ELLOS-lasku ja palauttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Tilasin Ellokselta lapsille vaatteita ja noudin ne normaalisti postista tiistaina. Sain seuraavana päivänä laskun tuotteista.
Lasku oli lähetetty maanantaina, siis ennen kuin tuotteet edes tulivat postiin ja ennen kuin ehdin noutamaan ne.

Vaatteissa oli kuitenkin sellaisia puutteita että päätin palauttaa ne.
Laskun eräpäivä on piakoin, kun siinä olevasta summasta vähentää tilauksen summan jää jäljelle laskutuslisä. Täytyykö tämä laskutuslisä maksaa?

Mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos palauttaa kaikki, ei tarvitse maksaa mitään. :)

Joo, niin mutta kun kyse ei ole toimituskuluista.

Silti. :) ...tai ainakaan mun ei ole tarvinnut. :D Aina laskulle tilaan ja olen saanut ohjeet, et jos kaiken palauttaa, ei tarvi maksaa mitään. Enkä ole maksanut.

Mut voithan soittaa sinne itse ja kysyä. :) Saat ainakin luotettavaa tietoa, kun et kuitenkaan usko, mitä neuvotaan... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis jos palautat kaikki,eikös siitä kuitenkin tarvi maksaa postikulut...? :/

Ei tarvitse. :)

Mut eikös H&M:llä ainakin ole niin et ne pitää maksaa vaikka kaikki palauttais..?

Ei ole. Milläään postimyyntifirmalla ei tarvitse (ainakaan näillä yleisimmillä Jotex, Josefssons, Ellos jne.).

Siis jos palautat kaikki,eikös siitä kuitenkin tarvi maksaa postikulut...? :/

Ei tarvitse. :)

Mut eikös H&M:llä ainakin ole niin et ne pitää maksaa vaikka kaikki palauttais..?

Ei ole. Milläään postimyyntifirmalla ei tarvitse (ainakaan näillä yleisimmillä Jotex, Josefssons, Ellos jne.).

Ai,nytpä tiedän tuonkin.Kiitos =)

Silti. :) ...tai ainakaan mun ei ole tarvinnut. :D Aina laskulle tilaan ja olen saanut ohjeet, et jos kaiken palauttaa, ei tarvi maksaa mitään. Enkä ole maksanut.

Mut voithan soittaa sinne itse ja kysyä. :) Saat ainakin luotettavaa tietoa, kun et kuitenkaan usko, mitä neuvotaan... ;)

Laskun käyttämisestähän pitää sopia erikseen, että katsotaanko tuo laskutuslisä sitten maksuksi siitä (sopimuksesta) palvelusta? Taidampa tehdä niin että laitan sähköpostia kun soittaminenkaan ei ole mitään ilmaista ja lopettaa asiakkuutena Elloksella kun tuntuu ettei nykyään sieltä ole löytynyt mitään itselle hmmm...mieluista.

Laskun käyttämisestähän pitää sopia erikseen, että katsotaanko tuo laskutuslisä sitten maksuksi siitä (sopimuksesta) palvelusta? Taidampa tehdä niin että laitan sähköpostia kun soittaminenkaan ei ole mitään ilmaista ja lopettaa asiakkuutena Elloksella kun tuntuu ettei nykyään sieltä ole löytynyt mitään itselle hmmm...mieluista.

No voi herran jestas. Veikkaisin, että kyseinen lisä johtuu siitä, että niiden pitää peräti tulostaa lasku ja lähettää se sulle. Tulee lisää paperikuluja jne. ...ja ihan sama mistä on peräisin.

Jos palautit kaikki, tuota laskutuslisääkään ei ole ainakaan tähän asti tarvinnut maksaa.

Mutta soita itse sinne. Tai meilaa. Ihan sama. ...miksi kysyä, jos ei usko.

No voi herran jestas. Veikkaisin, että kyseinen lisä johtuu siitä, että niiden pitää peräti tulostaa lasku ja lähettää se sulle. Tulee lisää paperikuluja jne. ...ja ihan sama mistä on peräisin.

Jos palautit kaikki, tuota laskutuslisääkään ei ole ainakaan tähän asti tarvinnut maksaa.

Mutta soita itse sinne. Tai meilaa. Ihan sama. ...miksi kysyä, jos ei usko. [/quote]
Ok. et tainnut ymmärtää mitä ajoin takaa. No ei se mitään.

Yhteistyössä