Eli toi callanetics..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jumppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jumppari

Vieras
Moikkis! Kun täällä kerran näkyy olevan nuita callanetics-jumppareita, niin pistetäämpä pinoa.
Siis laittakaapa tänne että miten on tuloksia tullu ja missä ajassa, niin ja onko samalla laihdutus käynnissä. Ja sit raskaudetkin voi merkata kun nehän vaikuttaa aika paljon tohon kiinteyteen.
Kaikki vaan mukaan niin saahaan potkua ja intoa me muutkin =) =)

Ite oon vasta kolme päivää jumpannut tota 30 päivän tehokuuria, mutta ryhti tuntus parantuneen ja lihakset on kyllä saanu kyytiä, ollu niiiiin kipeet :whistle:
Niin ja oon yhen kerran mahan venyttänyt (raskaus) ja nyt ihan normaalipainonen.

Mun hehkuttelut voi lukea noista toisista ketjuista, tuosta "Callanetics" nimisestä löytyy linkit kaikkiin aiheesta käytyihin viimeaikaisiin.

Pahaa sanottavaa ei "jumppakuurista" ole, suosittelen kokeilemaan :)

Moi!

Minulla on ollut Callaneticsin kiinteytystä jo 1,5 viikkoa (kolmannen vaiheen aloitin tänään) ja tuloksia on saavutettu :). Vyötäröltä on lähtenyt 1,5 cm kuin myös lantiosta, reisistä on lähtenyt 1-1,5 cm ja käsivarsista myös 1-1,5 cm. Ryhti on kans hyvä... Joo ja syömistavat on laitettu uuteen uskoon eli painoa yritän pudottaa vielä hieman.

Niin ja raskauksia on takana 2 kappaletta (viimeisin päättyi 1,5 vuotta sitten) eli aihetta on kiinteytykselle ;).

Mukavia kiinteytyshetkiä sulle!

Minä olen nyt 22 päivää tehnyt tota 30päivän kuuria. Reidet on kutistunu pari senttiä, lantio muutaman sentin, vyötärö viitisen senttiä, rinnanympäryskin muutaman sentin. Mun mielestä peppu on muuttanut muotoaan, vatsa on kaventunut ihan selvästi. Olen siis myös vähentänyt syömistäni, mutta varsinkin jalkojen ja lantion pienenemisestä kiitän täysin Callaneticsia!! Olen siis tehnyt kahta osiota, vatsaa ja pakaroita. Yhden liikkeen olen joutunut jättämään väliin, koska mun polviin sattuu se :( Muuten teen kaiken mitä kuuluukin, joinain päivinä on helpompaa, joskus saa tehdä tosissaan että saa kaikki toistot tehtyä.

Niin joo, tiestysti unohdin, kaksi kertaa olen mahani venyttänyt, missin mitoissa en ole enkä edes pyri, mutta jos edes vähän saisi itsensä näyttämään paremmalta B)

Yhteistyössä