Hae Anna.fi-sivustolta

Elokuvien imurointi netistä

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä Kultahippu1, 07.01.2007.

1. IHanturhaa Vierailija

Ihanturhaa mennä Anttilaan ,kun voi mennä lähinpään kauppaan josta saa elokuvia. :D

2. hille2 Vierailija

Minusta Anttiloiden ja Stockien leffa-DVD-valikoimat ovat tosi suppeat - edes Filmifriikissä ei ole oikeasti muuta kuin äijien mäiskiskulttikamaa ja ne takuuuvarmat Hollywood-hitit. Itse tilaan DVDt ulkomailta netin kautta.

3. ??????? Vierailija

Ja montako kertaa te sen saman elokuvan viitsitte katsoa??? Miksi sen ostaa ja maksaa sen 20 kun sen kerran katsoo niin se on katsottu.

4. elppa Vierailija

mitä turhaan ostaa jotain leffoja kun kattoo ne kerran ja sitte ne jää pölyttymää hyllyyn ja vie kaiken tilan. Netistä kun lataa ni pääsee helpommalla ja ne saa poistettua helposti sitten kun kyllästyy. Dvd elokuvia harvemmin roskiin heitetään..

5. nz Vierailija

No johan on vertaus kuvat sulla elokuvien lataamisesta.. ällöttävää.

6. mio Vierailija

kaikki netissä on paskaa

7. ruusrinstiin Vierailija

itse latailen noita bluurei rippejä. Kuvanlaatu on HD tasoa ja kannettavassa on HDMI liitäntä et saa liitetty helposti ful hd telkkariin.

8. mä vaa Vierailija

tässäpä minä 14v sanon, että kukaan aikuinen ei mun päätä kääntymään eikä mun MITÄ VÄLIÄ asennetta muuttumaan. ei mistään musiikin tai elokuvien lataamisesta jää kiinni jos ei ole niin tyhmä että jää.
    että lopettakaa aikuiset se itkeminen että se on rikos, sekin asetus kun on tehty niin on vaan isot pamput saaneet ylikalliine huopineen hyvän mielen kun "jotain on asialle tehty".

mitä.väliä.

9. sneid Vierailija

1. Lataat Vuzen koneellesi netistä täysin ilmaiseksi.

2. Laitat googleen Piratebay ja sit sinne searchiin eli hakuun elokuvan nimen jonka haluat katsoa.

3. Tarkistat sen tiedoista onko siinä subtitlejä eli tekstityksiä ja jos on niin ei kannata ottaa sitä ellei ole suomalaiset tai ellei ole ilman tekstitystä.

4. Sitten siinä jossain lukee download torrent sillä sivulla mut siinä oli muistaakseni joku toinenkin download nappi, joka lataa jonkun ihan eri jutun joten muista että otat just sen download torrent (Ilmaiseksi ladattavissa).

5. Kun torrentti on latautunut, niin avaa Vuze ja sitten avaat sen itse torrentin. Sitten se alkaa ladata Vuzella sitä elokuvaa.

6. Jos elokuvassa ei ole lukenut että siinä olisi suomalaiset tekstit, laitat googleen elokjuvan nimen ja 'finsub' ja valitset sieltä tekstitykset ja lataat ne koneellesi ja nekin myös ilmaiseksi saa.

7. Painat siitä tekstitystiedostosta jonka olet tallentanut johonkin kansioosi, niin sen kohdalta oikeanpuolimmaisella hiirellä ja valitse toiminto ''pura kaikki''. Se purkaa sen ja siihen tulee tiedoston muodoksi .sub tai .srt.

8. Lataat koneellesi ilmaiseksi VLC-playerin ja avaat sen.

9. Valitsen yläreunasta mediasta sen 'avaa lisäasetuksilla' ja etsit koneeltasi sen elokuvan ja laitat sen siihen ensimmäiseen kenttään katsottavaksi tiedostoksi.

10. Laita rasti kohtaan 'käytä tekstitystiedostoa' ja etsit koneeltasi sen tekstitystiedoston ja laitat sen siihen.

11. Nautit tarkasta elokuvasta, jos olet osannut oikein tehdä nuo asiat. :)

10. fkdetuj56ie6 Vierailija

Sitten on olemassa myös sellainen näkemys, että entäs kun et löydä jotain elokuvaa yhtään mistään?

Vähänkin tuntemattomampi leffa tuolta Aasian suunnalta niin ainoa mistä saattaa löytyä on Amazon tai eBay tahi joitakin Hong Kongissa toimivia firmoja. Viitsi sitten lähetyksineen maksaa siitä rainasta n. 40€ ja odottaa 2 viikkoa. Tai paras mitä olen nähnyt, cdon.comista joku levy, muistaakseni hintaa yli 60€. Huh huh. Tai entä elokuvia jotka ovat jo keräilyharvinaisuuksia? Vertaisverkko saattaa olla ainoita paikkoja joissa noita on. Ellet sitten halua tehdä asioita laillisesti ja maksaa jollekin keräilijälle 200€ jostain filmistä, koska myyjä ahnehtii.

Kiinnijäämisen vaara on olematon. Samalla tavalla väliaikaisiin tiedostoihin jää kappaleet koneelle, kun kuuntelet youtubesta jotain. miksei sitten tämä pirun teosto vaadi jo maksuja youtuben käytöstä?
    Yhdelle kaverilleni on käynyt niin, että Sonera alensi nettinopeutta koska epäilivät piratismia. (liikaa kaistankäyttöä lyhyellä ajalla). Jos sitä kaistanvaraustakin osaa rajoittaa niin et voi jäädä kiinni. V. 2004 toimittu vertaisverkoissa, kertaakaan en ole kiinni jäänyt ja enpä jaksa uskoa että jäänkään. Täytyy pitää älli mukana tuossa hommassa.

11. jdhshusu Vierailija

Olen kyllä etsinyt netistä elokuvaa 007-kultasormi mutta latailemiani versioita en osaa muokata katsomiskuntoon. Ostaisin sen kaupastakin varsin tyytyväisenä, JOS LÖYTÄISIN! Olen sitten katsellut tampereen-seuduilta sellaista mutta mistään en ole löytänyt. PS. Bondeita tykkääville vinkki: Kodinykkösestä löytyy melkein kaikki Bond-leffat. Suosikkini puuttuu tosin.

12. kuofyfofo Vierailija

PS: en huomannut ohjeitasi, niiden ansiosta sain Goldfingerin ladattua. Kiitos ja kumarrus sinulle.

13. Jera Vierailija

No en kyllä usko kultahippu minusta internet on turvallinen ja jos sinusta ei niin jaahas

14. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri