Elämäni naisella on mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijamies

Vieras
Okei, eli törmäsin facebookissa itseäni 8 vuotta nuorempaan naiseen. Itse olen siis 31 vuotta oleva mies. Kiinnostuin heti, kun näin hänen profiilikuvansa. Niin kaunis ja viehettävä. Kuin taivaasta pudonnut enkeli. Laitoin hänelle viestiä jakerroin, että törmäsin häneen selailessani erään ystäväni kaverilistaa facebookissa ja kysyin, että saisiko hänen kanssaan jutella mukavia ja hän vastasi, että toki ihmiset saavat hänelle tulla normaalisti mukavia puhumaan. Juttelimme siinä sitten niitä näitä pitkin iltaa ja olin lumoutunut. Hän on aivan ihana. Nainen minun makuuni ja tahdoin oppia tuntemaan hänet paremmin. Mutta, kun poikkesin hieman keskustelusta ja kysyin lähtisikö hän kanssani ehkäpä kahville tai lasilliselle joku päivä niin hän vastasi, ettei se käy. Hänellä on poikaystävä ja ettei hänellä ole koskaa ollutaikomustakaan lähteä tapaamaan nettituttuja. Petyin niin paljon. En ole eläissäni pettynyt näin paljon ja pyysin häntä silti uudestaan lähtemään ja tarjouduin jopa maksamaan, mutta ei. Ei lähde. Annoin puhelinnumeronikin, joshän tahtoisi vaikka keskustella whatsapissa, mutta ei. Nyt hän on etäinen ja ei hyväksynyt facebook kaveri kutsuani. En tahdo luovuttaa! Olen niin hirmu kiinnostunut naisesta, tämä tunne on jotain ihan uutta. Tahdon tuon kauniin enkelini. Olisiko minulla mitään MITÄÄN mahdollisuuksia? Meillä on samoja harrastuksiakin. Ja hän oli niin ystävällinen. Olisiko minulla yhtään mahkuja, koska hän on kaukosuhteessa? Sellaisethan nyt päättyvät aina vai mitä? Sitä paitsi hänen äijänsä on kuulemma kotoisin kiinasta. Asuu suomessa. Mikä on kunei suomi mieskelpaa? En halua hävitä ilman taistelua. Tuntuu, että en nyt halua antaa periksi, koska tässä on nainen minun makuuni. Keinoja saada hänet kiinnostumaan? Millä tavoin saisin hänet tapaamaan minua? Haluan nähdä hhänet livenä. Auttakaa nyt naiset!!

Nyt herra pakkia. Kuulostat kyllä niin ahdistavalta ja tuolla löytöksellä katoaa matotkin jalkojen alta.
Mitä väliä että poikaystävä on Kiinasta. Tuo että eikö suomi mies kelpaa on aika kaukaa haettua.
Sinun pitää kunnioittaa naisen tahtoa, jos ei halua nähdä tms. Sinunlaistesi ihmiset tekevät juuri nettideittailusta pelottavaa.
Eiköhän sinullekin oma nainen löydy jossain vaiheessa ja joka on vapaa.

Tunnen erään kauniin naisen, jonka mies on jostain aasiasta. En usko, että ottaisi suomalaista, enkä usko että ainakaan eroaa helposti. Aasialaiset on luonteeltaan ihan erilaisia kuin suomalaiset. Älä siis haikaile hänen peräänsä, sinä et ole hänen makuunsa.

Yhteistyössä