Elisasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, olen äärimmäisen kettuuntunu koko firmaan |O
Mulla on ollu kytkypuhelin ja liittymä elisalta ja sopimus loppuu syyskuussa, välittömästi marssin elisa shoppiin, otatan sim-lukituksen pois, ja vaihdan operaattoria. En enää IKINÄ tule takas elisan asiakkaaksi!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja miisu83:
Toimiiko muilla elisan matkapuhelinliittymä moitteettomasti??
Jatkuvasti on laskuissa virheitä ja häikkää. Olkaa tarkkoja laskujen kans. Itel tuli 500 euron puhelinlasku 50 euron sijaan :laugh:

hups! mikäs oli elisan selitys?

Mulla! Laskut viipyivät jossain heillä kuukausia ja lopulta sain huomautuslaskuna kirjeen jossa käskettiin maksamaan puolen vuoden rästiin jääneet puhelinlaskut. Joo-o,ja minähän niiden laskujen perään koitin soitella,mutta ikinä ei kukaan vastannut ja kertonut mihin mun laskut on jääneet. Ei siis Elisaa enää ikinä.

mulle tuli pahimpien mokien aikaan yli 1000? laskuja! monet kerrat sai soitella ja tapella. Varsinkin wapista oli vääntämistä,meinas itku tulla kun luulin että joudun maksaa wappi maksuja mitä en ees oo käyttäny. Nyt tuo puhelin liittymineen makaa makkarin hyllyllä. Se on nykyään ns.hätävara puhelin/kotipuhelin mihin vastataan JOS se soi. Muuta sillä ei tehdä,kytkyhän tuo on joten oottelen et sen saa sulkea kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Joo, olen äärimmäisen kettuuntunu koko firmaan |O
Mulla on ollu kytkypuhelin ja liittymä elisalta ja sopimus loppuu syyskuussa, välittömästi marssin elisa shoppiin, otatan sim-lukituksen pois, ja vaihdan operaattoria. En enää IKINÄ tule takas elisan asiakkaaksi!!! |O

Mä erehdyin ottaa kesäkuussa uuden kytkyn :( Kiva jos seuraava 2 vuotta samanlaista vääntämistä. Eräät kerrat on luvattu hyvityksiä sekaannuksista ja eipä oo näkyny, tänää sain väännettyy yhen kuun puhelut ilmatteeks. Saa nähä näkyykö seuraavas laskussa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja miisu83:
Toimiiko muilla elisan matkapuhelinliittymä moitteettomasti??
Jatkuvasti on laskuissa virheitä ja häikkää. Olkaa tarkkoja laskujen kans. Itel tuli 500 euron puhelinlasku 50 euron sijaan :laugh:

hups! mikäs oli elisan selitys?

Just otettu kytky puhelin heitetty erääntyväksi kokonaan vaikka piti maksaa 20 kuussa..

Yhteistyössä