Hae Anna.fi-sivustolta

>>> ELIITTIKUMPPANI.FI <<<<<

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Vain eliittiä tarjolla?, 27.05.2013.

1. muinoin Vierailija

Ennen muurin kaatumista Itä-Berliinissä näki todella paljon komeita miehiä kulkevän käsi kädessä ruman naisen kanssa. Heitä ei vissiin oltu mainonnalla aivopesty vielä.

2. rahan perässä Vierailija

Kauniit naiset on jonkun vanhan kuuskymppisen ukon käsipuolessa jos pätäkkää löytyy. Ihan etoo kun on kaunis nuori nainen ja vanha ukko, kuvitella, ne sekstaileekin yök. Sitten on näitä komeita mamuja, jolla on suomivalas eukkona. Sit kuitenkin pää kääntyilee muita naisia vilkuillen. Välillä tekis mieli sanoa, että onhan sulla eukko jo, mitä mölläät? Ei tarvi olla ku blondi, niin kyyläävät.

3. Karu kokemus Vierailija

Mistä näitä normaaleja ihmisiä, jotka haluavat tervehenkisen parisuhteen, sitten löytää?

4. älä Vierailija

kattele ulkonäkökeskeisiä naisia, vaan hyvin koulutetun pitäisi olla myös fiksu. Kyllähän sen jo eka treffeillä huomaa jo puheista, mikä on miehiään tai naisiaan.

5. nettideitti Vierailija

Olen nyt tässä pyhien aikana käynyt kolmen eri miehen kanssa treffeillä. Jokainen haluaisi jatkaa tutustumista ja puhelin soi... perhana kun jokainen on tavallaan hyvä mutta mistä ihmeestä sitä yhden tutustumisen perusteella osaa tehdä päätöksen kun ei montaa kerrallaan halua pyörittää.

Yksi on sikakomea ja korkeakoulututkinto mutta ehkä liian hiljainen tyyppi, asuu sattumalta melkein naapurissa. Toinen taas on kuin ADHD, en ehkä oikein ottanut vielä selkoa mutta tosi mukava, puhelias avoin, asuu omakotitalossa naapurikunnassa. Kolmas ehkä luonteeltaan ja olemukseltaan eniten minun kaltaiseni mutta hänellä on kolme isoa (ja vielä nuorta) koiraa.... ne rajoittaisi tosi paljon menemisiä.

6. mielpide Vierailija

No, sitä ylivilkasta en ottais, koska sellainen on paskanjauhaja ja kova valehtelemaan, niinku joku kauppias, puhuu ympäri. Ekalla luultavasti oli vaan alku-ujoutta, mutta siitä ei pidä heti ottaa mielipidettä. Kyllä ne yleensä enemmän alkaa puhumaan, saat nähdä.

7. voi mikä... Vierailija

älynväläys....ja vielä halvemmalla pääset jos maksat "luonnossa" sille taksimiehelle. Kenelle tahansa sitä korttia ei myönnetä, ja se kortin suorittaminen voi olla joillekin suomen vaikein asia(vrt. suomen surkein kuski) ja kortti voi maksaa maltaita + ne autojen kolhimiset. Tosin omaa autoa ei kantsi pitää kauppareissuja varten.

8. nettideitti Vierailija

Juu, tähän päätelmään tulin itsekin aika pian ja tämän vilkkaan kanssa jo lopetin yhteydenpidon.

Kolmosen kanssa on soiteltu ja hän on tosi huumorintajuinen, samalla aaltopituudella, sopivasti puhelias, hänellä on hyviä mielipiteitä ja on kaikin puolin saman oloinen kuin minä. Koirat taitaa kaataa sen jutun kuitenkin, kyllä ne niin rajoittaa elämää...

Tuon ekan kanssa ollaan kirjoiteltu joka päivä netissä ja kyllä hän haluaa tavata uudelleen. Ei ole soittanut ekojen treffien jälkeen, ehkä on tosiaan vähän ujo? Tosin en minäkään mutta tykkään että mies on aloitteen tekijä. Pidän matalaa profiilia, en halua tupata ellei tykätä. Haluaisin kuitenkin selkeän tiedon, onko hän tosissaan kiinnostunut vai että olen vain "ihan ok", jonka kanssa voi kirjoitella mutta odottelee jotain muuta. Pitää kai kysyä, jotta voin sitten edetä kakkosen kanssa, hän on selkeästi osoittanut kiinnostuksensa.

Melkein huvittaa nämä omat "ongelmat" mutta ei ole helppoa yhden tapaamisen perusteella saada kuvaa ihmisestä vaikka paljon olen nettideiteillä käynyt vuosien varrella.

9. deitit Vierailija

Kyllähän näitä varakkaille tarkoitettuja palveluja maailmalta löytyy yllin kyllin. Niissä maksetaan juurikin tietojen varmistamisesta sekä monista muista henkilökohtaisemmista palveluista. Tämä ei siis ole mikään uusi tai mullistava idea. Suomessa ongelmaksi muodostuu vain kohderyhmän niukka koko. Eipä paljon käyttäjiä tuollaiseen palveluun täältä löytyisi.

Ja sivuhuomautuksena vielä, että kyllä ovat aika vähissä ne naiset yhtään missään päin maailmaa, jotka olisivat valmiita maksamaan deittipalvelusta 600€/kk. Miehiä sen sijaan voisi hyvin löytyäkin tarpeeksi, jos markkina-alue on sopivan kokoinen. Jos tuollaisen palvelun toteuttaisi, niin hinnoittelu täytyisi olla erilainen miehille ja naisille.

Eliittikumppani on kuitenkin sellaisenaankin ihan varteenotettava vaihtoehto. Koko kansan deittipalsta se ei kuitenkaan ole. Jos jo nimi on liian luotaantyöntävä, niin ehkä kannattaa sitten harkita jotain muuta palstaa. Mutta niille, jotka haluavat hieman laadukkaampaa ja ohjatumpaa seuranhakua, se on mainio vaihtoehto.

10. Elite Vierailija

Olen viisikymppinen nainen ja haluaisin tavata kivan miehen. Kirjauduin eliittikumppaneihin. Mutta surulla on tunnustettava, että tämän ikäisten miesten tarjonta on kaukana eliitistä. Missä ovat itsestään huolehtivat, fiksut viisikymppiset miehet?

11. Läheseliittiä Vierailija

Olin itsekin Eliittikumppaneissa pari vuotta sitten, mutta samat naamat siellä pyöri kuin ilmaisilla sivustoillakin (varmaan ne miehet ajatteli samoin).. Minua ärsytti eniten se, että en päässyt itse selaamaan tarjontaa toisin kuin noilla ilmaisilla sivuilla. Ei ne suuret tulot tai hieno titteli kerro vielä mitään - ainakin minulle se sydämen sivistys on tärkeämpää. Rehellinen pitää silti olla - toki sitä näin kypsässä iässä toivoo, että kumppani olisi suunnilleen samassa elämäntilanteessa (työ, terveys, talous, lapset ym.). Yli viisikymppisen vaan on vaikea löytää kumppania baareista, töistä jne. ja siksi sitä kerta toisensa jälkeen sortuu jonnekin deittisivuille. Toivoa ei kuitenkaan kannata kokonaan unohtaa, ovathan jotkut löytäneet sen oikean vasta 80-90-vuotiaina

12. hoo moilanen Vierailija

Ite oon jostain mistä vaan, kävin joskus Tampereella, siellä ei syletty maalaista

13. Eiomaakokemusta Vierailija

Mitä oon kanssa noita arvosteluja lukenut, niin Eliittikumppani on kyllä ihan aito ja luotettava deittipaikka, mutta se ei sovi kaikille. Siellä voi olla hieman pinnallista ja statukseen vetoavaa toi meininki, ja monille se ei ole se oikea paikka sitä kumppania etsiä. Joillekin kuitenkin juuri passeli paikka.

14. flesse Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä deittisivusto - https://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Last edited: 11.04.2020
  15. vierailija Vierailija

On muuten edelleenkin näin.
    Oma mielipiteeni on Ettei kannata kokeilla, rahat menevät hukkaan. Saitilla on ensinnäkin liian paljon jäsenyyden maksaneita kuvattomia profiileja, joten sivusto pystyy tarjoamaan potentiaalisia profiileja aika vähän. Muutenkaan tarjonta on aika heikkoa ja sitä on vähän. Sivuston käyttämä luonneanalyysi on täyttä humpuukia sekä hakukriteerit jotka saa itse asettaa eivät pidä ollenkaan paikkaansa, kumppaniehdokkaita tulee minkälaisia ja mitä sekä mistä sattuu eivät täytä asetettuja hakukriteerejä.
    Huomioitavaa myös on että Jäsenyys täytyy itse muistaa perua ennen jäsenkauden päättymistä, muuten se jatkuu automaattisesti, mikä on aika ovelaa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri