Emätinorgasmiton loppuelämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhtä en saa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yhtä en saa...

Vieras
En saa mieheni kanssa emätinorgasmia. En saa, vaikka yrittäisimme missä asennossa ja miten päin tahansa, kaikki on kokeiltu reilun kolmen vuoden yhdessäolon aikana eikä orkkua tule ja piste. Olen luovuttanut.

Saan klitorisorgasmin, kun hän hyväilee sormin tai nuolee. Miestä tämä emätinorgasmin puuttuminen harmittaa ja hän kokee, ettei pysty tyydyttämään minua riittävän hyvin. Hän on kysynyt suoraan, olenko joskus aiemmin saanut emätinorgasmin ja olen kertonut rehellisesti, että olen aiemmassa suhteessani. En tiedä, olisiko pitänyt valehdella, mutta kai mieskin on huomannut, että olen yrittänyt saada siinä onnistumatta ja hänen entisensä on tietysti saanut myös, joten on kurjaa kun me emme yhdessä siihen pysty.

Aiemmin tämä asia harmitti itseäni ja yritin peittää sen. Sitten se harmitti miestäni ja hän yritti peittää sen. Lopulta asia piti nostaa pöydälle ja siitä puhuttiin. Olihan sen rankkaa - molemmat lähinnä syyttelivät itseään, kunnes sovittiin, ettei se ole kummankaan syy ja elämä voi olla hyvää näinkin.

Olen tästä asiasta kuitenkin välillä surullinen ja mietin, miten voisin saada. Mutta kun sellaista keinoa ei näytä olevan olemassa. Onko kenelläkään muulla tällaista kokemusta, että aiemmin on tullut ja enää ei tule. Suhteemme on muuten hyvä eli samanlaista rakkautta, luottamusta ja toisen seurassa viihtymistä emme ole kumpikaan koskaan ennen kokeneet. Vai onko se "vika" juuri siinä. Suhde exääni oli ristiriitainen ja sitä paikkailtiin seksin avulla - se taisi tietyllä tavalla jopa pitää meitä yhdessä.

[keskustelu siirretty]

Jos kerran orgasmin jollain keinolla saat niin mikä ongelma tilanteessasi on? Onko se nyt todella pakko saada jollain tietyllä yhdellä tavalla? Ihan turha ottaa seksielämään paineita tuollaisesta asiast, eikä ole ihme jos ei orgasmi tuollaisen paineen alla tulekaan. Nauttikaa seksistä muuten. Iso osa naisista ei KOSKAAN saa emätinorgasmia ja kaiketi heidänkin seksielämänsä on nautinnollista. Itse en ainakaan pidä lukua millä keinoilla tulee kunhan tulee, eikä sekään haittaa jos ei aina tulekaan.

Ehkä sinua ei helpota tämä tieto, mutta uskoakseni suuri osa naisista ei saa emätinorgasmia, vaan ne ovat klitorisorgasmeja. Varsinkin mitä nuoremmasta naisesta on kyse, niin oma masturbointi kohdistuu juuri klitorikseen ja siksi sitä kautta orkku onnistuu.

Emätinorgasmeja on erilaisia. Eri naiset haluavat eritavalla kohdeltavan emätintä: venytys, paksuus, pituus. Kun tiedät, mitä haluat, niin sen voi tehdä myös sormilla. Jos esimerkiksi miehen peniksen paksuus ei ole riittävä, jotta saisit esim. riittävästi emättimeesi venytystä, niin silloin tilannetta voi korjata vaikka siten, että mies (tai sinä) laittaa emättimeen myös sormen, jolloin voi jopa hieroa samalla G-pistettä. Saman tuntemuksen mies voi antaa sinulle suuseksissä, jolloin hän stimuloi emätintäsi samalla. Myös dildon käyttö voi auttaa, jos mies hyväksyy sen, että se ei ole pois kummankaan nautinnolta, vaan vain apukeino.

Ylipäätään naisen orgasmi on vaikea asia. Auttaa, jos treenaat lantionpohjalihaksia. Tärkein asia on kuitenkin mielen rentouttaminen. Sinun ei pitäisi ajatella, että mihin seksi johtaa, vaan pitäisi nauttia tästä hetkestä miettimättä sitä, tuleeko orkku vai ei

Ettekö itsekään sitä pysty tekemään?
Sormethan ovat paljon monipuolisemmat kun itse penis. Kun ajatusmaailma on myös kohdallaan, niin kyllä se varmasti löytyy. Kaikenlaiset villit ajatukset mukaan kuten eroottiset puheetkin. Jos sitä kokoajan ajattelee tuleeko se vai ei, niin varmasti ei tule.
Innostunut mieliala kummallakin. Nauttikaa hyvänolon tunteesta. Ja kas kummaa kohta olettekin hekuman huipulla.
Pelkkä edestakaisin hinkkaaminen ei sitä varmaan milloinkaan tuotakkaan.

Minulla oli sama ongelma. Sain ensimmäiseni vasta 37v..
Jos kyse onkin siitä että etenette liian nopeasti . Minä ainakin tarvitsen ip. netti irrottelun seksipuolella ,sitten vauhtiin päästyä, isäntä mukaan hitaasti.
Tätä lämmittelyä kun tekee jo noin 4-6 h ennen ja isäntä rankkaa sen viimeisen tunnin niin johan alkaa syke.
Minulla ainakin alkaa sykkimään alapää jo ennen ennen kuin sinne on edes matoa työnnetty. eli ei sormeilla vaan supistellaan vaikka työpaikalla työn oheessa..
kannatta kokeilla.. minulla tepsi.. kun on nuo pitkät piuhat alakertaan..

Niin kyllä ne aivot ovat ne tärkeimmät elimet seksissäkin.
Ja toisaalta eikö se matka ja oppiminen ole kuitenkin tärkeintä?
Jos aina kaikki menisi tuosta vaan suit sait. Kai siihenkin kyllästyisi aika pian. Mutkien kautta voittoon on parasta.

Herkkyyttähän voi lisätä esim geishakuulilla. Lihastahan se sieltä sisältä on. Iän myötä lisääntyy moni lantionpohjanlihaksiin liittyvä ongelma, ja niiden kunnostamisella tilanne kohenee ellei henkistä kynnystä luo itselleen. Katsaus vain jumppaohjeisiin!

Tässä lisätietoa ja asiantuntijan ohjeita. Ihan näiltä plazan sivuilta.

Ongelma: nainen ei saa orgasmia

”Suurin osa naisista ei saa pelkästään yhdynnässä orgasmia, vaan siihen tarvitaan klitoriksen jonkinasteista kiihottamista, olipa se sitten miehen osittaista painautumista klitorista vasten tai omaa kiihottamista kädellä.”

Seksuaaliterapeutin vastaanotolle saattaa toisinaan tulla nainen, joka kertoo, ettei koskaan ole saanut orgasmia. ”Silloin kysyn, eikö hän masturboidessaankaan ole saanut orgasmia. Ellei ole, ei hän ole opetellut, mistä itse nauttii. Kukaan toinen ei nautintoa voi antaa, ellei ihminen itse ensin opettele tietämään, mistä pitää. Sen jälkeen kun tiedostaa oman itsensä ja mistä pitää, voi asiat opettaa kumppanille.”

En ole saanut orgasmia yhdynnässä enkä suuseksissä miehen kanssa. Orgasmi tulee vain jos itse tyydytän itseni... Jos seksin jälkeen on sellainen olo että kaipaan orgasmia niin sitten teen sen itse itselleni. Miehille on kova paikka kun ei pysty orgasmia antamaan, varsinkin jos edellisissä suhteissa se on onnistunut.

Tässä on toinen nainen, joka sai ylipäätään yhtään minkäänlaisen orgasmin miehen kanssa vasta lähemmäs 40-vuotiaana. Yritys oli kova, mutta ei millään onnistunut. Lopulta tajusin, että minun on totaalisesti muutettava asennoitumistani. Vähemmän yritystä ja tiukkapipoisuutta, enemmän aikaa, hellyyttä, esileikkiä ja mielikuvitusta. Pitää osata ajatella jotakin niin kiihottavaa, että saavuttaa sopivan mielentilan. Vasta sen jälkeen vaikeasti laukeava nainen pystyy saamaan yhtään minkäänlaisen orgasmin. Ei ole helppoa ja voi pahimmillaan (kuten omassa tapauksessani) kestää vuosia ennenkuin yrityksen ja erehdyksen kautta oppii tuntemaan omaa kehoaan riittävästi. Syyttely ei auta, vaan ymmärtäminen, ettei kyse ole mistään viasta.

Esileikki voi olla varsin pitkää. Se voi tapahtua osittain naisen itsensä toimesta, se voi tapahtua miehen toimesta (miehelle pitää opettaa oikeat nautintokohteet), siihen voi kuulua seksirekvisiittaa, jos se kiihottaa (leluja, seksivideoita, asuja), mutta periaatteessa kaikessa yksinkertaisuudessaan on kyse siitä, että kiihotut todella äärimmillesi ennen yhdyntää.

Miehelle on normaalia, että hän laukeaa alle 10 minuutissa. Oman kokemukseni mukaan on todella harvinaista, että mies pystyy säätelemään, milloin hän haluaa laueta. Senkin vuoksi naisen orgasmia "metsästettäessä" pitää naisen olla todella kiihottunut. Lähtötilanteena tietysti pitäisi olla se, että naista haluttaa ihan mielettömästi. Esileikissä siis voi käyttää apuna mielikuvia, masturbointia, elokuvia, suuseksiä, käsiä jne.

Jos nainen ei (tällä kertaa) ehtinyt laukeamaan yhdynnässä, niin seksiä voi jatkaa sen jälkeenkin. Jos mies on kyvykäs, mies voi oman laukeamisensa jälkeen jatkaa naisen hyväilyä ja kun hän ehkä noin 10 minuutin päästä taas kykenee erektioon, niin hommaa voi jatkaa uudestaan. Toisella kerralla mies yleensä myös pystyy säätelemään vähän paremmin laukeamistaan, kun häneltä pahimmat paineet on jo pois.

Vaikka seksi päättyisikin miehen laukeamiseen eikä hän enää pysty seksiin, niin anna hänen auttaa sinua kun masturboit esim. imemällä nännejäsi, jolloin hän on osa sinun nautintoasi. Ei ole olemassa vain yhtä ainoaa oikeaa tapaa harrastaa seksiä.

Kun monien yhteisten vuosien jälkeenkään vaimo ei ole saanut orgasmia norm.yhd. Niin en ole itsekkään koskaan kokenut miltä se miehestä tuntuu! Tämä ongelma on alkanut vaivata minua olenko edes 'tyydyttävä'mies!

Oletteko kokeilleet videoiden katselua. Meillä vaimo pääsee paljon helpommin sopivaan fiikseen, kun hän katselee jotain hyvää videota ja minä samalla nuolen ja sormetan. Olen kanssa sitä mieltä, että sormilla hyväily on tehokkaampaa kuin peniksellä hinkkaus. Tämä siksi, että sormilla voi hyväilä g-pistettä, pillun herkkää takareunaa anuksen suuntaa, pillun pohjaa g-pisteestä ylöspäin, ( jos ylettää), sekä kohdunsuuta. Sopivasti eri puolilta hyväillessä löytää oikean sävelen mikä minäkin päivänä toimii. Klitan nuoleminen tukee sormetusta samalla. Miehen pitää vain muistaa, ettei samaa paikkaa saa hiplata pitkää aikaa kerrallaan, jottei tule puutumista. Ennemmin välillä kannattaa venyttää pillunhuulia useammalla sormella, tai painellä häpyhuulia, etc. ja palata takaisin herkemmille alueille. Tämä varsinkin, jos nainen meinaa kiihoittua yli. Sopivasti kun härnäilee eri puolilta ja vasta lopuksi kääntää pari sormea koukkuun g-pistettä kohti ja voimakkaalla yllätyshyökkäyksellä hieroo sormienpäillä ja samalla nuolee vaativammin klittaa kielella. Mitä varautumeenpi nainen on sen varmemmin pitää lopullisen kiihoituksen tulla yllärinä ns. puun takaa. Jos ajoitus osuu kohilleen, niin nainen ei ehdi varautua ja orkku lähtee väkisinkin, koko alapään alueelta ja naisen selkä nousee kaarelle. Kyllä ravistaa. Hyvä konsti on vielä vähän pitkittää orkkua, kun hivelee klittaa kielellä aivan höyhenen kevyesti. Silloin tuntuu, ettei ravistus lopu ollenkaan. - Ei per, taas tuli eilinen mukavasti mieleen ja alkoi uudestaan panettamaan. AP:n pitää sanoa miehelleen, että opettelee vain sitkeästi sormettamisen ja nuolemisen salat, kyllä se sieltä lähtee, kun taito, ja samalla mielikuvitus, kasvaa. Molemmat vain avoimin mielin harjoittelemaan, kyllä se sieltä tulee, jos on kerran joskus ennenkin tullut.

Entäs kun miestä ei kiinnosta opetella moisia ihanuuksia, mitä edellä juuri on kuvattu??

Minä saan kyllä orgasmin, mutta vain kun klitorista kiihoitetaan. En ole koskaan kokenut emätinorgasmia, ikää nyt 45v. Tämänhetkinen mieheni haluaa seksiä korkeintaa 2 krt/kk. Ja laukeaa alle minuutissa. Kokee -tai ainakin siltä tuntuu- minun tyydyttämisen ikäväksi velvollisuudeksi. Tälläkin viikolla kelpasi nopea löylypano, alle minuutti ja suoraan asiaan, ei mitään esileikkejä, eikä varmasti nyt ole valmis seksiin moneen viikkoon, kun nyt on saanut itse. Ei edes huomioi mitenkään sitä, että minä en saa. Ja se kyllä harmittaa silloin kun seksiä on 1-2 krt kuussa, joka mielestäni on aika harvoin. Joskin riittäisi, jos hän olisi sillion halukas ja kiihkeä, mutta kun lähinnä on kyse siitä, että haluaa vain tyhjentää pussinsa...

Enää en itse jaksa olla aloitteellinen tai yrittää millään lailla houkutella. TEin sitä monta vuotta. Haluaisin kokea itseni haluttavaksi...,mutta turha toivo, ainakin tässä liitossa. No, nyt meni jo aiheen yli ja ohi ja pahasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Yhtä en saa...:
Aiemmin tämä asia harmitti itseäni ja yritin peittää sen. Sitten se harmitti miestäni ja hän yritti peittää sen. Lopulta asia piti nostaa pöydälle ja siitä puhuttiin. Olihan sen rankkaa - molemmat lähinnä syyttelivät itseään, kunnes sovittiin, ettei se ole kummankaan syy ja elämä voi olla hyvää näinkin.

Haloo.. siis tästä saa kuvan kuvan et teillä on suhteessa jokin Oikeastikin hätänä... niinkun ois kyse vaikkapa puolison väkivaltaisuudesta tai...miljoonaveloista tai..
Kyse on nyt kuitenkin Vain siitä ettet saa TIETYNLAISTA orgasmia... pitäiskö vain iloita siitä että ylipäätänsä saat.

Jos emätinorgasmi ei muuten onnistu, niin sen saa ohuella dildolla, esim. jänöpupumalli on toiminut minulla hyvin. En saa sitä kuin omissa huveissa, mutta on se sen arvoista, että kannattaa kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut vaimo 45v.:
Entäs kun miestä ei kiinnosta opetella moisia ihanuuksia, mitä edellä juuri on kuvattu??

Minä saan kyllä orgasmin, mutta vain kun klitorista kiihoitetaan. En ole koskaan kokenut emätinorgasmia, ikää nyt 45v. Tämänhetkinen mieheni haluaa seksiä korkeintaa 2 krt/kk. Ja laukeaa alle minuutissa. Kokee -tai ainakin siltä tuntuu- minun tyydyttämisen ikäväksi velvollisuudeksi. Tälläkin viikolla kelpasi nopea löylypano, alle minuutti ja suoraan asiaan, ei mitään esileikkejä, eikä varmasti nyt ole valmis seksiin moneen viikkoon, kun nyt on saanut itse. Ei edes huomioi mitenkään sitä, että minä en saa. Ja se kyllä harmittaa silloin kun seksiä on 1-2 krt kuussa, joka mielestäni on aika harvoin. Joskin riittäisi, jos hän olisi sillion halukas ja kiihkeä, mutta kun lähinnä on kyse siitä, että haluaa vain tyhjentää pussinsa...

Enää en itse jaksa olla aloitteellinen tai yrittää millään lailla houkutella. TEin sitä monta vuotta. Haluaisin kokea itseni haluttavaksi...,mutta turha toivo, ainakin tässä liitossa. No, nyt meni jo aiheen yli ja ohi ja pahasti...

Minä taas reilu nelikymppinen mies ja yleensä teen aloitteen seksiin, vaimo harvemmin. ei aina ota selvää haliuaako hän vai ei . Minulla haluja tieten liikaakin, vaikka joka yö , nuorempana ei aina jaksanut työn raskauden vuoksi. Nyt ei rajaa ole vielä tullut vastaan kun ei ole päässyt aina pukille kun haluaisi. nyt on sitten sovittu että vaimo tekee aloitteen sitten kun haluttaa, niin hän pääsee paremmin tunnelmaan ja saa paremmin orgasmin. on yritetty monella lailla mutta en saa häntä kovin usein laukeamaan , yleensä hän saa sormittaa ite loppuun. Nuorempana hän ei puhunut asiasta ja tyhmänä en tiennyt että hän ei laukea kun en ollut nähnyt tuntenut sitä kuin voimakas orgasmi hänellä on. seksi kyllä kiinnostaa nuyt ehkä vähän liikaakin. saan itseni kiihottumaan pelkästään ajattelemalla saatikka jos vaimo on vieressä. Joskus esileikeissä olen huomannut että vaimo nukahtaa onpa tainnut sormi olla joskus pillussakin, että ehkä ei aivan noin rentona tarvis olla. seksin odottaminen on käynyt raskaaksi ja sitä odottaa aina melkein kuin sitä ekaa kertaa vaikka ei tarvi niin kauankaan odottaa, ei saa nukuttua öisin... menipä vähän sekavaksi