A
Antroposentrifugi
Vieras
Istuu kaiket päivät vaan koneella ja haukkuu mua selän takana. Lapsistaanka ei jaksa enää pitää huolta, ku istuu vaan koneella. Onks se tein mielestä ihan ok?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Istuu kaiket päivät vaan koneella ja haukkuu mua selän takana. Lapsistaanka ei jaksa enää pitää huolta, ku istuu vaan koneella. Onks se tein mielestä ihan ok?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Pussaa sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Pussaa sitä!
No mä tänäänki aamulla koitin, mut se vaan murahti mulle ja naama ol ko lehmä perse ku paskalt lakkajap.
Alkuperäinen kirjoittaja tony:Etkö ole opettanut miestäsi mustumaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Lestadiolaisuus!
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Pienin muksu kantoliinaan ja tissi suuhun vaikka jeesusteipin avulla. Isommat pärjätkööt omillaan. Näinhän me muutkin addiktiomme pystymme turvaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Lestadiolaisuus!
Palstaileehan lestadiolaisetkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Lestadiolaisuus!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Lestadiolaisuus!
Aivan muuten... Ideassani on porsaanreikä!
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Antroposentrifugi:Alkuperäinen kirjoittaja tony:Se on tosi väärin, nyt on asiat pahasti, voiko teitä enää pelastaa mikään?
Uskoontulo?
Lestadiolaisuus!
Aivan muuten... Ideassani on porsaanreikä!
Saako ne nykyään käyttää nettiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vierakse:millon "ne" ei oo saanu käyttää nettiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja vierakse:millon "ne" ei oo saanu käyttää nettiä?
Wanhoina "hywinä" aikoina B)