Ellos -tilaukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shoppaholic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shoppaholic

Vieras
Ei onnistu shoppailu Elloksen sivuilla: tilaus ei mene läpi vaan saan ilmoituksen "PAHOITTELEMME, TAPAHTUI VIRHE....Yritä palata ja kokeilla uudelleen. Jos virhe toistuu, yritä haluamaasi toimintoa uudestaan myöhemmin." Joo, virhe on nyt toistunut eilisillasta klo 18 asti. Oletteko onnistuneet eilisen tai tämän päivän aikana tilamaan?

Tuo ihan sama ongelma oli, kun pari kuukautta sitten yritin ellokselta tilata. Yritin vaikka kuin monta kertaa ja aina sama homma. Lähetin kiukuissani melko katkeraa palautetta asiakaspalveluun, eikä näköjään ole asialle tehty vieläkään mitään.

Ja sivut toimivat h-i-t-a-a-s-t-i. Ärsytti viimeksi ihan kympillä, kun siellä olisi ollut yksi monokini jonka ihan välttämättä olisin tahtonut. Tilaus ei millään mennyt läpi ja lopulta ne olikin sitten loppuneet ja jäin nuolemaan näppejäni.

Pitää varmaan yrittää tuonne asiakaspalvelunumeroon, väittävät ainakin sen toimivan ympäri vuorokauden. Mun tilaus on yli 100 € enkä haluaisi mitään tiputtaa pois :/.

Pitää varmaan yrittää tuonne asiakaspalvelunumeroon, väittävät ainakin sen toimivan ympäri vuorokauden. Mun tilaus on yli 100 € enkä haluaisi mitään tiputtaa pois :/.

No soitat tietty. Mulla oli jotexilla aikoinaan sama ongelma ja siellä oli vaan kesän takia ruuhkaa ja homma ns.kusi :D
Toivottavasti ymmärrät huonoa suomea. Mä en aina onnistu niiden kanssa ja taaas pitäs asioida.
Omat tuotteet expressillä ja en tosiaan maksa sitä lisää jos tuotteet on kaupassa viikkoja :O

Mä olisin tilannut sieltä joku aika sitten äitiysrintaliivejä, mutta siellä shopissa ei ollut kokoja ollenkaan ilmoitettuna. Pistin sinne sähköpostilla kysymyksen, että miksei siellä ole ollenkaan kerrottu, minkä kokoisia niitä on. Kesti ainakin 2 viikkoa ennen kuin vastattiin, että valitettavasti sitä tietoa ei ole saatavilla. Siis että kokotietoa ei ole saatavilla ollenkaan rintaliiveistä. :laugh:

Mä olisin tilannut sieltä joku aika sitten äitiysrintaliivejä, mutta siellä shopissa ei ollut kokoja ollenkaan ilmoitettuna. Pistin sinne sähköpostilla kysymyksen, että miksei siellä ole ollenkaan kerrottu, minkä kokoisia niitä on. Kesti ainakin 2 viikkoa ennen kuin vastattiin, että valitettavasti sitä tietoa ei ole saatavilla. Siis että kokotietoa ei ole saatavilla ollenkaan rintaliiveistä. :laugh:

:O
Ellos on ollu ennen ihan hyvä kauppa, mut nyt alkaa menemään pikkusen oudoks.. Tai no, onhan nuo kankaat ja muut muutenki aika semmosia, täytynee vaihtaa putiikkia.

Mulla katkeaa kohta verisuoni päästä, kun olen yrittänyt useampana päivänä tilata Ellokselta juttuja...
No antaa oletuksena minulle aivan toisen paikkakunnan postin ja express-palveluunkin tulee tuo toinen paikkakunta :( ei anna vaihtaa/valita paikka, jonne paketti toimitetaan.
Olen tarkastanut useaan otteeseen, että minulla on omissa tiedoissa oikea postinumero ja postitoimipaikka, en voi käsittää mistä ne tuon toisen paikkakunnan sitten saavat toimituspaikaksi??

Pitäköön tunkkinsa, mulla menee hermot!