Emmaljunga City Cross kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Heippa! Minkäslaisia kokemuksia city crossien käyttäjillä on ko. rattaista? Ajattelimme hankkia ne Twin city cross sisarusrattaiden lisäksi, eli käyttäjinä vauva tai 2v miten milloinkin.
Mites tavarakori kestää kauppakassit, kun tuppaavat olemaan nykyään tuota kangasta?
Kevyimmät mahdolliset taitavat olla Emmaljungan yhdistelmistä?
Pistäkäähän plussia ja miinuksia tulemaan, niin kiitollisena luen :flower: =)
Niin, ja ettehän sekoita sitten vanhempaan cross way -malliin, kiitos...

Mulla on ollut alusta asti pelkästään nämä rattaat (käytetyn kantokopan kera). Tosi näppärät,kun kaupungissa on milloin mitäkin tietöitä, ja näillä olen päässyt aika ahtaista väleistä.
Kerran koettelin tuota 20 kg painorajoitusta oikein kunnolla,ja nepparit aukesi välittömästi. Eli Ihan 100 % en ole luottanut korin kantavuuteen. Jos itse tarttisin jatkuvasti tosi tukevan korin,ostaisin varmaan käytettynä nuo crosswayt.Siis jos ne on ominaisuuksiltaan lähes kuin nämä cityt :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 09:22 mummy78 kirjoitti:
Mulla on ollut alusta asti pelkästään nämä rattaat (käytetyn kantokopan kera). Tosi näppärät,kun kaupungissa on milloin mitäkin tietöitä, ja näillä olen päässyt aika ahtaista väleistä.
Kerran koettelin tuota 20 kg painorajoitusta oikein kunnolla,ja nepparit aukesi välittömästi. Eli Ihan 100 % en ole luottanut korin kantavuuteen. Jos itse tarttisin jatkuvasti tosi tukevan korin,ostaisin varmaan käytettynä nuo crosswayt.Siis jos ne on ominaisuuksiltaan lähes kuin nämä cityt :)

Kiitos =) Cross Wayt ovat muuten vastaavat, mutta runko on puolet painavampi, joten se ei oikein houkuttele.... Jos kangaskori kantaa sellaiset pari normaalia kauppakassia, niin se olisi ok...

Yhteistyössä