Elokuva Kuudes aisti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä leffa, mutta en pysty katsomaan uudelleen. Ekallakin kerralla katselin tyynyn takaa :). Mutta mä olenkin oikeasti herkkis noille, mä en pysty katsomaan edes Scary Movieta :D.

Määkin näen niitä ;) Halusin vaan kertoa. Mut ei ne sillä tavalla näy kuin leffoissa, vaan väläyksinä :) Meitä kuulkaas on. Mun jo kuolleelta isoäidiltä perin tän. Tytärkin on perinyt. Mutta eipä me tätä asiaa oo mainostettu kukaan. Ymmärrätte varmaan miksi.

[QUOTE="hmm";28671316]Näkikö se poika nimenomaan unia talossa kuolleista ihmisistä? Joku tyttö oli tosi sairas... Vai muistanko jonkin eri elokuvan?[/QUOTE]

Ehkä parempi ettei tässä kohtaa paljasteta, kun ap on vasta katsomassa sitä ;)

Äsken katsoin nauhalta ja on muuten hyvä leffa. Ei mitenkään pelottava. Loppu on aika jännä, en todellakaan osannut tuota arvata :)

ja nyt se pitää sit kattoa uudestaan :D jännä huomata kuinka ihmismieli kuvittelee elokuvaa katsoessa ihan erilaiseksi sen tarinan.

tokalla kerralla osaa katsoa et oikeesti kukaan ei puhu sen ukkelin kanssa, vaikka ekalla kertaa sitä kuvittelee et useampikin ihminen sen kanssa puhuu jne

[QUOTE="vieras";28671516]Onko pelottava? Uskaltaako megasäikky katsoa yksin? (Ja nukkua muutaman seuraavan yön yksin) iik![/QUOTE]

Mä olen tosi säikky ja kyseinen leffa mielestäni aivan liian lälly, pettymys kauhuleffaksi.

Ohoh, luulin, että sen leffan olisivat jo kaikki nähneet. Sen verran legendaarinen tjt. No varmaan eilisen jälkeen onkin. :p

Nimim. kaikki Matrixit katsomatta, enkä periaatteen vuoksi katsokaan niitä