V
vierailija
Vieras
Ihme kun olen elossa..isäni yritti hakata minut ulos mahasta sääli kun ei onnistunut onneksi ampui kuulan kalloonsa sika..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai menninkäinen on jälleen noussut luolastaan.Ihme kun olen elossa..isäni yritti hakata minut ulos mahasta sääli kun ei onnistunut onneksi ampui kuulan kalloonsa sika..
Tyyppi ei kuitenkaan vaikuta samalta kuin Rummo-jankkaaja ja ölisijäksi muita haukkuja. Tavallaan nuo aapeen ketjut ovat hirtehishuumoria.Ai menninkäinen on jälleen noussut luolastaan.
Tyyppi ei kuitenkaan vaikuta samalta kuin Rummo-jankkaaja ja ölisijäksi muita haukkuja. Tavallaan nuo aapeen ketjut ovat hirtehishuumoria.
Samanlainen olo tuli, kun luin jutun Tuoman Enbusken kirjasta.
Tyyppi osaa analysoida itseään terävästi karujen kokemuksiensa jälkeen.
Suurin osa palstan kirjoittajista kirjoittaa ”kaasussa”.
ottavat mallia sinustaSuurin osa palstan kirjoittajista kirjoittaa ”kaasussa”.
Kiitos tiedosta. Raukka seuraa minua kuin hai laivaa. Vaikuttaa olevan koko ajan tietokoneella tai kännykällä.Tyyppi ei kuitenkaan vaikuta samalta kuin Rummo-jankkaaja ja ölisijäksi muita haukkuja. Tavallaan nuo aapeen ketjut ovat hirtehishuumoria.
Samanlainen olo tuli, kun luin jutun Tuoman Enbusken kirjasta.
Tyyppi osaa analysoida itseään terävästi karujen kokemuksiensa jälkeen.
Suurin osa palstan kirjoittajista kirjoittaa ”kaasussa”.
Kiitos tiedosta. Raukka seuraa minua kuin hai laivaa. Vaikuttaa olevan koko ajan tietokoneella tai kännykällä.Kyllä on sama tyyppi. Veikkaan, että sairastaa ski..
Kamala tauti, mutta oikealla lääkityksellä pysyy kurissa.
Et ole koskaan miettinyt että mikä oli äitisi osuus tarinassasi. Miksi hän kertoi asian sinulle? Lapselle ei pidä näyttää eikä kertoa kaikkea.Ihme kun olen elossa..isäni yritti hakata minut ulos mahasta sääli kun ei onnistunut onneksi ampui kuulan kalloonsa sika..