Emmaljunga Softy Tupla /Tampere

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no tuota....itse ostin vasta muutaman vuoden vanhat "yhdistelmätuplat",ja maksoin 90? niistä...mukaan tuli sadesuoja,hyttyssuoja,kova kantokoppa...että mun mielestä tuo on aika kova hinta noista...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:44 junttura kirjoitti:
no tuota....itse ostin vasta muutaman vuoden vanhat "yhdistelmätuplat",ja maksoin 90? niistä...mukaan tuli sadesuoja,hyttyssuoja,kova kantokoppa...että mun mielestä tuo on aika kova hinta noista...

Välitin sun mielipiteen myyjälle :)

Meinas vetää herneet, kun "arvostelin" ilmoitusta, mainitsin et monen mielestä turhan korkea hp, et pitää miettiä uskallanko enää hälle mitään laittaa... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:46 aapee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:44 junttura kirjoitti:

Välitin sun mielipiteen myyjälle :)

Meinas vetää herneet, kun "arvostelin" ilmoitusta, mainitsin et monen mielestä turhan korkea hp, et pitää miettiä uskallanko enää hälle mitään laittaa... :whistle:

juu,parempi,ettet enää sano mitään,ettei tule sotaa ;) :whistle: ...eiköhän kaveris kyllä pian huomaa,et liian paljon pyytää,ku ei ostajia ilmaannu ;) :whistle: ..vaikka eihän se ole hullu,joka pyytää,vaan se joka maksaa ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:49 junttura kirjoitti:
juu,parempi,ettet enää sano mitään,ettei tule sotaa ;) :whistle: ...eiköhän kaveris kyllä pian huomaa,et liian paljon pyytää,ku ei ostajia ilmaannu ;) :whistle: ..vaikka eihän se ole hullu,joka pyytää,vaan se joka maksaa ;)

On jo itse asiassa tiputtanut hintaa... siis viime kerrasta.. No ei nuo kaupaksi varmaan mene jos hintapyynti on turhan korkia..

Mä lupauduin nyt sitten vaan mainostamaan kohdetta kaveripiirissä, mutta en kyllä sano mitään kommenttia enää hinnaasta tms. kun otti itseensä kun mainitsin senkin, että vuosimalli edes suunnilleen olisi ok. On kuulema ilmoituksessa...en mä kyllä nähnyt sitä siinä...olenkohan sokea...

Voi tietysti olla, että olen käsittänyt väärinkin tuo itseensä ottamisen :p

Yhteistyössä