en enää halua miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuiva kuin sahara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuiva kuin sahara

Vieras
Olemme olleet pari vuotta yhdessä, emme kuitenkaan saman katon alla.
Nyt viimeisen puolen vuoden aikana olen huomannut, ettei seksi enää tunnu samalte.
Olen feikannut. Joka-ainoan orkun.

Nykyään kuivun heti kun mies koskee minuun, vaikka minua kuinka haluttaisi aiemmin.
Ärsyynnyn hänen kosketuksestaan, joskus tuntuu että joudun pakoilemaan omassa kotonani hänen käsiään.

Hän kopeloi, hiplailee ja ottaa nokkiinsa kun torjun.
Ennen kaivatut kosketukset on nykyään ahdistavia. Hän on huomannut muutoksen, en enää halua halata, en koskea, enkä silittää. Enkä tykkää hänenkään kosketuksesta.

Mitä mä teen? Onko ero ainoa vaihtoehto?
Mies ei polta, ei juo, on ok.

Sanoisin että lopeta feikkaaminen ja opeta mies koskettamaan niin, että tykkäät.
Jos taas ongelma on siinä, ettei nimeomainen mies kiinnosta, niin ei varmaankaan kannata jatkaa enää.

mulla se haluttomuus johtui synnytyksestä,ja meni todella pitkään enen kuin rupes sujumaan,jos rakastat miestä niin yritä enemmän,kyllä se ajan mittaan muuttuu,ja seksihän poistaa niitä estoja,pikkuhiljaa hyvää tulee,mutta jos se on jatkuvaa niin en sit tiedä,en minäkään aina jaksa,mutta jos tykkää toisesta niin pitää ainaskin yrittää,tuli vaan mieleen että onko sulla ollu joskus huonoja seksi kokemuksia,(esim humalassa),tai jotain muuta epämiellyttävää,se saattaa myös aiheuttaa haluttomuutta....

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Sanoisin että lopeta feikkaaminen ja opeta mies koskettamaan niin, että tykkäät.
Jos taas ongelma on siinä, ettei nimeomainen mies kiinnosta, niin ei varmaankaan kannata jatkaa enää.

Melko lapsellinen näkökulma ja aika heppoinen (vaikkakin vaikea asia) syy erolle.

Noita kausia voi tulla kelle vain, yleensä pari yrittää niistä selvitä, eikä säntään eroamaan.

Etenkin pitkässä suhteessa intohimo voi olla hävyksissä, pitäisi löytää se uudelleen. Voi tuntua ettei toinen miellytä, vaikka oikeasti rakastaa.

Kyseessä harvemmin on "mies ei osaa koskea", jos ennen on kaikki sujunut ok, mutta nyt ei halua MITÄÄN kosketusta.

Yleisiä syitä moisille tunteille on stressi, ahdistus, masennus, unettomuus, hormonaaliset ongelmat jne.

Kuulostaa niin tutulle. Me oltu yhdessä jo 12 vuotta ja ongelma on aivan sama, mua ei vaan haluta. Vaikka rakastan ja paljon miestäni . Ei haluta niin ei haluta. Ei oma eikä vieraat :)
Olen itse asian kanssa sinut, mutta miestä se häiritsee, kun hän haluaa ja usein.
sitten itselle tulee paha olla, kun näkee kun toinen tahtoo ja yrittää.
Olen paininut asian kanssa paljon ja edistynytkin :) Kiitos helteen ja kesän . Talvi meni aivan haluttomana. tässä lomalla halut taas ollut pikkusen enempi pinnassa ja olen nauttinut parista mahtavasta orkusta.
Koskaan ei tuollasen asian takia kannattas edes eroamista miettiä vaan alkaa selvittää syitä tai ainakin koitaa , yrittää ja keskustella miehen kanssa. ;) Kyllä ne halut joskus herää , ainakin hetkeksi . :)

Yhteistyössä