Hae Anna.fi-sivustolta

Elloksen huonekalut

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä maalaisromanttisia huonekaluja eteiseen, 16.08.2008.

1. Tekisi mieli tilata elloksesta vitriinikaappi eteiseen, mutta arveluttaa jonkin verran, kun ei tiedä minkä laatuisia kyseisen puljun huonekalut on. Kyseinen kaappi on puuta ja mdf-levyä, ei ei mikään lastulevylipasto. Se kuitenkin toimitetaan osina, eli onko niissä yleensä kaikki tarvittavat osat mukana tai pitääkö mitat paikkansa?
    Kertokaa omat kokemuksenne.

2. [​IMG]

Minä tilasin tuon kaapin meille lämpimään kuistiin meille vaatekaapiksi. Uskallan luvata, että AIVAN VARMASTI on hyvä ostos: on todella tukeva ja painava kuin mikä. Me tosin lasten vuoksi kiinnitimme kaapin varulta seinään kiinni (mutta niin olisimme tehneet mille tahansa irtokaapille).

Ja ihana. Tuo on aivan ihana! Itse laitoin verhot lasiaukkoihin, jotta vaatteet ei näy läpi.

Ja mitä tulee kasaamiseen: MINÄ, naisihminen, tein sen :) Eli varmasti onnistuu, joskin ohjeessa tosiaan käskettiin laittaa osa tapeista vääriin reikiin, mutta järkeä käyttämällä kyllä heti näki, että mihin ne oikesti kuluikaan.

3. Ai niin, lisään Vierailija

Edellinen vielä jatkaa.

Itse olen tilannut Ellokselta mm. kaksi lastensänkyä ja kaksi lasten vaatekaappia (maalaisromanttista tyyliä kaikki)

Lasten sängyt ja vaatekaapit olleet nyt käytössä neljä vuotta, ja ei mitään vikaa. Kun tekee kasaamisen kunnolla, niin varmasti kestävät.

Ja mikä parasta, ovat todella sieviä ja hinta aivan murto-osa siitä, mitä oikein kunnon sisustuspuodeissa vastaavista pyytävät. Toki laatu voi olla eri, mutta meidän kuusilapsessa perheessä siis aivan moitteettomina kestäneet vuosia. Uskaltaisin siis sanoa, että laadultaan kyllä kestävät, kun kunnolla niitä malttaa kasata :)

4. se kapeampi malli oli mulla mielessä. Tulee ns.parempaan eteiseen, eteisestä puretaan ruma henkarikaappi eli sellainen valmiskaappi pois ja mulla on ostettuna sinne seinänaulakko ja kenkäteline. Malli on tuollaista maalaishenkistä ja niiden päissä on tuollaiset x-kuviot.
    Koko tuossa kapeammassa kaapissa on passeli, leveämpi ei mahdu. Vieraat kulkevat tämän paremman eteisen kautta ja se on ahdas, kun siinä on tuo iso kaappihökötys, tila tulee avarammaksi, kun vaihtaa toisenlaiset kalusteet.
    Iso miinus on se, että se on roinaa aina täynnä.
    Kaapit ovat todellakin ihania.

5. emma88 Vierailija

Itse suosittelen tutustumaan uuteen huonekalu verkkokauppaan nimeltään Vivano.fi Ilmainen toimitus suomeen ja nopeasti tulee tavarat. Huonekalut netistä www.vivano.fi

6. AnnaLiisa Vierailija

Itse olen tilannut Ellokselta paljon huonekaluja ja sisustustuotteita esimerkisi mattoja, verhoja, koriste-esineitä. Aina on laatu ollut hyvää ja tavarat tulleet perille. Elloksen valikoimaan pääset tästä http://www.sisustuskauppa24h.fi/ Sivustolle on kerättynä niin Elloksen kuin monen muunkin verkkokaupan tuotteet.

7. KAROLIINA Vierailija

Istun parhaillaan kirjoituspöydän ääressä jonka olen tilannut Ellokselta noin 5 vuotta sitten. Kokosin itse ja olen tyytyväinen ostokseeni.

8. eija88e Vierailija

Vitriini on tullut ostettua pari vuotta sitten.
    En ole katunut, aivan ok tavaraa ja hyvä valikoima.

9. Heli78 Vierailija

Minun on myös tullut paljon tilattua Ellokselta pientä ja suurempaa tavaraa. Aina on kaikki sujunut hyvin, niin tilaukset kuin palautukset. Nyt viimeksi tilasin Ellokselta ihanan vaaterekin. Vaateteline tuli tyttärelle syntymäpäivälahjaksi ja tykkäsi kovasti.

10. Maija00 Vierailija

Toi Elloksen pyörillä oleva Morris- hylly on hieno. Tämän viestiketjun perusteella uskallan varmaan tilata. Kiitti!

11. Miuku25 Vierailija

Nyt lisäksi hyvät alennukset Elloksella (y)

12. kiiamaria Vierailija

Ostin hyvän muovimaton terassille. Kerrankin muovimatto ei näyttänyt vaan muovimatolta, vaan oli kaunis ja tyylikäs. Tykkään!

13. Philippina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kerran tilasin sieltä massiivitammisen soffapöydän, on oikein jämäkkä ja hyvä.
    Lastulevy kalut ei oikein innosta, no joku kaappi voi menetellä.

14. tiukuli2 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mielestäni Elloksen huonekalut on ihan laadukkaita ja itse olen tykännyt. Myös tarvittavat osat aina mukana. Jos olet tilaamassa, niin hyvä tarkistaa tarjoukset / alennuskoodit esimerkiksi sisustuskaupat.fi sivustolta. Esimerkiksi nyt näytti olevan joku "-30% kalleimmasta tuotteesta" tarjous.

15. Cinderella1772 Vierailija

16. tiiari Vierailija

17. vierailija Vierailija

Elloksen toimitukset ovat nykyisin surkeita, koska toimittavat post nordin kautta. Hakupisteitä on harvassa, kun siwat lopetettiin ja ktiinkuljetushinnat ovat liian kalliita kilpailijoihin verrattuna (laatu ja hinta ei siis enää kohtaa). Meidänkin täytyy nykyisin ajaa 8 kilometriä hakemaan pakettia... Autottomille ei mitään asiaa tilata ellei asu ihan kaupungin keskustassa tai lähellä post nordin hakupistettä. Ollaankin sitten siirrytty sellaisten lafkojen asiakkaiksi, joilla on paremmat toimitukset.

18. vierailija Vierailija

Huonekalut mielellään netistä tilaa kotiin, pienemmät toki mielellään lähelle postiin tai pakettiautomaattiin. Ellokselta viimeksi tilatessa vielä toimi nyt en tiedä kun hetkeen ei tilattu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri