Emätinhuuhtelu

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Rauhoittukaa jo! :)
Turha tällaisesta asiasta on vaahdota. Toiset pesevät tarkemmin kuin toiset. Eiköhän gyne huomauta jokaiselle asiakkaalleen tarkastusten yms. yhteydessä jos jotain huomautettavaa on. Kaikki tosin eivät käytä gynen palveluja kovinkaan aktiivisesti... Mutta sekin on henkilökohtainen juttu! Btw: ajoittain pesen myös emättimen, mutta vain harvoin ja mietoa pesuainetta en voi käyttää edes ulkosynnyttimien pesuun.

Annetaan kaikkien pestä tyylillään! :D
 
Juups..
Jos pesee pimpsaa saippuoilla yms. niin lisää virtsatie infektioiden riskiä juuri sen takia että normaalifloora kärsii siitä. Elimistön normaalifloora pestään pois joka suojaa meitä pöpöiltä yms.
 
Eips.
Jos jollain on jokin pakonomainen tunne vielä kommentoida tätä ja toisten pesutottumuksia, niin kertokaa samalla mitä se teille kuuluu kuinka toiset pesevät pimpsansa. Eiköhän jokainen tee sen niin kuin parhaaksi näkee.
 
pouta helman alla
Pääasia, että se päivittäin pestään. Mulla on nimittäin sellainen työkaveri joka ei värkkiään pese edes vaikka olisi yöllä harrastanut seksiä miehensä kanssa. Voin sanoa, että varsinkin kesäkuumalla sen haistoi! Kyseinen nainen ei myöskään ole muutenkaan turhan tarkka hygieniastaan, vessareissujen jälkeen käsiä ei pese ja gynellekin menee tavara edellisenä iltana pestynä. Eihän se minulla kuulu, mutta on aika epäsiistiä!
 
Asiallinen lista
No tässä olisi ihan lääkärin faktaa Liberon sivuilta niille, jotka kuvittelevat olevansa "puhtaampia" noilla huuhteluilla, kun voi käydä päinvastoin:

Tässä on joitain mielessä pidettäviä asioita:

Liiallinen pesu voi olla vaaraksi emättimen pH-tasapainolle. Tästä voi aiheutua enemmän valkovuotoa.
Emättimen pesu kerran päivässä riittää. Käytä haaleaa vettä ja tarvittaessa mietoa, hajustamatonta saippuaa, jonka pH-arvo on alhainen. Vältä veden suihkuttamista suoraan emättimeen.
Piukat, hengittämättömät, synteettisistä materiaaleista valmistetut vaatteet voivat vaikuttaa emättimeen ja valkovuotoon.
Häpykarvoituksen pois ajeleminen ja tiukat alushousut vähentävät ”tuuletusta” ja lisäävät ongelmien riskiä.
Käytä hajustettuja tuotteita varoen. Mitä enemmän emättimesi joutuu sellaisille alttiiksi, sitä suurempi on ärsytyksen ja lisääntyneen valkovuodon riski.
Älä koskaan käytä tamponia valkovuodon vähentämiseen. Se voi lisätä bakteerien leviämistä ja aiheuttaa siten tulehduksia.
 
1000&100
Eiköhän tuo ole tullut esiin jo tuhat ja sata kertaa tämän aikana.

Jos jollain on jokin pakonomainen tunne vielä kommentoida tätä ja toisten pesutottumuksia, niin kertokaa samalla mitä se teille kuuluu kuinka toiset pesevät pimpsansa. Eiköhän jokainen tee sen niin kuin parhaaksi näkee.
 
josrh
kyllä minua ainakin inhottaa jos muut pesevät pimpsansa sisältä, tai ei nyt se edes niin paljo vaan tuo SORMELLA KAIVELU!! siis jos he aamuin ja illoin kaivavat pimppinsä sormella puhtaaksi, ette voi tajuta kuinka paljon pöpöjä ja likaa ja bakteereja ja kaikkea paskaa niiden kynsissä ja käsissä on.

Ja ne eivät lähde pelkällä saippua-vesi-pesulla. Myös desinfiointiaineet pitäisi ottaa käyttöön, ja käyttää hanskoja pimpsaa kaivaessanne!

En ole edes voinut kuvitella, että tuollaisiakin ihmisiä voi olla olemassa, hyi, sehän voi olla vaikka minun naapurini joka sitä pimppiään kaivaa!!

Ihan tosi, ei ole kiva kuvitella, että jotkut tekevät tuommoista. En uskalla enää ikinä esim. kätellä tai koskea kenenkään pimpin omaavan käteen. Koskaan ei voi tietää kuka sitä pimppiään kaivelee, ja miten usein. Tartutatte vain idiootit niitä bakteereja tuhansille muille ihmisille! Toivottavasti teillä ei ainakaan ole lapsia, sehän se vasta kaameaa olisikin. Ja älkää ikinä laittako ruokaa muille kuin itsellenne, en ainakaan itse voisi tarjota miehelleni ja lapsilleni nakkikeittoa jossa on höysteenä valkovuotoa ja bakteereja sormistani.

Täytyykin ottaa selvää miten ystäväni hoitavat tämän hygienian, että uskaltaanko enää syödä samasta karkkipussista.
 
Huuhtelija
Minä suihkutan aina kuukautisten aikaan suihkussa käydessä emättimen PELKÄLLÄ VEDELLÄ puhtaaksi. Siis niin, että vien sen käsisuihkun emättimen suulle ja vesi suihkun paineella sisään. Saa kaikki veret ja hyytymäklimpit pois ja saa sitten kuivailla rauhassa ennen kuin tarvitsee laittaa tamponi tai side hilltisemään kun on emätin tyhjä ja veren pitää valua kohdusta asti. Joskus yhdynnän jälkeen toimin samoin, jos haluan spermat pian pois. En käytä saippuaa ja en tosiaankaan ronki sormilla.
 

Yhteistyössä