Elisa viihde... mit* vit*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elise"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elise"

Vieras
Siis täh. Mulle tarjottiin elisa viihde- pakettia (puhelinmyynti) ja puhelun jälkeen katsoin netistä noita mainoksia. Siinähän puhuttiin kaapeliverkosta. Ja katoin vielä osoitehaulla sieltä sivuilta, että elisan kaapeliverkko toimii MUKAMAS tässäkin osoitteessa. Mut ei meil mitkään kaapelikanavat oo ikinä näkynyt ja digiboxikin on antenniboxi. Oon muutenkin tekniikan kans käsi, mut siis eiks tää oo selvä juttu, että en tuollaista viihdepakettia edes voisi ostaa? Vai tuleeko se himskatin kaapeliverkko sieltä puhelinpistokkeesta ihan mihin vaan? Mä en tajua...

Me ollaan antenniverkossa ja kyllä se elisa viihde toimii meillä. En osaa kylläkään paremmin asiaa selittää:)
Hassua oli vaan se, että kun netistä katsoimme saatavuutta, niin meille sen sai, mutta ihan tuohon lähinaapuriin muka ei... :D

Yleisesti ottaen kerrostaloihin tulee joko kaapeli tai antennipiuhat. Meidän talossa ollaan antenniverkossa ja Elisaviihde toimii. Ei vaan tahdo piuhoista tulla tarpeeksi megoja, jolloin esim. fullhd leffoja on ihan turha yrittää katsoa elisan kautta, yhtä pikselimössöä ja pätkintää.
Kannattaa selvittää kuinka paljon teidän antenniverkko pystyy siirtämään tietoa. Mun siskolla esim. Elisa ei toiminut, kun verkkossa ei kulkenut 3 megaa enempää. Saivat sillä perusteella sopimuksen purettua.

Yhteistyössä