elixiassa treenamisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reenasin itte Elixias muutama vuosi sitten. Hyviä puolia oli et oli runsas valikoima erilaisia jumppia päivittäin. Sali oli myös hyvä, paljon laitteita ja harvemmin joutu niihin ees jonottaan. Huono puoli erittäin kallis kuukausimaksu (oisko ollu 63e) ja se, että sopimus piti tehä vuodeks. Ja sopimusta ei voi irtisanoo ilman todella hyvää syytä. Esim. muutto toiselle paikkakunnalle tai joku sairaus, josta tarttee lääkärin todistuksen.

Mä en itse treenaa siellä, mutta pari kaveria treenaa. Ainakin täällä Helsingissä on kuulemma tunnit niin täynnä, että hyvin usein ei mahdu mukaan, mikä ei tuohon kuukausihintaan oikein vetele.

Mä en itse treenaa siellä, mutta pari kaveria treenaa. Ainakin täällä Helsingissä on kuulemma tunnit niin täynnä, että hyvin usein ei mahdu mukaan, mikä ei tuohon kuukausihintaan oikein vetele.

sehän johtuu siitä,että tietyt tunnit on niin suosittuja :) itse aina varaan ajan yleensä heti,kun varausaika alkaa ja kertaakaan en ole jäänyt ilman paikkaa tunnilla..tietysti kaikki ei ole siihen aikaan koneella,mutta siitä ei mun mielestä voi elixiaa syyttää,että tunnit on täyttynyt jo..

No kyllä mun mielestä sitten pitäisi niitä suosittuja tunteja lisätä, jos jatkuvasti on niin, että kuukausikorttinsa maksanut ei pääse sille tunnille, mille haluaa. Tosiaan aina ei ole mahdollista varata (ne menevät joskus ihan hujauksessa täyteen) ja vaikka olisikin, niin minulla ainakin on sen verran kiireinen elämä muuten, että haluan voida mennä jumppaan silloin kun muuten ehdin, varsinkin kun siis hinta on hunajainen. Tästä oli itse asiassa viime vuonna aika vilkasta keskustelua Hesarissa, miten ei saisi kalastella jatkuvasti lisää jäseniä, jos niille vanhoillekaan ei pystytä tarjoamaan mitä on luvattu. Ehkä ovat tämän jälkeen parantaneet, toivottavasti.

• Tykkää
Reactions: Hiikka
Heis,itse olen aikeissa huomenna liittyä elixian jäseneksi.

Ja minulla olisi yksi kysymys, voiko sinne paikanpäälle mennä vaa käymää vai pitääkö soittaa ja varata aika? Ja mihin aikaa jäsenneuvojat työskentelee siellä?

Muaki kiinnostaa muiden kokemukset... Olis ari päivää aikaa liittyä,ni sais loppuvuoden ilmaseks. Joten kertokaa kokemuksianne lisää :). Harkitsen vakavissani:D

Täällä kans yksi Elixialle sielunsa myynyt... Liityin netissä jonkun hyvän tarjouksen johdosta, perässä tuli sähköpostiin lappu, jonka kanssa saapastelin paikan päälle sitten täyttelemään suoraveloitusvaltakirjan jne. En ollut varannut aikaa, mutta ei mulle sitten mitään paikkojakaan esitelty tms. mutta eipä siellä eksymään päässyt :) Mukavaa ja iloista henkilökuntaa, siitä plussaa.

Täällä kans yksi Elixialle sielunsa myynyt... Liityin netissä jonkun hyvän tarjouksen johdosta, perässä tuli sähköpostiin lappu, jonka kanssa saapastelin paikan päälle sitten täyttelemään suoraveloitusvaltakirjan jne. En ollut varannut aikaa, mutta ei mulle sitten mitään paikkojakaan esitelty tms. mutta eipä siellä eksymään päässyt :) Mukavaa ja iloista henkilökuntaa, siitä plussaa.

Mä en netissä viitti liittyy,ku eiks netin kautta pidä maksaa 1kk:n maksut?Itselläni läjä liikuntaseteleitä,joilla haluan maksaa ekat kk maksut. Itse en halua netin kautta siksi liittyä, ja saako netin kautta edes vapaa liikkuvuutta?:D

tykkään hirveesti elixian tunneista ja elixiasta, mutta tosiaan ne suositut tunnit aina täynnä ja lapsiparkkiinki voi joutuu jonottaan, ja sit ei kerkee sille tunnille mihin ois mahtunut :O tohon niiden pitäis panostaa, lisää henkilökuntaa lapsiparkkeihin ja lisää tunteja. KOSKA niitä uusia jäseniä kalastellaan ihan koko ajan...

Vastaan tähä viestiin, vaikka näköjää eilinen ketju onkin. Olen menossa tänään työpäivän jälkeen tekemään sopimuksen, jännitää:D. Toivottavasti on hintansa väärti :)