Emmerdalen tämän illan jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mä nyyhkytin kun katoin tämän illan jaksoa sarjassa Emmerdale. Se oli niin hellyttävää kun Zak ja Lisa tuli kattoo Debbien vauvaa Emilyn luo. Oli niin herkkä tilanne. Mitens muut Emmerdalen ihailijat, vaikuttiko tämän illan jakso miten teihin? Yleensä mä en itke tai multa ei sen sarjan aikana kyyneleet valu mutta nyt valui, oli niin söpö vauva ja Debbien elämä kuitenkin rupeaa sujumaan Lisan ja Zakin luona vauvan kanssa.

kyllä mäkin itkua väänsin ja hoin ääneen että "ei kai se vauva kuole, ei kai se vauva kuole". huomisesta pistin sitten Kätilöt nauhalle kun se jäi välistä - saa sitten porata sitä. viimeksi mies piti hullunu kun vinguin että mä HALUAN synnyttämään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
kyllä mäkin itkua väänsin ja hoin ääneen että "ei kai se vauva kuole, ei kai se vauva kuole". huomisesta pistin sitten Kätilöt nauhalle kun se jäi välistä - saa sitten porata sitä. viimeksi mies piti hullunu kun vinguin että mä HALUAN synnyttämään :laugh:

Mikä sarja tämä "kätilöt" on?

Alkuperäinen kirjoittaja Epätietoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:

Mikä sarja tämä "kätilöt" on?

se tulee FSTltä, norjalaisesta synnytyssairaalasta kertoo ja on tekstitetty suomeksi. tänään tuli 18.30, huomenna 22.25.

Olihan se muuten jännää ja liikuttavaakin, mut siinä kun se vauva synty niin mua nauratti kun se vaan yhtäkkiä oli siinä ihan kokonaan. Ensin ponnisti hirveesti ja sit vaan plop vauva olikin syntyny.

Aika jännään paikkaan taas keksivät kesätauolle jättää. Cain saa varmaan tosi raivarit.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
en voi laittaa edes raskauden ja hormoonien piikkiin,mutta kyyneleet valui poskilla sarjaa katsoessa :heart:

juu ei voi raskautta syyttä. Mutta meikäläinen poraa aina leffoissa kun joku osoittaa enemmän huomiota ja välittämsitä.... kai se on tämä yksin olo.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Olihan se muuten jännää ja liikuttavaakin, mut siinä kun se vauva synty niin mua nauratti kun se vaan yhtäkkiä oli siinä ihan kokonaan. Ensin ponnisti hirveesti ja sit vaan plop vauva olikin syntyny.

Aika jännään paikkaan taas keksivät kesätauolle jättää. Cain saa varmaan tosi raivarit.

Tässä sarjassa minusta dramatiikka saadaan ihan muulta kuin verestä ja vastaavasta.... lähinnä ihmissuhteista.

Yhteistyössä