Ellit apua ja äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) vai =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

=) vai =(

Vieras
Tein juuri RFSU:n testin ja testiin ilmestyi viiva =) ei mikään vahva, mutta ihan selvä viiva

MUTTA onko se "väärässä" paikkaa???
Se kontrolli viiva on nimittäin siinä littanassa osassa ja tämä testiviiva on ihan sen "max"-viivan ja kontrolliviivan puolivälissä,mutta siinä paksussa osassa?!?!?

Saikohan kukaan selvää...

Siis onko tuo vain joku "turha" viiva joka ilmestyi siihen kun ne täyttteet kastui????

Vannon, etten enää ikinä osta näitä halpis-testejä joissa oma mieli voi tehdä kepposia ja nähdä viivoja missä vaan!!! =(=(

MUTTA OLENKO SIIS RASKAANA??????

Mä oon aina käyttäny joko Apteekin omaa tai sitte sitä A:lla alkavaa testiä, joten en tunne tuota RFSU:ta. Toivottavasti tuo saamasi viiva tarkottais positiivista testitulosta!!

niinpä... mutta nyt ei pääse apteekkin kun lapsi meni juuri päikkäreille ja tuntuu ettei millään kykene odottamaan hänen heräämistään.... =O

Kyllä taitaapi olla väärässä paikkaa tuo viiva, mutta on aikas P:stä tollanen testi jos tulee jotain viivoja "ihan muuten vaan"... =(=(

Ehdin jo niin iloita hetken....

Katso täältä http://www.rfsu.com/ht/page.asp?id=2791 missä viivan pitäisi olla. Jos linkki ei toimi, niin www.rfsu.com ja sieltä pääset eteenpäin..
Harvoinpa noihn testeihin ihan omia viivoja tulee..

Joo, no mulla ainakin tuli noihin RFSU:n testeihin 2 krt viiiva ihan mihin sattuu ja kun hain apteekista "kunnon" raskaustestin, niin negahan sieltä tulla pärähti. Ja viivat ilmenivät kokolailla juurikin noin kuten ap:lläkin. Eli testiviivan paikan ja max-viivan välimaastoon.

Mä otin suivaannuksissani yhteyttä myös RFSU:llekin ja tiedustelin mistä tuollainen viivajutska johtuu. Onko testissä vai tekijässä vikaa. Sivuilla luvattiin vastata muutamassa pvässä, nyt mennyt jo 3 vkoa eikä mitään ole kuulunut.

Toivotaan nyt kuitenkin että tulos olisi plussaa joka tapauksessa. Itsellä yritys jatkuu...

Alkuperäinen, jos niin käy että testaat negan jollain toisella, laita ihmeessä palautetta tonne RFSU:lle niin ku edellinen kirjoittaja on tehnyt. Viheliäistä, jos testiin ei oo luottamista!

Toivon kuitenkin, että toinen testi sulla näyttäis kunnon plussan!!

Tiedän tunteen, tein itse eilen ja tänään RFSU:n testillä haamut ja luin tänään vasta noista "valeplussista". Minulla tuli molemmilla kerroilla vaaleanpunainen haamuviiva aivan samaan kohtaan, missä se on paketin kuvassakin. Eli kun laitat testitikun kuvan viereen ja vertaa sitten. Paljon on ollut vauva-lehden keskustelupalstalla juttua tästä testistä (laita hakusanaksi RFSU) ja moni on joutunut pettymään väärän haamun vuoksi. Monet ovat laittaneet palautetta, mutta eivät ole ilmeisesti sieltä saaneet mitään palautetta. Muutamilla testi on näyttänyt harmaata viivaa, joka ilmeisesti onkin ollut vain se kohta johon vaaleanpunaisen/punaisen viivan olisi tarkoitus ilmestyä, mikäli on raskaana.

Tein tänään Clearbluella testin ja sain selkeän plussan, RFSU näytti minulla vaaleanpunaista haamuviivaa. Toivottavasti tämä auttoi, vannoin myös itse etten koskaan enää osta muualta kuin apteekista testit :o)

pikkupippuri 4+3

itse olen kokeillut apteekin halvinta ja aina on näyttänyt toteen.minäkään en ole tietoinen tuon kyseisen testin käytöstä mutta 8 ihkua tenavaa oon saanu jo tähän 37 vuoteen ja ilta tähti olisi vielä hakusessa ja sitten alankin olla jo aika vanha vaavin tekoon.mutta tulkaa perässä ja rikastuttakaa elämäänne pienillä ihanilla ihmeillä....

Yhteistyössä