En enää osta huuto netistä, loppui mielenkiinto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Suosin kierrätystä vaatteissa ja lapselle olen ostanut lähes kaikki vaatteet käytettyinä. Huuto net on helppo tapa shoppailla, mutaa kiitos ei enää, loppui mielenkiinto. Vaikka käytän lapsellä käytettyja vaatteita, en halua käyttää likaisia ja rikkinäisiä.
Todella usein viime aikoina olen pettynyt siihen mitä huuto netistä olen saanut. "Puhtaita ja ehjiä vaatteita, mahdolliset viat ilmoitan jokaisen tuotteen kohdalla erikseen. " lukee ilmoitukessa. Mitä olen saanut? reikäisiä ja likaisia vaatteita. Kun olen pistänyt vviestiä myyjälle, vastaukseksi tulee pahoittelut, en huomannut reikiä enkä likaa. Siis ihan oikeastiko? Pimeässäkö he ilmoituksia rustaa ja silmät kiinni? tai kerran vastattiin, huomasin kyllä pakatessa, että oli likainen, mutta en viitsinyt enää käydä pesemään kun jattelin, että tuote äkkiämmin perillä! Ilmoituksessa mainostettiin, että puhtaita ovat!
Ei vaan viitsi enää huudella kun lähes poikkeuksetta saa paketillisen paskaa! Olenko anatnut positiivisen palautteen? En, en todellakaan. Toivoisin, että toisetkin ostajat antaisivat totuuden mukaisia palautteta, eivätkä kosto negan pelossa plussaa!

Toi on ihan totta, itsekin olen joutunut toteamaan saman, valitettavasti. Olenkin nykyään enemmän kirppiksien kannattaja, siellä sentään näkee mitä ostaa ja hinnatkin ovat huomattavasti edullisemmat. Olen myös ruennut ompelemaan lapselleni vaatteita, palakoreista saa edullisia kankaita :)

Aijaa.... Mulla huutonetissä melkein 600 kauppaa puolin ja toisin ja voin vannoa, että omat vaatteeni ovat aina totuudenmukaisesti kuvailtuja, mieluummin liioittelen vikoja kuin vähättelen. Ja itse olen aina saanut sitä mitä olen kuvitellutkin, usein jopa parempaa.

Sulla on tainnut käydä aika huono tuuri.

Olen ostellut ja myynyt huutiksessa enenmmän ja vähemmän 7 vuoden ajan ja tasan kerran olen saanut itse palauttetta siitä että vaatteessa jonka myin, oli tahra (lupauduin tietenkin välittömästi palauttamaan rahat).

Kahdesti olen itse saanut tahraisen vaatteen. Ensimmäisellä kerralla en asiasta myyjälle edes sanonut sillä sain niin järettömän määrän vaatteita niin pienellä summalla (olivat laittaneet osta heti kohteeksi ja mielestöni pienen summan) ettei yksi tahrainen joukossa haitannut varsinkaan kun se vaate ei edes ollut paketissa sellainen josta erityisemmin pidin (ostin paketin muiden vaatteiden vuoksi). Pesin ko. mekon ja tahra lähti pois.

Toisella kertaa myyjälle tahrasta ilmoitin kuvien kera ja myyjä palautti osan rahoista takaisin (oli hintavampi tuote ja tuotteen piti olla ehjä ja puhdas). Pistin vaatteen pesuun ja tahra lähtikin pois.

Ei siis ole juurikaan 7 vuoden aikana huonoja kokemuksia mulle tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aijaa.... Mulla huutonetissä melkein 600 kauppaa puolin ja toisin ja voin vannoa, että omat vaatteeni ovat aina totuudenmukaisesti kuvailtuja, mieluummin liioittelen vikoja kuin vähättelen. Ja itse olen aina saanut sitä mitä olen kuvitellutkin, usein jopa parempaa.

Niin minäkin olen pyrkinyt tekemään, sillon harvoin kun jotain myyn. Mieluummin korostan vikoja! Varmammin on tyytyväinen ostaja. Ostan pojalle 1004-110 senttisen vaatteita ja kyllä lähes poikkeuksetta ovat olleet huonompi mitäon luvattu. Jos kerrotaan, että puhatita ja ehjiä niin eikös silloin toivoisi ja uskoisi niiden olevan PUHTAITA JA EHJIÄ. Aikisemmin olikin niin, että sai parempaa mitä odotti, mutta kyllä viimaikoina on taso tippunut.

Itellä ihan hyviä kokemuksia, mutta uskomatonta että lasten vaatteiden kanssa tuo tuntuu olevan aika yleistä nykyöän :o
On se kumma että aikuiset ihmiset ja yleensä äidit viitsivät lähettää risasia likaisia vaatteita..
aina pitäisi kysyä iteltään että onko itse valmis käyttää lapsellaan kyseistä vaatetta ja sitten vasta laittaa myyntiin.
TOdella surullista että hyvän sivuston menevät pilaamaan :( :o :kieh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on se lama, yritetään saada rahat irti kaikesta mahdollisesta.

Myymällä peetä! Ja samalla aiheutetaan se, ettei kunnon myyjilläkään mene tavarat kaupaksi. kirppikset kunniaan, sieltä minä vastaisuudessa ostan. Tosin on sielläkin huonoa ja yli hinnoiteltus, mutta ne voi jättää sinne.

Yhteistyössä