Elämäni on "pilvilinnaa", kysy mitä haluat. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnistuja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onnistuja"

Vieras
Eli olen hyvin onnellinen ja tehnyt mielestäni kaikki valinnat oikein ja aaahhh elämäni on mmmmm! :) Olen saavuttanut tämän kaiken puolisoni kanssa ITSE ilman ketään.
Mistä sitä voikaan nousta onnellisuuden huipulle, tekemällä asioille jotain! :)
Kysy mitä vaan :D

[QUOTE="Kenguru";23148374]Mitä teet työksesi? Kuinka monta lasta snulla on ?[/QUOTE]

Yksi lapsi on ja olen tällä hetkellä kotona. Opiskelen nyt ja lähden opiskelemaan alaani puolen vuoden päästä. :)

Kysyisin, et mikä sai sut tekemään tän aloituksen. Täällä on paljon onnellisia (toivon niin), mutta miski tunnet tarvetta tässä korostaa sitä?

[QUOTE="utelias";23148399]Miten asutte? Omakotitalo/kerrostalo/rivari vai mikä?[/QUOTE]

Asumme asumisoikeusasunnossa kerrostalossa. Etsimme paraikaa omistusasuntoa, mielellään kerrostalo, mutta rivitalokin on ok.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;23148400:
Kysyisin, et mikä sai sut tekemään tän aloituksen. Täällä on paljon onnellisia (toivon niin), mutta miski tunnet tarvetta tässä korostaa sitä?

Koska olen niin iloinen, miksi sitä ei saisi korostaa? :)
Ihanaa jos on lisää samoin tuntevia! :)

[QUOTE="vieras";23148412]Mikä on suurin onnistumisesi?[/QUOTE]

Voi tuo on vaikea, oikeastaan kaikki päätökseni. Millon lähden opiskelemaan, mikä työ millon lapsia mikä mies ja millon naimisiin, kihloihin jne
Olen äitinä mielestäni hyvä ja saanut kotini haluamaltani paikalta ja sisustanut nätiksi jne, tällasta peruselämän arkipäiväisiä iloja :)

[QUOTE="a.p";23148416]Koska olen niin iloinen, miksi sitä ei saisi korostaa? :)
Ihanaa jos on lisää samoin tuntevia! :)[/QUOTE]

Saa sitä, se on ihanaa. Tää palsta vaan on ollu viimeaikoina jotenkin kummallinen, ettei täällä osaa kohta ajatella, että joku vaan silkkaa vilpittömyyttään kirjoittelee hyvää mieltään, anteeksi ja kiva, että olet iloinen, minäkin oikeastaan olen, tosi moni asia hyvin.

Minusta on hienoa että ihminen on onnellinen tavallisesta elämästä, koti, perhe ja parisuhde riittävät. Monet tuntuvat hakevan sitä erinomaisuutta ja eivät ole koskaan tyytyväisiä, aina pitäisi saada enemmän ja parempaa, lisää, lisää.. AP olet esimerkki siitä miten elämässä voi onnistua!

Voihan sitä olla onnellinen. Olen minäkin onnellinen, kun asun viiden lapsen ikähaarukalta 6kk-12v joista yksi on poika sekä olen töissä nytkin 5% ja vanhin tyttäreni on polttanut viikon ajan tupakkaa minulta salassa ja tietää etten siedä sitä ja riidellyt mieheni kanssa. Kaikki valintani ovat mielestäni osuneet myös oikeaan, nain romanin, hankin lapsen vielä tämän ikäisenä ja vaikka päätin että haluan vain kaksi lasta kuuden vuoden jälkeen sain vielä kolmannen, neljännen ja viidennen. Käymme shoppailemassa ja muuta, olen aika tyytyväinen elämääni.

Yhteistyössä