Emme kertakaikkiaan keksi mitään lahjaa äidilleni ja isälleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ovat siis eronneet eli ei mitään yhteistä.

Joka vuosi olen jo hyvissä ajoin tiennyt, että mitä ostetaan kun olen poiminut heidän puheistaan jotain sopivaa. Mutta nyt ei mitään ideaa.

Äidilleni aateltiin sitten, että jos otetaan vaatekauppaan lahjakortti. Ostaa aina vaatteensa kirpparilta ja ilahtui viimeksikin, kun sai vaatekaupan lahjakortin jotain lahjaa meiltä.

Mutta entäs isämme?

Antakaa jotain ideoita mitä voisi ostaa tai minne lahjakortti?

Alkuperäinen kirjoittaja Tää:
voi olla kulunut idea, mutta tee isällesi herkkukori. Ostat siis korin ja siihen erilaisia herkkuja, joista isäsi pitää.

Ei herkkukori oikein.... Jotain dvd-boksia mietin, mutta en ole varma mikä se sitten olisi....

Mä en myöskään keksinyt mitään yhteistä, mutta loppujem lopuksi keksin (omasta mielestnäni) loistavat omat lahjat. Iskä saa suosikki-kirjailijansa uusimman kirjan ja tiedän, että tykkää kun on kova lukemaan ja sairaslomalla ollessaan on myös aikaakin. Äiti olikin vaikeampi - lopulta otin lahjakortin hiustenleikkaukseen. Kampaaja on siis tuttu ja äiti häntä on aina käyttänyt. uskoisin tämänkin olevan oikein mieluinen lahja, kun siellä kampaajalla on kuitenkin pakko toisinaan käydä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ostakaa liput jonnekin teatteriin, konserttiin tai vaikka ihan elokuviin. Voisi piristää =)

Anopille ja appiukolle ostettiin konserttiliput, mutta.... on aika tylyä ostaa konserttilippu yksinäiselle. Ei siis oikein toimi. LIsäksi isäni työajat on sellaiset ettei voi itse etukäteen ostella mitään tuollaisia, kun en niistä tiedä.

Minä tein äitelle valokuva-albumin lasteni (4kpl) kuvista ja lisäksi ihan kynttilöitä ostin, koska hän pitää niistä. Lahjakortit on melkein aina helpoin tapa varmistaa, että lahjan saaja saa sitä mitä haluaa...anoppi saa lahjakortin hierojalle.

Alkuperäinen kirjoittaja äite78:
Minä tein äitelle valokuva-albumin lasteni (4kpl) kuvista ja lisäksi ihan kynttilöitä ostin, koska hän pitää niistä. Lahjakortit on melkein aina helpoin tapa varmistaa, että lahjan saaja saa sitä mitä haluaa...anoppi saa lahjakortin hierojalle.

Ai niin kalenterit olen teettänyt molemmille lasten kuvista, mutta ostamme kimppaan sisarusteni kanssa jotain. Noi kalenterit on vain meiltä extrana.

Isälle ostin Paasilinnan uusimman kirjan ja kaksi laatikkoa liköörikonvehteja :) <3

Äidin lahja sitten onkin hakusessa. Voi olla että kallistun tuon "saunakorin" puoleen. Kasaan itse.. ainakin sellaisen laitan mukaan, jossa olut pysyy kylmänä ja siihen yksi joku erikoisempi olut alkosta.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Leffaliput kyllä sopisivat yksinäisellekin! Ainakin itse nautin käydä yksin leffassa.

Ei se kyllä oikein toimi..... Täällä on vain yksi kuppainen leffateatteri eikä se edes ole mikään finnkino tms. eli että ostais sieltä liput ja pääsis leffaan johonkin muualle. En kyllä tiedä, että isäni olisi koskaan käynyt edes leffassa...

Yhteistyössä