Emätinhuuhtelu

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
sigk
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhdas:
Minä ainakin käytän tampoonia kun on kuukautiset ja näin saan veret pois sisältäkin.
Öö, kyllä ne veret tulee sieltä muutenkin pois kuin kaivamalla. Mä en käytä koskaan tamponeja, enkä myöskään kaivele emätintä.
Joo, täällä on myös tullut veret pois ihan ilman kaiveluita tai tamppooneja. Kuukautiskuppia käytän. Hyvin pimpsani puhdistuu itsekseen. Ei haise, kunhan sen päivittäin pesee ja vain ulkopuolelta!!
 
YÖK
Jos käyttää tamponia, niin verta ei tarvitse kaivella pois. Jos olette lukeneet oikein, niin niin täällä ei ole kertaakaan sanottu. Hienoa että teille riittää vain ulkoinen pesu. Minä tykkään siistiä myös sisältä. Kaikki siistiköön itsensä kuinka parhaaksi näkee. En ole arvostellut täällä ketään. Minua tosin etoisi olla pesemättä kunnolla. :p
 
HAHAHAHAAA
Aivan mahtava kommentti, tosiaan kyllähän sinnekkin sormi mahtuu... Jokuhan kehu tunkevansa joka koloon mihkä sormi vaan menee xD

Juu eikun papanaaukkoa vaan kans kaivelemaan xD
 
Likaisille
Oho! Mikäköhän teitä urpoja nipoo, että osa tosiaan pesee hieman sisältä päin??? Pelkkäättekö että miehenne tykkäisivät enemmän jos tein pesisitte. Olemmeko me puhtaammat jotenkin uhka teille??? Sairasta porukkaa!

-Vastatkaa jos tunnistatte itsenne.
 
:-D
Täällä on ilmiselvästi provoilijoita mukana... Huomaa selkeästi kirjoituksista nimimerkeistä: "Hihhii!", "HAHAHAHAAA", "hyhhyi",... sun muut... En usko, että täällä oikeasti ketään nyppii toi peseminen noin paljon.
Ja hei "HAHAHAHAAA"!Tunnistatkin näköjään itsesi! :D
 
Ei oo totta...
Vedet silmissä oon lukenut tätä ketjua! Ihan sumeeta porukkaa täällä, ei voi kun ihmetellä! Hyviä pesuja vaan kaikille, tyyliin tai reikään katsomatta! :)))) Ja provoille kiitokset, hyvin ootte saaneet vettä myllyyn!
 
Hölmöt.
Kukaan täällä ei ole ainakaan minun mielestä kirjoittanut ruiskuttavansa vettä pyllyyn. Luulen, että mikäli näin joku haluaa, niin tähän hommaan löytyy ihan ammattilaisia. Juu tosiaan tätä tasoa täällä. Tyhmimmät tosiaan kirjoittelevat Ellit palstoille ja kun tämän olen nyt pikavisiitin jälkeen huomannut, en tosiaankaan aio enää piipahtaakaan täällä. Seurassanne tyhmyys tiivistyy.
 
Tittidii
Ketään ei varmasti oikeasti kiinnosta kenenkään pesemiset mutta kyllähän nuo pimppi/pylly -jutut jaksaa aina naurattaa:)

Tosiasia kuitenkin on se, että jos pesee turhan voimakkailla aineilla sisältä asti aktiivisesti, niin emättimen limakalvoa suojaava happovaippa (=koostuu "hyvistä" bakteereista) voi vaurioitua. Tämä voi johtaa siihen, että emätin alkaa kutista, kuivua, ja kun luonnollista suojaa ei ole, niin "pahat" bakteerin pääsevät emättimeen.

 
hiiva
Jos sitä "valkovuotoa" on niin paljon, että pitää kaivella ulos, niin kannattaa tutkituttaa ettei ole kyseessä mikään tulehdus tai hiiva.
Hiivan/kutinan saattaa saada "pysymään kurissa" tuolla sisältä ja ulkoa pesemisellä, niin ettei välttämättä tajua tuon runsaan "valkovuodon" olevan epänormaalia, mutta se ei vaivaa poista.
 
hiiva
Jos sitä "valkovuotoa" on niin paljon, että pitää kaivella ulos, niin kannattaa tutkituttaa ettei ole kyseessä mikään tulehdus tai hiiva.
Hiivan/kutinan saattaa saada "pysymään kurissa" tuolla sisältä ja ulkoa pesemisellä, niin ettei välttämättä tajua tuon runsaan "valkovuodon" olevan epänormaalia, mutta se ei vaivaa poista.
 
hiiva
Jos sitä "valkovuotoa" on niin paljon, että pitää kaivella ulos, niin kannattaa tutkituttaa ettei ole kyseessä mikään tulehdus tai hiiva.
Hiivan/kutinan saattaa saada "pysymään kurissa" tuolla sisältä ja ulkoa pesemisellä, niin ettei välttämättä tajua tuon runsaan "valkovuodon" olevan epänormaalia, mutta se ei vaivaa poista.
 
kuivat paikat
Te jotka pesette emätintä sisältä aivan turhaan olette varmaan sitten ikionnellisia kun ns. parhaat vuodet on ohi ja hormonitasapaino alkaa järkkymään... sittenhän käytätte erinäisiä paikallisia puikkoja ym. kun olette jo nuorella iällä tuhonneet normaalin bakteerikannan emättimestä. Näitä lääkkeitä(puikkoja ja voiteita) joutuvat yleensä käyttämään vaihdevuosista kärsivät naiset niin ja ne joiden bakteeritasapaino ei ole kunnossa.
 
*1000
Minä pesen ne limat pois mitä siellä on ja tiedän ettei kyse ole hiivasta. Hiivankin olen kokenut jonka on aihettanut e-pillerit. Niista luovuin tästä syystä. Pidän huolen omasta hygieniasta niin kuin parhaaksi näen. Toivottavasti tekin. Kukaan ei myöskään ole sanonut täällä ainakaan jatkuvasti pesevänsä alapäätään saippualla, joten olettamus on virheellinen. Eiköhän tämä aihe ole jo lopullisesti läpikoluttu. Olisi kyllä jo aika, mutta näköjään teillä joillakin on niin kova obsessio noiden alapäänjuttujen kanssa ettette voi lopettaa. Jos vielä huvittaa niin lukekaa taaksepäin niin huomaatte että kaikkea mitä sanotte on jo kertaalleen kommentoitu, joten turha vaivautua. Täällä riittää aiheesta lukemista.
 
toinen mamma
Joo ja kakkareiän kans puhdistan. Kerran tunsin vielä syvällä jotain ja en yltänyt siihen enää sormella.. vaikka kuin kaivelin. Niinpä hain ulkoa pitkän risun, kyllä tuli puhdasta jälkeä!! Siitä lähtien olen 3 kertaa päivässä kaivanut kepillä kakkareikäni puhtaaksi ja pimpsani pesen aamuin ja illoin 2 kertaa..

Ei mutta siis ihan tosi, te joilla siellä pimpsassa on tosiaan jotain kaiveltavaa, niin kannattaisi käydä tarkistuttamassa. Ei ole normaalia tuollainen, kyllä mun pimpsa on puhdas vaikka en kaivelekkaan. Norm. bakteerikanta _kuuluu_ sinne. Teillä kaiveliat on varmaan paha kuppa, levinny jokapuolelle emätintäki, ja sitä innoissaan kaivelette.. Hyi.
 
ihmettelijä :)
johan se on pienenä opetettu, että pimpasta on suunta vain ulospäin, poislukien yhdynnässä. se valkovuoto ei ole mitään likaa vaan nimenomaan pitää sen pimpan kosteana ja puhtaana ulkopuolisilta pöpöiltä, mitä suihkutellessa ja kaivaessa sinne viette. eikä sitä spermaakaan tarvitse kaivella, valuu kyllä kun menee pöntölle. ja alapäätä pestessä ja myös pöntöllä käydessä kannattaa muistaa ettei vie niitä peräaukon pöpöjä pimppaan, siitä voi saada tulehduksen. myös tamponit voivat olla tulehdusriski, jos ei esim. vaihda usein. siksi niitä ei suositella yökäyttöön. emätin siis puhdistaa itse itsensä eikä sitä tule sorkkia. tarkistakaa tieto omalta gyneltä, jos olette eri mieltä. valkovuoto yhdessä hapen kanssa voi muodostaa tuoksuja (kuten hiki reagoi hapen kanssa) ja siksi on tärkeää puhdistaa häpyhuulet joka välistä, mutta silloinkin vain vedellä tai miedolla pesuaineella esim. sebamedillä. täytyypä muistaa opettaa tämä myös omalle tytölle kunhan kasvaa kun näköjään voi olla muitakin käsityksiä liikkeellä.
 
Puhdas
Ei ole ei sitten mitään ongelmia ikinä ilmennyt vaikka olenkin kunnolla puhdistanut ja sisältä huiluttanut. Tuota pulloharja meinikiä en ole kokeillut... sinä joka äskön siitä mainitsit niin toivottavasti tuo helpotusta sinun ja muidenkin kuppaan ja kuuppaan... Et varmaan ole tajunnut kaivaa tarpeeksi syvältä.
 
Mariagxxx
Kannattaa sitten ainakin leikata kynnet ja desinfioida kynnen aluset MILJOONISTA bakteereista jos aijotte sorminenne sisältäpäin paikat ronklata ja varokaa vielä ettei tule haavoja (jotka lisäävät tulehduksia ja altistavat sukupuolitaudeille herkemmin.)Kannataa järki pitää mukana noissa puhtaushysterioissa.
 

Yhteistyössä