Elintarvikeväreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
nyt pitäis ostaa sellaisia,mutta...
ostanko nestemmäiset cittarista tai prismasta(ne maksaa n. 2,50e ja valikoimissa 4 väriä ) vai ostanko wiltonin pastavärit (melkein 5e/kpl ja miljoona eri sävyä)

kuinka monta väriä oikesti tarvii(lähinnä saako niistä itse helposti sekoitettua haluamansa väri?

onko joku käyny conffeti myymälässä, onko myymälässä samat hinnat ku verkkokaupassa vai halvempaa/kallimpaa?

Jauhetta ja nestemäistä olen käyttänyt eikä niillä kyllä pitkälle pötki. Tilasin juuri pastavärit, wiltonin muistaakseni, koska niitä riittää vähemmän. Itse otin vain sinisen, punaisen ja keltaisen, niistähän saa sekoitettua vielä kolme väriä lisää.

[QUOTE="Anne";26212107]Jauhetta ja nestemäistä olen käyttänyt eikä niillä kyllä pitkälle pötki. Tilasin juuri pastavärit, wiltonin muistaakseni, koska niitä riittää vähemmän. Itse otin vain sinisen, punaisen ja keltaisen, niistähän saa sekoitettua vielä kolme väriä lisää.[/QUOTE]

kuulin, että niillä pysty jopa piirtämään maalin tapaan, onko tästä kellää kokemusta?

Ehdottomasti suosittelen pastavärejä. Itselläni on muutamaa perusväriä: keltainen, vihreä, sininen, punainen. Näillä pääsee jo aika pitkälle. Valkoinen on myös hyvä hankinta. Pastaväreillä voi myös maalata.