Elisan laskutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuh

Vieras
Millon h*lvetissä toi Elisan/ Kolumbuksen laskutus muuttuu normaaliksi?!?!??! "Jos laskussasi lukee avoin lasku, voit vähentää summan edellisen laskun loppusummasta..." ?!?!?!??!? Ja laskuja tulee milloin sattuu. En usko, että kukaan on enää selvillä mun soittamista puheluista eikä asiakaspalvelussa vastaa kukaan. Mikä tuolla oikein mättää???? t. Raivostunut jousimies :headwall: :headwall:

Mä oon itekin ihan oikeesti pihalla siitä mitä oon maksanu kun laskuja tulee miten sattuu... Nyt viime viikolkin tuli viesti, että maksathan laskusi, vaik ei mitään pitäs olla avoimena :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Millon h*lvetissä toi Elisan/ Kolumbuksen laskutus muuttuu normaaliksi?!?!??! "Jos laskussasi lukee avoin lasku, voit vähentää summan edellisen laskun loppusummasta..." ?!?!?!??!? Ja laskuja tulee milloin sattuu. En usko, että kukaan on enää selvillä mun soittamista puheluista eikä asiakaspalvelussa vastaa kukaan. Mikä tuolla oikein mättää???? t. Raivostunut jousimies :headwall: :headwall:

tämän takia irtisanoin kaikki liitymämme elisaan. eivät itsekkän enää olleet ajantasalla enkä edelleenkään ole saanut puheluerittelyjä joita olen aika monta kertaa pyytänyt...ensin soitat ziljoona kertaa asiakaspalveluun johon ei suosiolla pääse edes jonoon, sitten venailet sen kolme varttia VÄHINTÄÄN saamatta kunnon vastauksia kun joku viimein sieltä sitten vastaa.

Yhteistyössä