämä.