Emätin liian valkoinen - vulvodynia??

  • Viestiketjun aloittaja Kotihiiri73
  • Ensimmäinen viesti
Kotihiiri73
Hei!

Olen reilun viikon ajan kärsinyt tunteesta, että alapäässä on jotain "ylimääräistä", joka pitäisi saada työntää ulos. Emättimen suulla tuntuu välillä poltetta, ja jokin "tuntuu" alapäässä kokoajan. Emättimen aukon yläpuolella, virtsarakon päällä on paisuvaiskudos mielestäni kasvanut, tai turvonnut isommaksi ja aristaa jonkin verran. Vaiva lisääntyy jos istun pitkään. Vaivan aikana on ollut tiheentynyttä virtsaamistarvetta. Hiiva neg, samoin virtsakoe, papa ok. Peilistä kun olen itseäni tiirannut, niin alueen kudos on muuttunut ihan vaaleaksi, eli se ei ole enään terveen vaaleanpunainen.

Olen miettinyt tuota vulvodyniaa ja lihasten kouristumista. Onko kellään kokemusta, jos lantionpohjan lihakset on jännityksessä, voiko se vaikkuttaa ulkoisesti noin. (Siis veri ei kierrä tarpeeksi, siitä vaaleus?) Toinen mikä tulee mieleen on visvasyylä. Olen samassa parisuhteessa ollut yli 10 vuotta. tai voiko olla laskeuma?
 
vierailija
Täysin samat oireet täällä, kiinnostaisi tietää mikä vaiva tämä on... Kamala stressi että kaikki ei nyt oo ihan ok ja gynekologit vaan sanovat että hyvältä näyttää... Kun ei näytä eikä tunnu...
 

Yhteistyössä