Elatustuen takaisinperintä exän unohduksen vuoksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EIOOTOTTA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EIOOTOTTA

Vieras
AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!
Mulle tuli tänään lappu jossa peritään takaisin kuukauden elatustuki koska asun SAMASSA TALOUDESSA EXÄN KANSSA, tämä siksi että kun muutin lasten kanssa takaisin siihen vanhaan kotiin josta lähdimme ja exä muuttu pois, HÄN UNOHTI TEHDÄ MUUTTOILMOITUKSEN!
Että mua korpee ja kovaa!!!!!!!!!
Tein sen itse hänen puolestaan tänään kun ei kuulemma osaa eikä edes tiennyt että sellainen olisi pitänyt tehdä.
Että se 140,- on sit ens kuusta pois ja muutenkin raha-asioiden kanssa kärvistellessä en olisi tarvinnut tätä taloudellista takaiskua joka minun kukkarossani todella tuntuu.
Vahtikaa niitä ex-miehiänne ainakin näiltä osin että hoitavat omat asiansa niin ettette itse sen takia joudu kuseen.

Mä jouduin maksaan 5kk:n elarit takas kunnalle, mun mielestä täysin ilman syytä. Mut mein iskä osaa räpytellä niitä silmiänsä ja puhuu pehmosii tollasille tädeille |O
Yritä sopii niiden kans jos voisit erissä sen maksaa. Mä sain sellasen sopimuksen et ottavat puolet aina elatuksista siihen takasinmaksuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Miten elareita voi joutua maksamaan takasin? :o en ole ikinä kuullutkaan.. ( tosin en mä nyt hirveesti niistä mitään tiedäkään.. :ashamed: )

Kysymys ilmeisesti oli kunnan maksamasta elatustuesta eikä etävanhemman maksamasta elatusavusta (ns "elarit").

Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:
Näköjään helposti ku en kerran ollu ainoo tapaus B)
Jännä et noi ukot pääsee ku koirat veräjästä.....

Toin mäkin olen huomannut.. tiedän esim. yhden joka asuu yksin yli sadan neliön kämpässä ja tienaa reilut 3 tonnia kuussa.. ja maksaa elareita minimit.. juuri tuon silmien räpyttelytaidon takia.. :headwall:

Juuh, noita on!! Meil exä koulun ohessa hemmetin hyväpalkkasessa työssä, mut silti jaksaa mussuttaa elatuksen summasta! Ja se hemmetin vakuutusyhtiö viel maksaa tän herran ja sen uuden vaimon kämpän vuokran niin kauan se herra opiskelee |O

Yhteistyössä