M
mies
Vieras
Nyt tarvitsisin vähän neuvoa. Vaimoni on pettänyt minua ja jäi kiinni. Se oli minulle kova kolaus ja olen erittäin surullinen ja oloni on surkea. Haluaisin erota, koska en voi enää koskaan luottaa vaimooni varsinkin kun hänen asenteensa on hyvin julma ja tyly. Hän sanoo, että eron tullen lapset (2kpl) jäävät hänelle ja minä joudun maksamaan huomattavia elatusmaksuja. Lisäksi kait joutuisin muuttamaan osakekämpästämme johonkin vuokraboxiin. Kysyisin nyt, että kuinka kovia elatusmaksut oikeasti ovat. En ole kovin hyväpalkkainen (käteen jää n. 1100e/kk), ja vaimoni mukaan maksut voisivat viedä melkein koko palkkani ja vuokrien yms kulujen jäklkeen olisin puilla paljailla kuukaudesta toiseen.
Olen kuullut, että elatusmaksut määrätään usein kuulematta miestä ja ne ovat ulosottokelpoisia, joten, onko vaimoni oikeassa, että jotta voin ylipäätään elää edes jonkinmoista ihmisen elämää, joudun tyytymään kohtalooni ja jäämään aisankannattajaksi. Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta. Olen kuitenkin aina tehnyt kaikkeni vaimoni ja lasteni eteen. Neuvoja!
Olen kuullut, että elatusmaksut määrätään usein kuulematta miestä ja ne ovat ulosottokelpoisia, joten, onko vaimoni oikeassa, että jotta voin ylipäätään elää edes jonkinmoista ihmisen elämää, joudun tyytymään kohtalooni ja jäämään aisankannattajaksi. Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta. Olen kuitenkin aina tehnyt kaikkeni vaimoni ja lasteni eteen. Neuvoja!